|
|
||||
|
||||
Bruno Vermeeren dicht bij deal voor SuperNationals
Bruno Vermeeren dicht bij deal voor SuperNationals
Een 4-tal jaar geleden maakte Bruno Vermeeren, BRV Promoteam rijder, de stap uit de karting richting Toerisme en GT kampioenschappen. Maar van 17 tot 21 november plant hij een éénmalig comeback optreden in de karting sport. Bruno: “We werken hard om de Amerikaanse droom waar te maken. Gedurende mijn verblijf in de Verenigde Staten werd ik geïntroduceerd bij diverse teams, dit zowel in GT-racerij als in de karting sport. Na de 10 uren van Zolder zal ik opnieuw richting Amerika reizen voor een periode van 3 à 4 maand. Gedurende dit verblijf zal ik er de SuperNationals betwisten (Las Vegas). Deze wedstrijd is de grootste kart race in Amerika en heeft tal van grote namen op de deelnemerslijst zien staan waaronder Dan Wheldon (Indy-Car driver) Michael Schumacher (F1) Jamie McMurray (Nascar driver), … We hebben twee aanbiedingen geselecteerd waaruit een definitieve keuze gemaakt zal worden, beide pistes zullen het mogelijk maken hoog te scoren in deze wedstrijd. Om dit evenement bij te wonen bieden we partners en vrienden de kans om mee te reizen met het BRV Promoteam Racing aan gunstige voorwaarden op 17 november. Hotel Rio of het Gold Coast Hotel verwelkomt u met een heerlijke maaltijd. Op 18 en 19 november zal iedereen Las Vegas kunnen ontdekken. Op 20 en 21 november wordt het genieten van de Super Nationals gevolgd door een bezoek aan de Grand Canyon. De terugreis zal plaatsvinden op 23 november. Voor verdere inlichtingen kan u contact opnemen via het adres: info@beboosted.be Bruno: “Nadien word ik opnieuw verwacht in Miami en Daytona waar ik de besprekingen met het TRG team verder zal zetten. Ik hoop dat dit zal uitmonden in een positief resultaat! Uiteraard besef ik dat er nog veel werk op de planning staat. Ondertussen werken we ook volop met Wim Meulders aan de Belgische zijde van onze race activiteiten met het oog op 2011.” Met dank aan onze partners, BRV Promoteam Racing |
|
|||
|
|||
Best of luck Bruno.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|