![]() |
|
|
||||
|
||||
De werken zijn officieel gedaan én de nieuwe track is gisteren zaterdag 12 mei direct gedoopt tijdens een Duez track day.
Ik las dit op pitstop.tv: Quote:
|
|
||||
|
||||
Het lijkt mij dat er nog enkele details ontbreken aan het circuit.. De witte lijnen bijvoorbeeld
![]() |
|
||||
|
||||
vandaag ook gereden (pistenclub.de).
de nieuwe chicane (rechts-linkse) kan mij voorlopig nog niet bekoren.. vooral de linkse is iets te kort imho. voor de fotografen zal er alleszins genoeg spektakel zijn (uitremmen,rondgaan,...) |
|
|||
|
|||
Quote:
Weet je misschien ofdat er wel plaats is voor de fotografen, want ik heb horen zeggen dat de FIA draad heel kort tegen de muur staat. Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
aan de rechterzijde stonden enkele fotografen (maar met doorgangspas) links (op de berg dus) sta je nu alleszins een heel stuk verder van de piste af dan voorheen met de 'busstop' |
|
|||
|
|||
Een probleem dat nu plots is opgedoken: de ingang van de pitlane is te smal getekend. Als er een wagen stilvalt op weg naar de pits, is de doorgang geblokkeerd. Het was nochtans goedgekeurd op plan.
|
|
||||
|
||||
Dan zullen de marchals mogen duwen eh
![]() Ofwel heel de boel weer opengooien (betwijfel of dat gaat lukken) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Daar moet ik dan wel weer bij zeggen dat bovenop de berg (nog) geen hekken stonden die de boel weer wat kunnen belemmeren. Idem voor Stavelot trouwens, als ze dat zo zouden laten hadden we er een mooi plekje bij! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Heeft er iemand een idee welke de functies zullen worden van het nieuwe pitcomplex...(bovenste verdiep)
Hospitality, Pers, kantoren ?????
|
||||
|
||||
Quote:
Naar wat ik vernomen heb is er een perscentrum voorzien in het nieuwe gebouw. Natuurlijk is ook de nodige ruimte voor hospitality & VIP 'toestanden' voorzien. Volgens de bronnen die ik kon raadplegen zou dit niet enkel voor het F1 weekend zijn, maar ook voor andere series... Mvg, Dries DS |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Zonder hen is er echter geen 'koers' mogelijk, toch niet op een veilige manier. En dat vind ik persoonlijk nu het mooie aan de briefings van bepaalde organisatoren, bvb in de BTCS, georganiseerd door PRC Group, wordt steeds aandacht gevraagd voor het respecteren van de baanposten en de signalen die ze geven. Tot vervelens toe van de rijders, die het elke keer weer moeten aanhoren, maar het wordt steeds herhaald tijdens de briefings. Het is een vorm van respect, die enkel maar toe te juichen valt. Het zal zonder twijfel ook in andere kampioenschappen/bij andere organisatoren wel zo zijn... Dat hoop ik toch... Mvg, Dries DS Last edited by Dries DS; 15-05-2007 at 08:44. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Behalve de verbouwingen op en aan de baan, wat er op die onboard-beelden van de Duezdag overigens goed uitzag, is er achter de schermen gewerkt met een moker. Bepaalde personen/instanties zijn verwijderd van het circuit. Zo op het eerste gezicht lijken de omstandigheden voor onze oranje vriendjes in Spa verbeterd te zijn. Even afwachten of het ook zo gaat uitpakken uiteraard. Iedereen moet een kans krijgen om zich te bewijzen. En wie weet, gaan we misschien ooit terug ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 15-05-2007 at 19:23. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() PAS DE CAMPING= PAS DE COMISSAIRES , PAS DE COMISSAIRES= PAS DE COURSES!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Prachtige combinatie is de busstop geworden! Ben afgelopen weekend in de gelegenheid geweest om een paar rondjes in een 993GT2 op hoge snelheid mee te mogen rijden. Sowieso een fantastische ervaring, maar bovenal: de vernieuwde layout en het F1-pitcomplex zien er geweldig uit!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|