![]() |
|
|
|||
|
|||
Mistery Bokken Cup - race 1
Zondag 16 maart 2003 is er de eerste wedstrijd van de Mistery Bokken Cup. We wachten nog op een viertal bevestigingen (er zijn altijd een paar van die late kerels hé
![]() Cat. 1 Heyman Dries De Beule Bart Van Welsenaers Kristof Berghmans Dave Dentandt Philippe Golsteyn Guy Gay Alex Jammaer Fred Cat. 2 Suffeleers Davy Hannaert Guy Hendrickx Patrick Claessens Stijn Jorissen Jean-Marie Cat. 3 - Dames Hannaert Karo Hensen Sonja Geysen Monique Van Buel Lieve Iedereen wordt verwacht om 14.00u aanwezig te zijn in Action Kart, Walenstraat te 3500 Hasselt. Alle info over de Mistery Bokken Cup op www.misteryracing.com Info over Action Kart op www.kartgrid.be P.S. : geïnteresseerden die zich door omstandigheden niet voor de volledige competitie kunnen engageren, doch graag enkele wedstrijden zouden meerijden, mogen zich steeds melden. Jullie kunnen dan een paar keer als "Guest" meerijden (Zie reglement op de website) Last edited by Mistery; 11-03-2003 at 23:05. |
|
|||
|
|||
Re: Mistery Bokken Cup - race 1
Quote:
|
|
||||
|
||||
Re: Re: Mistery Bokken Cup - race 1
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Iemand vd karters al eens komen rijden hier in hasselt me dezen omloop? om te zien wa tijden jullie hier rijden
![]() |
|
|||
|
|||
Ik wist niet dat hij meedeed, was anders niet voorzien volgens mij.
Voor de rest no further comment. De chrono zal superbelangrijk zijn. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
euhm behoren wij tot cat 1?
fred en ik gaan dus voor de laatste plaatsen in die categorie |
|
||||
|
||||
Tot mijn grote verbazing zit ik ook in dezelfde categorie van "rappe mannen" zoals Driesco. Dus als er iemand voor die laatste plaats zal gaan zal ik het wel zijn zeker
![]() |
|
|||
|
|||
In categorie 1 zitten de mensen die bij de karting van De Paddock of tijdens de spintrace van de Bokkenrijders in Herselt onder de 32.00 reden. En volgens mijn gegevens reed Sennake bij de eerste gelegenheid er 31.86. Van Alex en Fred weten we dat ze ongeveer even snel zijn als Flugel, en da's dus rond de 31.50 à 31.60 in Herselt.
Op basis van de door ons gekende tijden (Herselt) , bedraagt de gemiddeld snelste tijd van categorie één 31.77. Voor categorie 2 is dat 33.11 en voor categorie drie (dames) komen we op 32.65. Er zijn wel een drietal kandidaten van wie we geen referentietijd hebben, maar waarvan we denken te weten wat ze waard zijn. Moest tijdens het verloop van de verdere competitie blijken dat sommigen sneller vooruitgang boeken dan anderen, kunnen zij nog steeds in categorie 1 worden ondergebracht... Maar alle uitleg hieromtrent krijgen jullie zondag, alsook een extra bepaling in het reglement m.b.t. de pitstops. |
|
||||
|
||||
Ja meer duidelijkheid ivm pitstops is welkom , het aangeven ervan enzo , weet niet hoe dat gaat in hasselt... Duidelijkheid zondag zekers...
En ik ben 1 v die mannen zonder referentietijd maar cat 1 is way over my head ![]() |
|
||||
|
||||
'k Vond het een heel tof raceken ! Er werd sportief gereden vond ik wel en de organisatie was
![]() ![]() 't Hoogtepunt voor mij was zekers wanneer ik derde lag , bangelijk ![]() Merci aan Dave, want tis echt ne goeien teammaat zella en proficiat voor de nummers 1 en 1 ![]() Op naar de volgende ! |
|
||||
|
||||
Zeer toffe race , echt fun !!!
De organisatie trok op geen kl*** ![]() ![]() De marshall's waren nie echt goe , verkeerd vlaggen enzo , heeft ons allen wel parten gespeeld denkik wel. Raceverloop was goed. Ik reed samen met Alex , 6e plaats op de grid , ik mocht starten van alex ![]() Uiteindelijk toch een gaatje gevonden en er voorbij gegaan net voor de wissel. Alex nam over , rijdt echt een supersuper stint met de 3e snelste tijd. Op het einde komt Driesco nog dichtbij maar alex kon zijn positie behouden en eindigde als 2e. Uiteindelijk met een ex aequo op de 1e plaats geklasseerd wegens te korte stop bij de 2e zwarte vlag voor onze voorliggers. Goei race , goei resultaat , nog van dat !!! Ne hele grote merci aan alex , je was een fantastische teammaat !!! |
|
||||
|
||||
Als er één ding duidelijk is, dan is het dat ik (nog) niet thuishoor in categorie 1(ben nog wat groen achter mijn oren denk ik). Ik ben dan ook minstens 2 maal gedubbeld door ELKE tegenstander van dezelfde categorie. Hoe raakte ik in die categorie verzeild zal je je dan afvragen... Wel, omdat sommige deelnemers nog geen referentietijd hadden werden ze als startsituatie in categorie 2 gezet, maar al gauw bleek dat die mannen stukken rapper waren dan mij, terwijl ik dan de "rappe" zou moeten zijn in cat 1. Mijn arme ploegmaat Monique wordt dan ook nog eens eruit geknikkerd door haar eigen echtgenoot Fordje, zodat onze laatste plaats geen verrassing zal zijn.
Maar niet getreurd, volgende race "degradeer" ik naar cat 2 en zal JM van circuit Zolder mijn plaats in cat 1 moeten verdedigen (wat hij zonder problemen zal doen trouwens, daar twijfel ik niet aan). Wetende dat je één resultaat mag "schrappen", heeft deze laatste plaats een goede kans om tussen de genomineerden te zitten... En mijn tijd van 25.11 is toch ook wel een positief punt in deze wedstrijd, die ik (net als de Pagani in Sebring) als doorgedreven training zal beschouwen ![]() Toch ook een pluim voor Dries die de organisatie in goede banen geleid heeft en aan mijn collega's-tegenstrevers die een faire race gereden hebben (behalve sommige echtgenoten ![]() Op naar de volgende race! Last edited by Sennake; 16-03-2003 at 22:18. |
|
|||
|
|||
Idd knappe race. Bruno was sneller dan de rest. Volgens mij een juiste uitslag al kunnen er nog wat kleine puntjes bijgeschaafd worden. ( wat zeker zal gebeuren ). De oplossing die genomen werd voor de einduitslag is de enige juiste. 60 sec. zwarte vlag is 60 sec. en geen 44.
2 teams dus op de eerste plaats, niet meer dan een correcte beslissing. Geen punten voor de 2de plaats, ook zeer goed. Een zeer faire wedstrijd, zeer goede sfeer. Mijn complimenten aan de mannen van de bokken. Dit zijn nu eens kleine probleempjes die door autosportkenners worden opgelost se. Op naar de volgende. Verder ook mijn bedankje aan Philippe die de deur mooi opendeed in mijn achtervolgingsweg. Blijkbaar kunnen zulke races de mindere sfeer tussen 2 piloten dan toch enigsinds wat verbeteren, bedankt. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|