![]() |
|
|
|||||
|
|||||
Circuit Zolder presents: Windmolens!
Soms lees je van die stukjes op het net en denk je: pfffffffff, volgens mij heb ik wat gemist! Op sportwereld.be is de volgende parel te lezen. Zowel redacteur als geinterviewde verzorgen weer enige parels.
Tijd voor een ouderwets azijnstukje ![]() De bron: http://www.sportwereld.be/Article/De...leID=LB1VPE9I# Kijkt u eens naar de foto's bij dit artikel ![]() Quote:
Quote:
En Maasmechelen dan? Ik zwijg nog over Glosso en Warneton (is dat nu vlaams of waals?) Quote:
![]() ![]() Quote:
Dat zijn nauwelijks minder mensen dan in de dagen dat CZ alles zelf deed! In de afgelopen jaren heeft CZ alles ge-outsourced. Geen verkeerde zet op het eerste gezicht.........maar wat doen al die mensen nu? Simpele boerenlul als ik ben zeg dan: "Daar kan nog veel harder gesaneerd worden ![]() Quote:
![]() ![]() Maar als we 3 windmolens krijgen op CZ dan ga ik klagen over het monotone geluid van deze krengen. Zoef, zoef, zoef...........het werkt op mijn zenuwen dat geluid! ![]() Let wel, de bewoners rondom CZ gaan erover klagen. Mark my words ![]() Nee, geen al te best stukje van Roger. Er staan dingetjes in die wellicht zo zijn (weet het wel zeker ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Als die molens er ooit komen zullen ze toch wel slim genoeg zijn om ze in het industrieterrein aan de overkant van het Albertkanaal te plaatsen? Windmolens in het midden van een villapark: dat zullen ze nog moeilijker verkocht krijgen aan de Vlaamse Gemeenschap dan subsidies voor het circuit.
|
||||
|
||||
Quote:
Je betaalt er enkel voor. Op dit moment ligt nergens een kabel van producent naar afnemer. Je kan dit dus enkel en alleen verwezenlijken door autoproductie (what's in a name ?) of in dit geval windmolens. De zogenaamde "groene stroom" die sommige leveranciers verkopen, is dezelfde stroom uit dezelfde kabel als u en ik ... alleen veel duurder ! ![]() |
|
|||
|
|||
Met de instelling en het budget van een caféploeg win je nu eenmaal niet de Champions League.
Maar dan moet je ook niet komen zeuren dat je "gediscrimineerd" wordt.
|
||||
|
||||
Laat die windmolens maar komen! Dan staan er weer 3 versnellingsbakken meer in de orderboek op m'n werk.
![]() |
|
||||
|
||||
Maar die dimgen zijn toch peper duur.
|
|
||||
|
||||
Ze zijn zeker niet goedkoop, maar ze brengen wel dagelijks geld op én hebben een heel lange levensduur en vragen weinig onderhoud.
|
|
||||
|
||||
Dat zal wel jaren duren vooralleer het begint te renderen of niet soms,
|
|
||||
|
||||
subsidies, denk ik wel dat het vrij snel kan renderen, aan het kanaal is het wel meestal winderig
|
|