![]() |
|
|
||||
|
||||
BTCS - 12 uren van Spa, de aanloop.......
Geen primeur maar wel uniek, een hybride wagen:
Quote:
![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Bron: turbomagazine.be
Een deelnemer minder? ![]() Naar wat ik kan verstaan is er een contact geweest tussen de Porsche van Rudi Penders en de Solution F van Yves Lambert. Meer versta ik er niet uit omdat mijn Frans helemaal niet goed is. Mvg... |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
gaat qvick met de astra silhouette meedoen ?
hij was er de donderdag mee aan het testen op zilder stond op racingworld.be te hopen halen ze de astra nog eens van stal en kan hij de race uithouden.. |
|
||||
|
||||
Momenteel prijken er 71 wagens op de inschrijvingslijst van de 12u BTCS, waaronder enkele aangename verrassingen
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Valt die inschrijvingslijst ergens te bewonderen? Want bij PRC vind ik ze niet... Ze zijn daar meestal niet gehaast hun website aan te passen.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij heeft Dries De Smet een voorlopige deelnemerslijst. Dit omdat hij werkt voor PRC.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat er maar 5 teams zijn die echt kans maken op overwinning. 1) Jaguar 2) Megane van Bouvy/Vosse/Franchi 3) Megane van Dermont/Horion/Kuppens 4) BMW van Van Bellingen. 5) Audi van Verberght/Hemroulle
|
|||
|
|||
Weet er iemand hoe laat het vuurwerk is?
sorry voor de ![]() |
|
|||
|
|||
normaal om 24.00 uur denk ik.
de vrijkaarten die men kon afdrukken voor de 12 uur die gelden toch nog steeds? |
|
||||
|
||||
Quote:
M'n prono: 1) Jaguar 2) BMW van Van Bellingen 3) Megane van Bouvy/Vosse/Franchi 4) Megane van Dermont/Horion/Kuppens 5) Audi van Verberght/Hemroulle Ik schat de kansen van de top KS BMW dus hoger in dan van de Megane's. OK, ze zijn razend snel, maar hebben het nog niet bewezen in een race over 12uren. Mss komend weekend wel...? En er is kans op een beetje regen, onweer voor komend weekend, wat een prono/strategie alleen maar moeilijker maakt... |
|
|||
|
|||
Zijn ereigenlijk nog vrijkaarten te vinden ergens?
|
|
|||
|
|||
Ik kan er morge nog sturen als je wil,da is wel pas rond zes uur.
Dan scan ik ze in en stuur ze door. Uitnodiging van "cars for you" 4 personen. Anders moet ge eens kijken op de site,missch staat er ergens nog iets van. |
|
|||
|
|||
Ja, heb er ondertussen al gevonden, thx Bill.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Neen dat ding is echt niet snel hebben de qually's gezien ai dat is vragen voor problemen. Ik hoop niet dat FRED BUL (de grootste vriend van mark) de lupo tegen komt ik vrees dat hij er gewoon over rijd |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|