|
|
||||
|
||||
Vraag 17 en 18
Moeilijkheidsgraad : 2 Punten per goed antwoord : 2 Vraag 17 :
Tip : Vraag 18 :
Tip : Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@telenet.be vóór de start van de GP van Canada, op 8 juni 2008. Graag trekken we de aandacht op de vorm van de titel van je antwoord-email. Om het ons een beetje gemakkelijker te maken zouden we het erg op prijs stellen als je het format gebruikt dat ook in het reglement van de online quiz 2008 vermeld staat. In de titel van je antwoord-email zet je dus dit : DePaddock Online Quiz 2008 - vraag ... en ... - deelnemer nr ... Uiteraard vul je de toepasselijke vragennummers en jouw deelnemingsnummer in. Bedankt alvast hiervoor! En vooral : veel succes aan iedereen!!!! Last edited by Sennake; 10-08-2008 at 15:55. |
|
||||
|
||||
Deze tips vallen toch wat tegen in vergelijking met de vorige.
|
||||
|
||||
Het kan niet alle dagen kermis zijn eh
Maar geen nood: er zitten nog tips in die de "motivatie stimuleren"... |
|
||||
|
||||
Zo'n vragen zie ik graag
|
|
||||
|
||||
Mag ik zo vrij zijn om te zeggen dat deze beide vragen poepsimpel waren, 10 minuutjes en opgelost.
|
|
||||
|
||||
Dat mag. Ik zal zelfs meer zeggen: de moeilijkheidsgraad van de ganse quiz is dit jaar minder hoog dan andere jaren. We hebben dit gedaan om de quizzers die nog niet zo doorwinterd zijn ook een kans te geven om te winnen, en om te vermijden dat er op het einde van de quiz nog maar 5 man meespelen. Het zou ons dan ook niet verwonderen als er op het einde van de quiz meerdere spelers het maximum van de punten zouden hebben. In dat geval zal een schiftingsvraag de eindstand moeten bepalen, maar die gaan we pas bedenken als het echt nodig zal blijken...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb sinds de mid-jaren 80 amper nog een rally bekeken. Dakar heb ik altijd maar met een half oog bekeken, de laatste 20 jaar al helemaal niet meer. en toerwagens, GT's en DTM zijn mij ook geen prioriteit. Als er dus vragen komen van Dakar, gekoppeld aan een rallyvraag dan ben ik al de pineut. Ik ben eigenlijk verbaasd dat ik nog zoveel punten haal en dat sommige dingen redelijk eenvoudig op te zoeken zijn. Dat terzijde. Er zitten hier serieuze kleppers tussen die ofwel ware encyclopediën zijn, ofwel heuse Sherlock Holmsen zijn.... Hail to the winners! |
|
||||
|
||||
Elementary, my dear Watson
|
|
||||
|
||||
Mijn antwoorden zijn binnen.
Ik hoop dat zoiets niet het geval zal zijn, want dan zit ik nu al met een groot probleem.
|
||||
|
||||
Nog geen oplossingen?
|
||||
|
||||
Het voorbereiden van mijn belastingsaangifte, in combinatie met het EK voetbal heeft voor wat "retard" gezorgd, maar nu zijn de oplossingen er toch.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|