De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-10-2005, 12:47
Yardeen's Avatar
Yardeen Yardeen is offline
De Paddock Rookie

Kan je ergens via live timing de qualif's en de race volgen????
Reply With Quote
Old 22-10-2005, 13:14
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

RIS normaal, maar ze zijn weer vergeten op de knop te duwen...
Reply With Quote
Old 22-10-2005, 16:57
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Niemand in de top 15 heeft in TP2 zijn tijd verbeterd. De top 10:

5 - 4 - 2 - 7 - 3 - 72 - 8 - 6 - 31 - 32
Reply With Quote
Old 22-10-2005, 19:17
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
Niemand in de top 15 heeft in TP2 zijn tijd verbeterd. De top 10:

5 - 4 - 2 - 7 - 3 - 72 - 8 - 6 - 31 - 32
Was ook bijna onmogelijk in zo'n regen. Het was bij momenten bijna even erg als tijdens de Spa 1000km (race 1). In de eerste 10 minuten gingen er al 3 wagens het decor in (GS M3 V8, Qvick Ultima, Stealth). Gelukkig allen zonder schade.
Reply With Quote
Old 22-10-2005, 20:16
insanity's Avatar
insanity insanity is offline
De Paddock Regular

Belcar Masters

Uitgeregend maar weltevree keerden wij huiswaarts...

De kwalificaties leverden alvast een mooie startgrid op - dat belooft vuurwerk morgen. En zeker als het weer gaat regen (en er hard tegen hard gestreden zal moeten worden voor de titel).

Ook de Legend Masters Celebrities waren wel leuk - Bruno Thiry in rally-stijl door de Villeneuve

Spijtig van het motorprobleem voor de Vertigo...
Verder niet gezien: RTM/GLPK , de Audi S4, de Marcos LM600, de Marcos van Moritz Racing ...
Ook de Xero-Corvette hebben we enkel gezien tijdens de eerste vrije training 's morgens ??

Wij kijken alvast uit naar een spannende wedstrijd morgen, moge de beste winnen en iedereen gespaard blijven van ongevallen...

Sportieve groetjes,

Infinity & Insanity
Reply With Quote
Old 22-10-2005, 20:30
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by insanity
Uitgeregend maar weltevree keerden wij huiswaarts...

De kwalificaties leverden alvast een mooie startgrid op - dat belooft vuurwerk morgen. En zeker als het weer gaat regen (en er hard tegen hard gestreden zal moeten worden voor de titel).

Ook de Legend Masters Celebrities waren wel leuk - Bruno Thiry in rally-stijl door de Villeneuve

Spijtig van het motorprobleem voor de Vertigo...
Verder niet gezien: RTM/GLPK , de Audi S4, de Marcos LM600, de Marcos van Moritz Racing ...
Ook de Xero-Corvette hebben we enkel gezien tijdens de eerste vrije training 's morgens ??

Wij kijken alvast uit naar een spannende wedstrijd morgen, moge de beste winnen en iedereen gespaard blijven van ongevallen...

Sportieve groetjes,

Infinity & Insanity
Ik ben ook tevreden terug gekeerd van Circuit Zolder.

Helemaal uitgeregend maar fantastische dag gehad. De Corvette ging in Q2 met Hart aan 't stuur wel hard aan 't slingeren tussen eerste linkse en de Sterrenwacht.

Gelukkig alleen maar enkele spins gezien en geen crashes. De startgrid vind ik ook fantastisch. Gaat spannend worden morgen.

Het weer ziet er niet zo goed uit. Tegen de middag verwachten ze opklaringen, dus zal de Belcar wel in droge omstandigheden gereden worden (wat het weer betreft).

RTM/GLPK Porsche => GLPK rijdt FIA GT in China en huurde deze wagen enkel voor Spa.
Marcos LM600 => Rijden geen Belcar meer. Team failliet?!
Marcos Bert Moritz => DSC dit weekend.
Audi S4 => I don't know!

Wat de Xero Corvette C5 aan de hand had weet ik ook niet. Ik hoop echter wel dat ze morgen rijden en mogen starten vanuit de pitlane.

Mvg...
Reply With Quote
Old 22-10-2005, 21:25
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Welk team zet wagen 74 in? Leek me een oude G&A BMW............ging goed in de regen. Prestatie van de S&P Porsche in GTB mag er ook zijn.

Met die hevige regenval had ik het ergste verwacht qua brokstukken. Helemaal niets, hier en daar een spin en een hapje in het zand......maar dat was het dan ook. Benieuwd wat de dag van morgen gaat brengen.

