|
|
||||
|
||||
Klaar: Peugeot 206 WRC - Bruno Thiry Ypres '03 - Tamiya 1/24
Hier is hij dan, na weken bloed, zweet en tranen . Ik heb er inderdaad mijn tijd voor genomen en kmoet zeggen: twas de moeite waard (vind ik). Alhoewel er een paar foutjes inzitten: de koplampen zijn beslaan met de lijmdampen en één van de achterste spanveren is lichtrood geworden na een partijtje "lijmworstelen" . Ook ben ik zo dom geweest om de twee achterste michelin decals er eerst op te hangen en dan pas de grote bastos lijnen. Je hoort mij al komen: de bastos lijnen hangen 1mm op de michelin decals. Stom, stom, stom! Voor de rest heb ik klachten meer . Hieronder de foto's zoals gewoonlijk :
|
||||
|
||||
Geef gerust uw mening é
|
|||
|
|||
Echt een prachtig exemplaar. Doe zo verder zou ik zeggen.
Mvg |
|
||||
|
||||
Knap werk en inderdaad zo verder blijven doen.Mag ik je nog een tip geven:voor het lijmen van 'glaswerk' kun je ofwel witte houtlijm ofwel Microscale Kristal Klear.Deze lijmen zijn transparant als ze opgedroogd zijn (geen lijmdampen meer)
|
||||
|
||||
Leuk model, alleen jammer van de koplampen.
|
|
||||
|
||||
Mooi hoor , op naar de volgende
|
|
||||
|
||||
Mooi gedaan!
Ik heb net hetzelfde gehad met 1 koplamp op mijn 206. Sindsdien gebruik ik Microscale Kristal Clear voor alle clear onderdelen, en geen probleem meer! Witte houtlijm is even goed, zoals Nismo terecht opmerkt.
|
||||
|
||||
Thx mannen! Morgen eerste werk: Microscale Kristal Clear halen!
|
||||
|
||||
Eeeel schoon
|
|||
|
|||
Zonde van die koplampen ja, maar verder is tie erg mooi. Tis weer is wat anders als zo'n alledaagse zilvere WRC of zo'n Marlboro auto. Klein ideetje: Kwastje mat zwart door de uitlaat? Ben benieuwd naar je volgende werk.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|