View Single Post
Old 08-06-2007, 20:19
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by jeep View Post
Neen dat ding is echt niet snel hebben de qually's gezien ai dat is vragen voor problemen. Ik hoop niet dat FRED BUL (de grootste vriend van mark) de lupo tegen komt ik vrees dat hij er gewoon over rijd
En mocht een van mijn beste vrienden idd die Lupo op een hoopje rijden dan kan ik hem niks kwalijk nemen. Dan is het niet zijn schuld. Pole is 2.28 en die Lupo 3.37? Dat is maar liefst 46% trager dan de pole! Onacceptabel. Voor zoiets moeten 12 uur lang de witte vlag geven

Dit is net zoiets als die Flandria dames Mini tijdens de eerste BEC-wedstrijd. Echt, vragen om problemen. Nu ken ik de reglementen van de BTCS niet maar in deze kwestie zou iedereen eigenlijk uit zichzelf moeten beslissen dat een dergelijke situatie niet kan. Zowel organisatoren, team en coureurs zouden gezamelijk moeten inzien dat NIET deelnemen de beste optie is.

Deze menig zal wel weer niet gewaardeerd worden. Jammer dan, bij deze staat hij online

Als ik een van de laatste stukjes lees van de PRC groep dan kunnen ze daar slecht tegen kritiek. Dat lijkt wel een wetmatigheid te zijn in de autosport

Enkele zinnetjes uit die persbabbel:
Quote:
PRESS: PRC reageert op kritiek na BTCS-weekend in Dijon

Het zijn de eerste noemenswaardige fouten tijdens de vier jaar van bestaan van de BTCS. Dat is heel weinig en dat mogen de kritikasters ook eens onthouden!

PRC is de FIA niet, maar iedereen vervult zijn opdracht met de grootste integriteit. Daar mag niemand aan twijfelen! De wedstrijdleiding heeft van niemand lessen te krijgen.

Ik herhaal het nog eens. Vier jaar lang verliep alles uitstekend. Het zou jammer zijn dat alles in twijfel getrokken wordt door een meeting die wat moeizamer verlopen is. Maar, we gaan ons goed humeur er niet door laten verpesten.»

o.a. terug te vinden via: http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=1760
Mijn inziens een wat overspannen reactie van de PRC-groep. Ja, iedereen maakt fouten. Zie dat in en reageer pro-actief! Ga je niet verschuilen achter fouten die gebeuren bij de de FIA, DTM of de scheidsrechter van het jaar.

Fingers crossed for the Lupo tomorrow
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote