|
|
||||
|
||||
Oplossingen vraag 37 en 38
Hier zijn de oplossingen van vraag 37 en 38 : Vraag 37 :
De originele, onbewerkte foto zag er trouwens zo uit : Hier lag een unieke kans om een opgelopen achterstand in te halen, maar helaas wist niemand de correcte namen van de deelnemers op te sporen. Daardoor blijft de score onderling gelijk. Opmerkelijk trouwens hoeveel verschillende takken van de autosport “Statler en Waldorf” ooir gereden hebben Wat de popster-vraag betreft, waren er meerdere mogelijkheden; blijkbaar hadden de jongens van Pink Floyd dat jaar een “groepsuitstap naar de Carrera Panamericana” gepland, want zelfs de manager Steve O'Rourke deed dat jaar mee… Vraag 38 :
De originele, onbewerkte foto zag er trouwens zo uit : Deze vraag zorgde voor minder problemen. En als Zaibatsu Racing nu “Pryce” getypt had ipv “Pyrce” had iedereen alles correct gehad bij deze vraag… Dit levert dus de volgende tussenstand op :
In elk geval proficiat aan alle deelnemers, en op naar vraag 39 en 40! Denk eraan: er is geen GP F1 meer, maar wél een deadline! Uit ervaring weet ik dat het wegvallen van zo’n geheugensteuntje als een GP dikwijls leidt tot vergeetachtigheid. Laat het dus niet aan je neus voorbij gaan! Je kan de tussenstand overigens HIER nog eens op je gemak bekijken. En laat de straffe verhalen en nabeschouwingen nu maar komen Last edited by Sennake; 03-11-2009 at 12:46. |
|
||||
|
||||
Gaat goed zo....
Een vraagje nog Guy; wat gebeurt er als 2 deelnemers eindigen met een gelijk aantal punten?? Hoe wordt de winnaar dan bepaald? Of zijn er dan gewoon 2 winnaars?
|
||||
|
||||
ex-Aequo
De ex-Aequo winnaars krijgen nog eens 40 extra vragen !
@ Sennake : in de oplossing staat er "Price" (i.p.v. Pryce) - Quid ? Regards, 555 Last edited by HF_INTEGRALE; 03-11-2009 at 12:21. |
|
||||
|
||||
Dan wordt het bepaald tijdens de Live Quiz... maar dan zitten we met hetzelfde probleem.
|
||||
|
||||
Typfout van mij, sorry daarvoor.
|
|
||||
|
||||
Dan verzin ik wel een schiftingsvraag
|
|
||||
|
||||
Met het niveau van dit jaar zal dat eerder een geschifte vraag zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
Mannekes, tijdens de Live Quiz zitten jullie wel in hetzelfde team. Dus geen ruzie maken, hé ! Nee, alle gekheid op een stokje, Juha en TvD : Moge de beste winnen ! |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|