|
|
|||
|
|||
OCMB Duvelrit 16/10/2004
Het is nog wel even maar omdat er in de wandelgangen al geruchten rondgaan dat Depaddock weer enkele teams zal afvaardigen op deze rittensport, durf ik hem te posten onder de meetings.
Quote:
Voor de circuitliefhebbers : hou er rekening mee dat dit het weekend van de Balcar Masters is. Wie doet nog mee ? 1. Pascal - Bart (Audi A2 of Smart Fortwo) 2. Sennake - Raceboy 3. Werner - Johan 4. Jan en Wouter 5..... C U |
|
||||
|
||||
5. Ann en Bart (rode corsa )
|
|
|||
|
|||
Update wie doet nog mee ?
1. Pascal - Bart (Audi A2 of Smart Fortwo) 2. Sennake - Raceboy 3. Werner - Johan 4. Jan - Wouter 5. Ann - Bart C U |
|
||||
|
||||
De rookies van vorige keer, Patrick en Marc, zullen binnen enkele dagen ook wel met witte rook naar buiten komen
jan |
|
||||
|
||||
heb co nog niet gesproken over de rittensporten, dus ook voor deze ben ik nog in stand-by.
|
|
|||
|
|||
Update wie doet nog mee ?
1. Pascal - Bart (Audi A2 of Smart Fortwo) 2. Sennake - Raceboy 3. Werner - Johan 4. Jan - Wouter 5. Ann - Bart 6. Patrick - Marc... als de rook om hun hoofd is verdwenen 7. Huudo... stand-by C U |
|
||||
|
||||
En de rook is inmiddels verdwenen, dat geeft dan volgende update:
1. Pascal - Bart (Audi A2 of Smart Fortwo) 2. Sennake - Raceboy 3. Werner - Johan 4. Jan - Wouter 5. Ann - Bart 6. Patrick - Rudi de nieuwe rookie (Marc zien we wel in Kasterlee) 7. Huudo... stand-by jan |
|
||||
|
||||
Ziezo, de inschrijvingsformulieren voor de teams Patrick/Rudi en Wouter/mijneigenzelve werden doorgefaxed naar OCMB.
Neemt De Paddock nog kontakt op met de organisatie om te melden dat we met meerder teams aan de start komen en liefst in mekaars buurt vertrekken? jan |
|
||||
|
||||
@ Raceboy : zorg jij gewoontegetrouw voor de inschrijving? Als je info nodig hebt (licentienummer of iets anders) geef je maar een seintje
Thanks mate! |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
1. Pascal - Bart (Audi A2) 2. Sennake - Raceboy 3. Werner - Johan 4. Jan - Wouter 5. Ann - Bart 6. Patrick - Rudi 7. Huudo... stand-by |
|
||||
|
||||
Wegens onvoorziene laattijdige bekentenisname van ander activiteiten kan ik niet meedoen
gelukkig voor de rest, dan hebben ze ook nog een kans.... dus 5 . Ann en Bart --> niet aanwezig |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Onze inschrijving is ook onderweg
|
||||
|
||||
Onze inschrijving is doorgemaild.
Last edited by Werner333; 06-10-2004 at 23:45. |
|
||||
|
||||
Marc zal deze rit niet meekunnen.
Indien iemand als piloot of copiloot wil inspringen voor Marc Van Goethem, graag dan. Mijn auto staat ter beschikking, dus da's geen probleem. Normaal sta ik als co ingeschreven, maar da's geen punt voor deze rit. info via mail aub |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|