De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 01-05-2003, 21:35
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Zondag 4 mei : een pak autosport op VRT/Canvas

De sportredactie van VRT/Canvas vraagt mij om het volgende eventjes aan de Paddockers mee te delen :

Aanstaande zondag wordt al de vijfde GP Formule 1 van het seizoen gereden. Kan Schumacher vernietigend uithalen met de nieuwe Ferrari of krijgen we weer een glansprestatie geserveerd van Iceman Raikkonen. Wat het ook zal zijn, je stemt best af op Canvas vanaf ongeveer 13.30 u.

Na de motorcross beginnen we aan een stevige hap autosport met enkele leuke reportages voor aanvang van de wedstrijd.

Zo is er een reportage van de Belcar gemaakt door Sammy Neyrinck en Eric Dupain. Naast een gewoon wedstrijdverslag laten we onze kijkers even kennismaken met de dominante Vipers. Mark Duez geeft een korte toelichting.

Nadien hebben we een reportage over de World Series met Bas Leiders en Kurt Mollekens als centrale figuren. VRT volgt niet het volledige kampioenschap maar wil even stilstaan bij het succes van dit kampioenschap dat vorige week te gast was in Zolder.

Omstreeks 13.45 u schakelen we dan over naar Barcelona waar Stefaan Lammens live commentaar zal verzorgen, bijgestaan door Gert Vermersch. Vermersch vervangt Mark Goossens die dit weekend actief is in Le Mans. Gert Vermersch maakte eerder dit jaar zijn debuut op VRT als co-commentator van Stefaan Lammens tijdens de GP van Australië.

Vanuit Barcelona zal Stefaan Lammens nog een reportage aankondigen over huidig testrijder bij Williams Mark Gené die toelichting geeft over zijn werk bij Williams, over de samenwerking met Ralf Schumacher en Juan Pablo Montoya, ... Eric Dupain had vorige week zondag een uitgebreidde babbel met de sympathieke Gené. De reportage die volgt is van de hand van Sammy Neyrinck.

Redenen genoeg dus om zondag af te stemmen op Canvas voor autosport. Vergeet ook zaterdag de kwalificatieritten niet die eveneens live worden uitgezonden vanaf 14.00 u.
Reply With Quote
  #2  
Old 01-05-2003, 22:01
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
Goe om weten dat de belcar deze keer vóór de f1 komt en nie erachter zoals vorige keer.
Reply With Quote
  #3  
Old 01-05-2003, 23:16
BMW Beliën's Avatar
BMW Beliën BMW Beliën is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2003
Location: As
Posts: 80
Met reportages die samen maar een kwatier duren? Als de repotages zijn zoals de commentaar bij de Formule 1 dan mogen ze voor mijn part er dadelijk mee ophouden. Ze hebben vroeger zo negatief gesproken over Peter Baert, maar nu is het gewoon 10 keer erger. Kijk liever naar Pitstop, dan heb je tenminste een fatsoenlijke reportage gezien.
Reply With Quote
  #4  
Old 01-05-2003, 23:17
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Originally posted by BMW Beliën
Met reportages die samen maar een kwatier duren? Als de repotages zijn zoals de commentaar bij de Formule 1 dan mogen ze voor mijn part er dadelijk mee ophouden. Ze hebben vroeger zo negatief gesproken over Peter Baert, maar nu is het gewoon 10 keer erger. Kijk liever naar Pitstop, dan heb je tenminste een fatsoenlijke reportage gezien.
Dit is geen plaats om negatief te doen over de VRT. Wij zijn GEEN klachtenburo. Klachten? => mailen naar VRT. Wees blij dat we autosport op TV krijgen.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***


