|
|
||||
|
||||
VW Golf II - Fujimi - 1/24
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 09-03-2014 at 16:31. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
En om af te ronden nog enkele detailfoto's;
Dit was het wat betreft dit model
|
||||
|
||||
Wat een ontzettend leuk model.
Het duurt even bij jou maar de resultaten mogen er altijd wel zijn. Persoonlijk had ik de kleine nummerplaat behouden maar daar ga ik niet over zeuren, zeker niet als je het geheel plaatje ziet. Blits kleurtje, mooie velgjes en knappe afwerking. Model waar je trots op kan/mag zijn! Volgende week eens van dichtbij bewonderen. |
|
||||
|
||||
Aha hier seh, de Golf is eindelijk klaar! En hij mag gezien worden hoor! Proficiat met deze geslaagde conversie; het is een prachtexemplaar geworden!
|
|
||||
|
||||
Hola. Die is prachtig geworden en net op tijd voor Jabekke. Proficiat makker.
Mvg, Lesley Last edited by eyckles; 09-03-2014 at 19:34. |
|
||||
|
||||
prachtig golfke!
|
||||
|
||||
Hele leuke Golf.
Knappe build en een mooie ligging op die knappe velgen. Enig minpuntje, de nummerplaat achteraan. Kan die der nog af? Dan kan je er eentje printen op fotopapier, uitknippen en met Cristal Clear aanbrengen. Ik doe het ook zo en dat oogt al direct veel dunner en realistischer. Maar daarbuiten, topbuildje hoor.
|
|||
|
|||
Ik vind hem prachtig geworden. Vooral die kleur! En mag ik vragen hoe je die hebt geverfd?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je kan ook het bouwverslag eens nalezen als je wilt, als je op die vette Hier klikt in de eerste post, kom je er vanzelf op uit.
|
|||
|
|||
Super, dankjewel! Ja ik had idd nog niet helemaal door dat wip het bouwverslag was
Last edited by racer20; 25-09-2015 at 14:03. Reason: smiley werkt niet |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|