Quote:
Jorgen Van hellemont, algemeen directeur van Sara Lee:“Ik hoop vooral op een faire ontknoping, zonder insinuaties en incidenten, dat is uiteindelijk negatief voor iedereen en als het even kan, mag de spanning blijven tot het einde, want daar komen de fans voor.”

press release SRT, preview Belcar Masters.
Nu maar hopen dat we morgen geen Clioten-praktijken gaan zien.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 22-10-2005, 21:53
mogas mogas is offline
De Paddock Rookie

Ik kom morgen eens kijken naar die schone endurance klasse van jullie

In plaats van Zandvoort hebben we besloten om morgen maar eens naar het Belgische Zolder af te reizen

Ben benieuwd ...
Old 22-10-2005, 23:21
BuG@WaR's Avatar
BuG@WaR BuG@WaR is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by mogas
Ik kom morgen eens kijken naar die schone endurance klasse van jullie

In plaats van Zandvoort hebben we besloten om morgen maar eens naar het Belgische Zolder af te reizen

Ben benieuwd ...

Verstandig
Reply With Quote
Old 23-10-2005, 00:02
PorscheGT's Avatar
PorscheGT PorscheGT is offline
De Paddock Regular

Ik weet niet of het hier al staat maar het nieuwe pareltje van G&A Racing, de 130i heeft na kwalif2 een ronde of 5 als demo gereden. Indrukwekkende wagen, en dat vond iedereen die toen op de esplanade stond ...
Reply With Quote
Old 23-10-2005, 00:30
Raceshot's Avatar
Raceshot Raceshot is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by doctor jozz
Het was bij momenten bijna even erg als tijdens de Spa 1000km (race 1).
Tegenover de 1000 km viel het nog mee, heb nu in de gietende regen nog foto's kunnen nemen, in Spa was dat quasi onmogelijk. Maar het bleef nat natuurlijk ...

kristof@raceshots.be
www.raceshots.be
Reply With Quote
Old 23-10-2005, 07:05
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

[QUOTE=Mark]Welk team zet wagen 74 in? Leek me een oude G&A BMW[QUOTE]

Dit is een BWM van Beliën. Volgens mij rijden ze mee om hem klaar te stomen voor de RPN.

Mvg...
Reply With Quote
Old 23-10-2005, 13:29
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

ik denk dat het te maken heeft met het spel van de pitstops maar het ziet er een heel aangenamen race uit

goosens lijkt op zoek naar de leidende red bull porsche, ik weet wel niet of beiden hun pitstop al hebben gedaan

penders-lamot verliezen té veel terrein momenteel, ik vermoed dat lamot het stuur nog moet doorgeven aan penders

ruben maes heeft m.i. redelijk vroeg het stuur overgenomen van tanghe en is nu aan een mooie remonte bezig, draait de snelste tijden samen met gooss
ens (edit: ruben bleef lang aan het stuur zitten en is misschien op slicks vertrokken in het begin op de natte omloop)

sterke prestatie ook halfweg koers van de guest porsche van pino en de stealth die respectievelijk 4de en 3de algemeen liggen

update: ruben maes ondertussen doorgeschoten naar de 4de plaats na een pitstop van de stealth lijkt me of is het een schuiver?

De GTB wagens snellen PPC TT porsche voorbij ... nu in 3de positie na Haane en Saelens

Last edited by Maarten; 23-10-2005 at 14:09.
Reply With Quote
Old 23-10-2005, 13:33
Maarten's Avatar
De Paddock Enthousiast

De piste droogt duidelijk op ... we gaan richting droog weer tijden

Maes al opgeschoven naar P3 maar blijkbaar heeft deze nog geen stop gemaakt ... misschien vertrokken op slicks en in het begin wat tijd verloren

Ook de leider is nog niet binnen geweest, de Red Bull Porsche

Penders nu al slechts 6de in GTB maar het is de enige GTB wagen die volgens RIS al een stop heeft gemaakt
Old 23-10-2005, 13:51
Maarten's Avatar
De Paddock Enthousiast

update:

De Stealth zit met problemen en is helemaal terug gevallen na een mooi race-begin

Red Bull Porsche heeft een 2de pitstop gemaakt wordt gemeld op RIS

De Kuismanen Viper keert na een vroege stop terug in de top 5, daar hebben alleen Ruben Maes en Henk Haane nog niet gepit! Schitterende 4de plaats na zijn pitstop van de Hollandse Marcos

De Corvette heeft blijkbaar opnieuw een pitstop gemaakt ... zou dit voor slicks kunnen zijn? Dit kan ook een verklaring zijn voor de tweede stop van de red bull porsche ... RUBEN MAES (0stops) AAN DE LEIDING OP ZOLDER voor Goossens (2 stops), Haane (0 stopts 1ste GTB), Kuismanen (1 stop), PSI Red Bull (2 stops) en GPR (1stop) Het blijft spannend

Last edited by Maarten; 23-10-2005 at 13:54.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)

Posting Rules