Last edited by Sennake; 02-05-2003 at 08:34.
Reply With Quote
  #5  
Old 02-05-2003, 08:05
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
Quote:
Originally posted by BMW Beliën
Met reportages die samen maar een kwatier duren? Als de repotages zijn zoals de commentaar bij de Formule 1 dan mogen ze voor mijn part er dadelijk mee ophouden. Ze hebben vroeger zo negatief gesproken over Peter Baert, maar nu is het gewoon 10 keer erger. Kijk liever naar Pitstop, dan heb je tenminste een fatsoenlijke reportage gezien.
Ik kijk naar beide. En ge moogt al blij zijn da de vrt een reportage maakt, zo is er toch al wa meer aandacht voor de autosport.
Reply With Quote
  #6  
Old 02-05-2003, 17:30
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2002
Location: Glasgow
Posts: 1,597
Inderdaad, ik ben heel blij dat de VRT moeite doet om ons autosportfans wat meer te geven dan enkel de F1.
Reply With Quote
  #7  
Old 02-05-2003, 19:54
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally posted by BMW Beliën
Met reportages die samen maar een kwatier duren? Als de repotages zijn zoals de commentaar bij de Formule 1 dan mogen ze voor mijn part er dadelijk mee ophouden. Ze hebben vroeger zo negatief gesproken over Peter Baert, maar nu is het gewoon 10 keer erger. Kijk liever naar Pitstop, dan heb je tenminste een fatsoenlijke reportage gezien.
tja... en zo is het voor sommigen nooit goe
Reply With Quote
  #8  
Old 04-05-2003, 15:09
BMW Beliën's Avatar
BMW Beliën BMW Beliën is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2003
Location: As
Posts: 80
Ja, ik vind het toch triestig, die reportage van 7 min van de VRT. Blijkbaar is er maar 1 klasse in de Belcar en dat is de GT-klasse. Moet je met zo een verslaggeving blij zijn. Ik denk dat dat geen pormotie is voor de autosport.
Doe dingen waar je goed in bent zoals motorcrss en laat de autosport en de formule 1 over aan Peter Baert. Proficiat Peter voor een weer keigoede Pitstop met een fantastische reportage van de Belcar.
Reply With Quote
  #9  
Old 04-05-2003, 15:48
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
is niets dan beter ?

De belcar had nu een plaatsje vlak voor de Formule 1 .... Hierdoor kan het meeprofiteren van de grote hoeveelheid kijkers van de F1 ....

Hierdoor zijn er weer een paar duizend vlamingen bij die weten wat de Belcar is .... Dit is promotioneel een gouden zaak ...

Ik ben het met je eens dat Pitstop nog steeds een stuk beter is ... maar dat zou er nog maar aan moeten mankeren gezien de ervaring die ze hebben opgebouwd in autosportverslaggeving ....

Vorig jaar kankerde iedereen op de F1-verslaggeving op de VRT ... Deze is de voorbije maanden er al een flink stuk op vooruit gegaan .... Vandaag kregen we zelfs een interview met Marc Gené over de "mailaise" bij Williams

om maar aan te tonen ... als je projecten de kans niet geeft om te ontwikkelen kan je er ook nooit resultaten van verwachten ...
__________________
Reply With Quote
  #10  
Old 04-05-2003, 16:10
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
Quote:
Originally posted by BMW Beliën
Ja, ik vind het toch triestig, die reportage van 7 min van de VRT. Blijkbaar is er maar 1 klasse in de Belcar en dat is de GT-klasse. Moet je met zo een verslaggeving blij zijn. Ik denk dat dat geen pormotie is voor de autosport.
Doe dingen waar je goed in bent zoals motorcrss en laat de autosport en de formule 1 over aan Peter Baert. Proficiat Peter voor een weer keigoede Pitstop met een fantastische reportage van de Belcar.
De vrt moet ergens beginnen hé. Kdenk nie da de grote bazen van de vrt staan te springen om het zo te zeggen 'maar' de belcar uit te zenden. Wij weten hoe belangrijk de belcar is, maar dat beseffen de big chief nie. Pitstop is beter, maar in vergelijking me vorig jaar doet de vrt het al stukke beter.
Reply With Quote
  #11  
Old 04-05-2003, 16:15
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2002
Location: Glasgow
Posts: 1,597
Idd, geef de vrt wat tijd, die mannen komen er wel, die zien ook wel hoe pitstop het doet. Maar hen dadelijk afbreken, dat hoeft toch zeker niet
Reply With Quote
  #12  
Old 04-05-2003, 16:16
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally posted by BMW Beliën
Ja, ik vind het toch triestig, die reportage van 7 min van de VRT. Blijkbaar is er maar 1 klasse in de Belcar en dat is de GT-klasse. Moet je met zo een verslaggeving blij zijn. Ik denk dat dat geen pormotie is voor de autosport.
Doe dingen waar je goed in bent zoals motorcrss en laat de autosport en de formule 1 over aan Peter Baert. Proficiat Peter voor een weer keigoede Pitstop met een fantastische reportage van de Belcar.
idd, ik was ook aan het wachten op de tourismes, maar om daarom direkt te zeggen dat de verslaggeving slecht is
Reply With Quote
  #13  
Old 04-05-2003, 17:03
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2002
Location: Hasselt
Posts: 1,525
verslaggeving was redelijk goed. Niet beter als pitstop.tv , maar toch... Enkel geen woord over de tourismes waar er ook publiekslokkers tussenrijden toch met de mini en enkele prachtige BMW's...
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 03:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.