![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Honda in zware problemen? Ross Brawn de reddende engel?
Quote:
Bijzonder pijnlijk voor Honda, zonder Honda-centjes had SA nooit bestaan. Het dumpen van Sato gaf destijds zoveel negatieve reacties in Japan dat Honda wijselijk besloot om een "verkapt" B-team op te zetten om Sato toch aan een stuurtje te helpen. Honda 2007? BAR ![]() ![]() Mocht dat idd het werkelijke probleem zijn dan is Ross Brawn wellicht de juiste figuur om Honda op het juiste pad te zetten. Echt resultaat kun je dan pas verwachten in 2010/2011. F1? Dan heb je een lange adem nodig ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 08-04-2007 at 21:02. |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Kijk maar eens naar Todt of Dennis... garagisten mentaliteit? Ben toch al in enkele garages gepasseerd in mijn leven. ![]() Ben dit jaar wééral voor de verkeerde beginnen supporteren... ![]() |
#3
|
||||
|
||||
Staat de Honda van je op 2de-hands.be?
![]() ![]() Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#4
|
||||
|
||||
Neen hoor.
![]() |
#5
|
||||
|
||||
Het management van Honda in de fout
![]() ![]() Lees hier maar http://www.sportwereld.be/Article/De...cleID=3A1B1R13 |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#7
|
||||
|
||||
Da's niet nieuw eh!
|
#8
|
||||
|
||||
Haha, dat rondrijdend dienblad, zelden zo verbaasd gekeken toen ik die voor het eerst op foto zag
![]() |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Dat dienblad zag er inderdaad niet uit ![]() ![]() Mijn punt : laat die ingenieurs maar experimenteren. De huidige F1-wagens lijken allemaal wel broertjes van elkaar; een nieuw verfrissend idee kan nooit kwaad. Last edited by Baron; 03-05-2007 at 21:49. |
#10
|
||||
|
||||
Eigenlijk hoeft het niet te verbazen dat de Honda het zo slecht doet. Het zijn wellicht voor een groot deel nog altijd dezelfden als in de tijd van BAR en die hebben ook nooit potten gebroken. Als je na 2 jaar nog steeds niet begrijpt waar je mee bezig, kan je misschien beter naar de avondvergadering van de modelbouw komen en schaalmodelletjes beginnen plakken.
![]() Mijn advies voor Honda? Verkoop heel de ex-BAR zwik in de UK en integreer volledig met Aguri. Volledig met Japanse ingenieurs enz. Het zal dan wel marcheren. Al zou je nog de beste motor van heel het pak hebben, als de chassis gasten geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, kom je nergens. Het ziet er echter niet goed. 2007 is een verloren jaar. |
#11
|
||||
|
||||
als het nog altijd dezelfden zijn als van bij BAR, zijn het ook nog altijd dezelfden die 2-3 jaar geleden voor de tweede plaats in het kampioenschap gingen...
__________________
|
#12
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#13
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|