![]() |
|
|
||||
|
||||
HAHA lupo hybride. Soms zijn ze gewoon dom. Wordt de 12u eigenlijk ergens uitgezonden of ergens live te volgen? Niet op ris-timing want da klopt van geen kanten bij mij. Als de belcar rijd rijden de formule's ook kan niet he.
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dit is net zoiets als die Flandria dames Mini tijdens de eerste BEC-wedstrijd. Echt, vragen om problemen. Nu ken ik de reglementen van de BTCS niet maar in deze kwestie zou iedereen eigenlijk uit zichzelf moeten beslissen dat een dergelijke situatie niet kan. Zowel organisatoren, team en coureurs zouden gezamelijk moeten inzien dat NIET deelnemen de beste optie is. Deze menig zal wel weer niet gewaardeerd worden. Jammer dan, bij deze staat hij online ![]() Als ik een van de laatste stukjes lees van de PRC groep dan kunnen ze daar slecht tegen kritiek. Dat lijkt wel een wetmatigheid te zijn in de autosport ![]() Enkele zinnetjes uit die persbabbel: Quote:
Fingers crossed for the Lupo tomorrow ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik zou met dichtgeknepen billen in die lupo zitten moesten ze me verplichten ermee te rijden. Constant pinker op en altijd 1 oog in die achteruitkijk spiegel.
![]() |
|
|||
|
|||
Iemand al opgevallen dat de touring sneller rijden als de gt3.
Weet er iemand iets van het weer daar en wat ze nog verwachte voor straks? |
|
|||
|
|||
Logisch als de baan droog tov een extreem natte baan vanmorgen (en in het eerste deel vochtig)
|
|||
|
|||
Quote:
--> Go Gadget Go! ![]() De resutaten van dit karretje zijn wel bijlange niet slecht als je kijkt naar de einduitslag. Dat moet je hen meegeven. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het levens gevaarlijk is zo'n wagen op de piste te hebben. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Neen, bij mijn weten niet.
Trouwens, ik heb niet de minste problemen gehad met deze wagen. Ze reden zeer fair, althans telkens ik ze tegenkwam. (Niet dat ik nu met de snelste wagen reed, maar toch...) Of ze in de weg reden van (of voor) de toprijders daar kan ik niet over meespreken. Bart Van den Broeck
|
|||
|
|||
ik vond geen foto-topic...
Videobeelden van de 12u BTCS eindelijk geüpload: http://www.garagetv.be/video-galerij..._Spa_2007.aspx foto's staan ondertussen ook op mijn website
|
|||
|
|||
Quote:
Hopelijk heb jij ook geen last gehad van mij hé Bart... ![]() Sowieso, alles wat in de lagere klasses rijd is een pak trager dan de topwagens. Dat is nu eenmaal eigen aan dit soort races. Grtz, Serge |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|