|
|
||||
|
||||
Nieuwigheden bij Heller
Op Automotiveforums kwam ik volgend bericht tegen van Luis Pacheco ivm Heller.
In de loop van 2011 zou dan toch de Citroën C4 uitkomen in 2 schalen, wellicht 1/24 en 1/43 en voor eind dit jaar, begin volgend jaar kondigen ze zelfs de komst van de DS3 aan. http://www.ouest-france.fr/region/no...38038_actu.Htm
|
|||
|
|||
Klinkt op zich best goed, het meeste is wel marketing blabla, maar zo te zien hebben ze wel ambities.
|
|
||||
|
||||
Alleen zal de prijs van de C4 hoger worden dan de normale prijzen bij Heller. Hopelijk word de uiteindelijke kit zijn prijsstijging ook waard.
|
|||
|
|||
Helaas, deze kit wordt redelijk basic...
|
||||
|
||||
Das niet zo`n ramp. Wat er niet bij zit maken we wel zelf, als de basis maar fatsoenlijk is.
|
||||
|
||||
C4 komt in september(een asfalt en een onverhard -versie)
DS3 zal voor 2012 zijn. |
|
||||
|
||||
asfalt versie is het 1/24 model
onverhard zal het 1/43 model zijn |
|
||||
|
||||
Kun je de rallycrosswagen van Hansen/Doran bouwen.
|
||||
|
||||
De eerste foto's van de nieuwe C4 van Heller:
|
||||
|
||||
en nog een paar:
|
||||
|
||||
ben niet echt voor heller maar deze 2 kits zijn wel mooi denk ik
|
||||
|
||||
Idd ziet er al veel beter uit dan hun xsara geweest. enkel jammer van al de meegegoten onderdelen in het interieur.
Maar de buitenkant ziet er knap uit, en met open velgen deze keer. Ik heb gelezen op een frans forum dat renaissance in december nog met een PE set en decals van Tsjoen,Romain,Loeb (08) en P.Solberg zou komen. Last edited by scoobyfreak; 30-11-2011 at 00:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad goed uit, maar zit toch met een vraagje. Hoe is Heller aan een Red Bull licensie geraakt, want die geven er geen?
Lesley |
|
||||
|
||||
Ziet er ok uit. Kan ik eindelijk de WK-wagens van Loeb gaan maken zonder heel veel centjes kwijt te zijn Ook de decals voor Tsjoen en Solberg zijn fun als ze er komen. Ik weet dus al waar mijn eindejaarstoelage naar gaat...
Scooby, waar zie jij velgen?
|