|
|
||||
|
||||
Ford Focus WRC Hendy-Davies Omloop v Vlaanderen 07
|
|
||||
|
||||
Leuk hoor, zo'n afwijkende livery. Misschien kan je de velgen nog wat meer accentueren door wat verdunde smoke in de randjes te laten lopen?
|
||||
|
||||
En onder de dakhapper wat zwart aanbrengen??
Anyway, knap geslaagd en speciaal modelleke hoor! Vanwaar je interesse voor deze kerel??
|
||||
|
||||
Ik vind dit ook wel een geslaagd modelleke.
Misschien de tips van Loeten en TvD eens overwegen, ze geven een meerwaarde aan je model.
|
||||
|
||||
THX mannen.
Die tip van de velgen krijg ik ongeveer ieder model wel eens maar ben nog altijd niet overtuigd, ik heb het eens geprobeerd op een oude velg en vond het TE.. van dat zwart onder de luchthapper hebben jullie wel gelijk. Last edited by scoobyfreak; 16-04-2009 at 23:53. |
|
||||
|
||||
Vind het een mooie wagen die je zelden nog ziet. En vindt het altijd heel tof dat de britten afkomen naar belgie.Hendy en zijn co zijn heel vriendelijke mensen ook.
Last edited by scoobyfreak; 16-04-2009 at 23:50. |
|
||||
|
||||
De reden dat het TE is, ligt waarschijnlijk aan het feit dat je de smoke onverdund hebt aangebracht. Dan is het inderdaad té fel. Als je de acryl Smoke gebruikt, dan kan je die verdunnen met wat water of brandalcohol. De verdunning mag redelijk sterk zijn. Je zal, als je nog eens op een oude velg wilt uitproberen, merken dat het veel lichter en dus niet meer zo fel zal zijn.
Last edited by Guido; 17-04-2009 at 00:12. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Livery - Smoke/Carbon
Prachtige Livery ... En alweer mooi gebouwd !!!
Onlangs heb ik ook nog eens 'een Tip binnengekregen' : Men neme een potlood, waar men hard mee wrijft (op papier ? op schuurpapier ? ...) en men recupereert het 'fijn stof' (koolstof). Dat kan men dan met een borsteltje op de velgen aanbrengen. Is het niet naar uw zin, dan kan men het er altijd met water terug afnemen. Persoonlijk heb ik het nog niet geprobeerd, maar het resultaat zag er wel goed uit ! Regards, 555
|
||||
|
||||
Knappe wagen,ziet er heel goed uitknap gemaakt,was niet van de makkelijkste
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, met een fijn borsteltje. Als je het wat voorzichtig aanpakt en niet te veel knoeit, hoef je zelfs niets weg te vegen. Als je met water verdund, is er zelfs geen enkel risico.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Mooi model wat je heb gebouwd!
En de handtekeningen en foto's met de coureurs zijn toch wel de kersen op de taart...... Groet, Kees |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|