![]() |
Quote:
Ik ben bereid om dingen duidelijk te maken, maar verder hoef ik niet te gaan. |
Baert, ik heb net diezelfde bevestigingsmail gekregen voor de 24 Uren van Spa en bij het ophalen van de perskaart kreeg je dat ook nog eens zwart op wit. Echter staat er op datzelfde blad ook dat je mits de juiste stickers op de TV-camera toch mocht filmen. Maar ja, wie ben ik om jou dat te vertellen. Ik weet toch niets van die materie...
Mvg, Bluelite, aka Michel Deraemaeker, aka MDE (ik bespaar je heel wat werk door dit te erbij noteren Peter) |
Ik lees graag op dit forum maar dit draagt niets bij!
Ik vind dat een forum is om discussie te voeren, maar dit gaat toch iets ver. Peter hou de eer aan jezelf aan laat dit gewoon overwaaien, het doet niets af aan jou programma en kwalitieten. Aan andere zou ik willen zeggen, spreek elkaar rechtstreeks aan en voer deze discussie buiten het forum. Ik denk dat er alleen maar negatieve zaken uit voort kunnen komen en dat diverse personen in deze discussie daar nu net geen behoefte aan hebben. Guido Buskens |
Quote:
Ik heb de mensen regelmatig gesproken. En ik weet dat deze heren allen meebetaalden aan het programma. Jos deed dat niet, dus was Jos niet beeld. Maar wie het maken betaald, staat toch los van de media-accredidatie lijkt me. |
Quote:
|
Quote:
Niets ten nadele van Pitstop of Club RTL...maar doordat TopspeedTV op het Internet te zien is, heeft een Finse vriend van me nu eindelijk eens al die Corvettes kunnen zien rijden. (Want Jos en de C5 van PSI kwamen wel in flitsen voorbij) Dus niet ál te negatief hè :) :D :D |
Ik had mij voorgenomen mij hier niet mee te moeien maar dit wordt echt te onnozel.....
Ik kan er niet bij dat er hier een paar ondankbare, egoistische, hoogmoedige, lompe boeren zitten te k*kk*n of er wel of niet of te veel of te weinig beelden zijn gemaakt over de 24 uur. En hola, plots is Spa hier 'het van het' terwijl hier al talloze posts verschenen zijn waar men maar al te graag Francorchamps en Wallonie met de grond gelijk maakt. Niet een beetje maar vèèl dankbaarheid en respekt zouden op zijn plaats zijn als het over het ene Belgische (Vlaamse) autosportprogramma gaat! Liever geen Pitstop Tv meer? Huilen gaat ge doen! Voor alle duidelijkheid, een paar mensen van dit forum kennen mij en weten dat ik niets met Pitstop Tv te maken heb, maar ik ben wel enorm dankbaar voor de wekelijkse uitzending. |
Quote:
Tegenwoordig moet je qua rechten het onderscheid maken tussen - TV - internet - en 3G HIBN was idd. actief tijdens de 24 Uren, maar dan in opdracht van Vodafone Live voor de productie van video-flitsen voor 3G. Mensen denken altijd dat camera's enkel voor TV draaien. Tegenwoordig liggen de zaken anders. :) |
Quote:
Als ik door de schimpscheuten heen lees dan kan ik niet anders concluderen dat RACE ter eer en meerdere glorie van zichzelf een wel zeer merkwaardig beleid heeft gevoerd. Die wel, die niet............en uiteindelijk bijna bij niemand iets. Niet alleen de Belgsiche teams hebben schade ondervonden, ook de internationale teams. We zien dus dat enkele tv-stations / producenten wel belangstelling hadden, echter bleek de vraagprijs ietwat absurd te zijn of verbonden met rare voorwaarden. Gevolg? Een verlies-verlies situatie. RACE harkt minder geld binnen dan verwacht, de sport ziet een van haar mooiste race van het scherm verdwijnen. Quote:
Er zijn in deze thread wel enkele harde en straffe uitspraken terug te vinden, echter ik kan geen smaad, laster, eer- of broodroof ontdekken. Sommige uitspraken zijn wellicht gebaseerd op onwetendheid of onjuiste informatie. De taak aan de ander omdat recht te zetten. Dat is geloof ik wel op perfekte wijze gebeurd ;) Quote:
Daarnaast, mensen in media zijn nu eenmaal het mikpunt van spot, kritiek en ergernis. Nog een geluk dat je niet als Olav Mol of Jack Plooy door het leven gaat ;) Anders gezegd, het hoort bij de functie. Een van de minder fraaie kanten van jullie beroep. Elke BV'er of BN'er krijgt op elke weblog of forum bakken met kritiek te slikken. Terecht of niet, het doet er niet toe. Het publiek willen nu eenmaal zijn gal spuien. Zal wel aan onze volksaard liggen. Als we de tent maar kunnen afbreken. Op complimentjes geven rust een taboe ;) Het gaat er op De Paddock nog beschaafd aan toe. Echter, we hoeven ook niet roomser dan de Paus te zijn. Iemand die kritiek heeft op Pitstop? Ik nodig u allen van harte uit om de autosport-uitzendingen van SBS6 te bekijken. Dan zal iedereen concluderen dat de hemel in Belgie ligt. O ja voor de mensen die deze thread van geen toegevoede waarde vinden, onnozel of wat dan ook. Iedereen komt hier vrijwillig, iedereen post vrijwillig en niemand is verplicht om deze thread te lezen. Echter de verhouding replies / views is weer dik in orde. Dan zal er wel behoefte zijn aan kemphaantjes gedrag in threads ;) |
Quote:
Tja dan de rechten. De meesten hebben alweer iets bijgeleerd. Heeft deze thread toch nut :) |
Ha, de moderator.
:) Als ik de haatsites of dito forums bekijk gericht tegen een Olav Mol of een James Allen, mag ik inderdaad nog van geluk spreken. De heer zij geprezen. In mijn periode als sportnieuws-anker op VTM, viel de kritiek mee. Er was er eigenlijk geen, maar dan hebben we het over de pre-internet-periode. Pas toen ik de micro ter hand nam om F1-commentaar te geven, werden de bakken stront, ook op dit forum, in rijen van vier aangevoerd. De hoeveelheid stront werd groter naarmate het internet groeide en vooral de jeugd een middel vond om ongebreideld te schieten op al wat bewoog. Vooral op hoge bomen. :) Ik heb een eigen forum en ik run dat niet vanuit een ivoren toren. Nee, ik discussieer mee over onderwerpen, we vormen een grote groep, met vaak meningsverschillen, uiteraard. Ik krijg er ook kritiek, ik heb zelfs recent een kritiek-topic geopend. Als het om gefundeerde kritiek gaat, kan ik er van leren. Zo probeer ik voeling te houden met wat er leeft onder de autosportliefhebbers. :) Uiteraard is er ook een kleine minderheid actief, die met kanonnen en schietgeweren op vinkenslag ligt. Het gaat om de minderheid met de ongefundeerde kritiek, met de leugens, met de insinuaties ... En daar kan ik niks van leren. Daar heeft niemand iets aan. En het zal inderdaad wel bij de functie horen, al zie ik niet in waarom, maar blijkbaar is het gewoon omdat we met onze kop op TV komen. Tja ... Maar als bepaalde lieden (maar dan gaat het wel om een zeer minieme minderheid) door bepaalde initiatieven je job proberen in gevaar te brengen, dan moet ik reageren. Keihard. Ook ik heb een familie, ook ik heb leningen lopen, ook ik moet brood op de plank hebben. Maar dat wordt al snel vergeten. :) Tot zover deze klaagzang. :+ |
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 13:13. |