De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-06-2007, 16:59
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by jeep View Post
Neen dat ding is echt niet snel hebben de qually's gezien ai dat is vragen voor problemen. Ik hoop niet dat FRED BUL (de grootste vriend van mark) de lupo tegen komt ik vrees dat hij er gewoon over rijd
HAHA lupo hybride. Soms zijn ze gewoon dom. Wordt de 12u eigenlijk ergens uitgezonden of ergens live te volgen? Niet op ris-timing want da klopt van geen kanten bij mij. Als de belcar rijd rijden de formule's ook kan niet he.
Old 08-06-2007, 18:07
Bling Bling is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Niet op ris-timing want da klopt van geen kanten bij mij. Als de belcar rijd rijden de formule's ook kan niet he.
Huh? Niks problemen hier
Old 08-06-2007, 20:19
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by jeep View Post
Neen dat ding is echt niet snel hebben de qually's gezien ai dat is vragen voor problemen. Ik hoop niet dat FRED BUL (de grootste vriend van mark) de lupo tegen komt ik vrees dat hij er gewoon over rijd
En mocht een van mijn beste vrienden idd die Lupo op een hoopje rijden dan kan ik hem niks kwalijk nemen. Dan is het niet zijn schuld. Pole is 2.28 en die Lupo 3.37? Dat is maar liefst 46% trager dan de pole! Onacceptabel. Voor zoiets moeten 12 uur lang de witte vlag geven

Dit is net zoiets als die Flandria dames Mini tijdens de eerste BEC-wedstrijd. Echt, vragen om problemen. Nu ken ik de reglementen van de BTCS niet maar in deze kwestie zou iedereen eigenlijk uit zichzelf moeten beslissen dat een dergelijke situatie niet kan. Zowel organisatoren, team en coureurs zouden gezamelijk moeten inzien dat NIET deelnemen de beste optie is.

Deze menig zal wel weer niet gewaardeerd worden. Jammer dan, bij deze staat hij online

Als ik een van de laatste stukjes lees van de PRC groep dan kunnen ze daar slecht tegen kritiek. Dat lijkt wel een wetmatigheid te zijn in de autosport

Enkele zinnetjes uit die persbabbel:
Quote:
PRESS: PRC reageert op kritiek na BTCS-weekend in Dijon

Het zijn de eerste noemenswaardige fouten tijdens de vier jaar van bestaan van de BTCS. Dat is heel weinig en dat mogen de kritikasters ook eens onthouden!

PRC is de FIA niet, maar iedereen vervult zijn opdracht met de grootste integriteit. Daar mag niemand aan twijfelen! De wedstrijdleiding heeft van niemand lessen te krijgen.

Ik herhaal het nog eens. Vier jaar lang verliep alles uitstekend. Het zou jammer zijn dat alles in twijfel getrokken wordt door een meeting die wat moeizamer verlopen is. Maar, we gaan ons goed humeur er niet door laten verpesten.»

o.a. terug te vinden via: http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=1760
Mijn inziens een wat overspannen reactie van de PRC-groep. Ja, iedereen maakt fouten. Zie dat in en reageer pro-actief! Ga je niet verschuilen achter fouten die gebeuren bij de de FIA, DTM of de scheidsrechter van het jaar.

Fingers crossed for the Lupo tomorrow
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 08-06-2007, 21:25
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Ik zou met dichtgeknepen billen in die lupo zitten moesten ze me verplichten ermee te rijden. Constant pinker op en altijd 1 oog in die achteruitkijk spiegel.
Old 09-06-2007, 15:48
bill bill is offline
De Paddock Rookie

Iemand al opgevallen dat de touring sneller rijden als de gt3.
Weet er iemand iets van het weer daar
en wat ze nog verwachte voor straks?
Reply With Quote
Old 09-06-2007, 17:48
Bling Bling is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by bill View Post
Iemand al opgevallen dat de touring sneller rijden als de gt3.
Weet er iemand iets van het weer daar
en wat ze nog verwachte voor straks?
Logisch als de baan droog tov een extreem natte baan vanmorgen (en in het eerste deel vochtig)
Old 12-06-2007, 16:30
JBR JBR is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Ik zou met dichtgeknepen billen in die lupo zitten moesten ze me verplichten ermee te rijden. Constant pinker op en altijd 1 oog in die achteruitkijk spiegel.
Ik kon maar aan 1 ding denken als die zeepkist voorbij kwam.
--> Go Gadget Go!

De resutaten van dit karretje zijn wel bijlange niet slecht als je kijkt naar de einduitslag. Dat moet je hen meegeven. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het levens gevaarlijk is zo'n wagen op de piste te hebben.
Reply With Quote
Old 13-06-2007, 17:17
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by JBR View Post
Ik kon maar aan 1 ding denken als die zeepkist voorbij kwam.
--> Go Gadget Go!

De resutaten van dit karretje zijn wel bijlange niet slecht als je kijkt naar de einduitslag. Dat moet je hen meegeven. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het levens gevaarlijk is zo'n wagen op de piste te hebben.
IS er eigenlijk iets gebeurd met die auto? Ergens in de weg gereden of geraakt daar een snellere auto?
Old 13-06-2007, 17:43
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular

Neen, bij mijn weten niet.
Trouwens, ik heb niet de minste problemen gehad met deze wagen. Ze reden zeer fair, althans telkens ik ze tegenkwam. (Niet dat ik nu met de snelste wagen reed, maar toch...) Of ze in de weg reden van (of voor) de toprijders daar kan ik niet over meespreken.

Bart Van den Broeck
Old 13-06-2007, 17:57
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

ik vond geen foto-topic...

Videobeelden van de 12u BTCS eindelijk geüpload:

http://www.garagetv.be/video-galerij..._Spa_2007.aspx

foto's staan ondertussen ook op mijn website
Old 14-06-2007, 08:45
serge serge is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by bart VDB View Post
Neen, bij mijn weten niet.
Trouwens, ik heb niet de minste problemen gehad met deze wagen. Ze reden zeer fair, althans telkens ik ze tegenkwam. (Niet dat ik nu met de snelste wagen reed, maar toch...) Of ze in de weg reden van (of voor) de toprijders daar kan ik niet over meespreken.

Bart Van den Broeck
Zelfde bij mij. Geen moment last van gehad.
Hopelijk heb jij ook geen last gehad van mij hé Bart...
Sowieso, alles wat in de lagere klasses rijd is een pak trager dan de topwagens. Dat is nu eenmaal eigen aan dit soort races.

Grtz,
Serge
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules