Welk team zet wagen 74 in? Leek me een oude G&A BMW............ging goed in de regen. Prestatie van de S&P Porsche in GTB mag er ook zijn.
Met die hevige regenval had ik het ergste verwacht qua brokstukken. Helemaal niets, hier en daar een spin en een hapje in het zand......maar dat was het dan ook. Benieuwd wat de dag van morgen gaat brengen.
Quote:
Jorgen Van hellemont, algemeen directeur van Sara Lee:“Ik hoop vooral op een faire ontknoping, zonder insinuaties en incidenten, dat is uiteindelijk negatief voor iedereen en als het even kan, mag de spanning blijven tot het einde, want daar komen de fans voor.”
press release SRT, preview Belcar Masters.
|
Nu maar hopen dat we morgen geen Clioten-praktijken gaan zien.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|