View Single Post
Old 24-02-2012, 15:45
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
Het laatste wat in orde moest komen was het spoilertje. Eerder had ik de decal stuk gemaakt. De schade probeerde ik met verf weg te werken maar het was voor mij toch nog te opvallend. Gevolg: strippen die handel en opnieuw beginnen. Ik probeerde het na te tekenen maar dit lukte niet zo bijster goed. Van Vinnie kreeg ik een scan met de decals op. Dat zal mijn backup worden want als koppige West-Vlaming ben ik toch nog eens herbegonnen met het tekenen en mijn laatste poging lijkt een goeie. Dit weekend plaats ik de decals en tegen zondag is ie dan af... Foto's van deze laatste werkzaamheden komen nog...
Uiteindelijk bleef ik toch sukkelen. Het printen liep niet goed, de kleuren waren niet voldoende, het tekenen was een te groot gedoe, zelfs de ingescande versie bracht geen soelaas... Kortom, de easy way out gepakt en Revell gemaild...

Drie weken later was het verse decalsetje binnen. Poedelnaakt in een grote omslag gestopt en aangezien mijn postbode nog steeds grote brieven dubbelplooit (ondanks tientallen keren vragen dit niet te doen). Ja goed geraden, het decalvel was beschadigd en de grote blauwe lijnen vertoonden scheuren. Gelukkig had ik enkel de decals nodig onderaan het blad en die waren lekker 'mint'...

Deze week ging ik dan aan de slag. De decals plaatsen, netjes uitlijnen want daar was het eerst fout gelopen (net voor de beschadiging) en dan de vernis erover.

Gisteren werd de spoiler dan op zijn plaats gelijmd en vandaag kwamen de eindfoto's...

De rest kun je in mijn fotoboek vinden: hier ...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_9831.JPG
Views:	710
Size:	143.3 KB
ID:	24525   Click image for larger version

Name:	IMG_9832.JPG
Views:	687
Size:	145.5 KB
ID:	24526  

Last edited by Loeten; 24-02-2012 at 15:51.
Reply With Quote