![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Binnenkort live-beelden op De Paddock TV: Hoe wordt een model gebouwd. ![]()
|
||||
|
||||
Ik weet het. Ik heb echter een tijdje terug dit eens geprobeerd met een tegenvallend resultaat. Ik heb geen zin om deze te verknoeien door mijn geklungel. In de toekomst ga ik hier zeker nog op oefenen maar bij deze 307 ga ik niets veranderen aan de middenconsole.
|
|||
|
|||
Hej Philip,
Had je deze afgelopen vrijdag bij....... (dan moet ik hem gemist hebben....Damn ![]() Ook bij u mogen we al wa strenger zijn dus...... hier gaan we dan; enkele dingen goed gevonden !!! die checkerpins als kabelhouder/geleider... uwe camera... iets wat ge nog MOET doen !!! de techniek van Tim die ge afgelopen vrijdag gezien hebt toepassen... Washen ;deze wagen verdient dat !!! en iets wat ge op uw volgend model MOET toepassen: De knopkes en schakelaars en die dingen allemaal vervangen door het échte spul... (t'is just gelijk de Guy verteld) Maar dan heb ik de indruk dat het "boren" van gaten u niet écht goed lukt... (of ben ik mis ???) dit is natuurlijk ook niet makkelijk! alles hangt af van het gebruikte materiaal en techniek en belangrijkste van al persoonlijke voorkeur.... Daarover kunnen we natuurlijk ook een boomke opzetten.....maar nu niet ! Verder had je nog een vraag ivm die 3D decals...speciaal voor u hier de link ga er maar eens in "snuisteren" ge vindt er zéker uw goesting..... bij surface details (P.S. andere mogen natuurlijk ook kijken éh ![]() http://www.archertransfers.com/ De eerstvolgende beurs waar ge dit spul kunt krijgen is 6 maart hoboken ,het is weliswaar een volledig militair getinte beurs MAAR zoals reeds meerdere malen aangehaald : Als civiel bouwers kunnen we der zéker iets van opsteken !!! P.S. II : ik ga er zéker naartoe. Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Gert,
Deze had ik de laatste meetiing niet bij dus je hebt niets gemist. Ondertussen is er een lichte weathering met smoke aangebracht, Naargelang er meer onderdelen worden geplaatst zal er wat meer diepgang aangebracht worden. I.v.m. de schakelaars, ik heb dit een tijdje geleden geprobeerd maar was niet tevreden van het resultaat. In de toekomst zal ik dit zeker nog gaan proberen maar ik had geen zin om deze te gaan verknoeien, dan maar geen echte schakelaars. Bedankt ook voor de link, Hoboken ga ik jammer genoeg niet halen maar als je er vind mag je me altijd een setje van die 3D decals voor revetten meebrengen.
|
|||
|
|||
Begrepen Philip !!!
Als ik ze kan vinden,breng ik ze mee. Grtz, G |
|
||||
|
||||
Bedankt Gert.
Nu verder met den deze. De bedoeling was om hier het hele weekend aan door te werken. De storm en een losgewaaide rolluik hadden daar vandaag echter een ander idee over. De resultaten tot Gisteren dan maar. Om te beginnen heb ik een lichte weathering aan het interieur aangebracht De rest van de tijd heb ik gestoken in het scratchen van enkele onderdelen. Tamiya heeft dit voorzien als handrem Bij de 307 ziet het echter alsvolgt uit Een exacte kopie hoeft het nu ook weer niet te worden maar een beetje meer detail mag altijd.
|
||||
|
||||
Om te beginnen een gat geboord in de handrem
Een stukje sprue warm gemaakt en uitgetrokken tot de juiste dikte. Deze op zen plaats gelijmd en eens in men mish mash doosje gaan zoeken naar bruikbaar materiaal met dit als resultaat Leidingen toegevoegd En na het in kleur zetten en plaatsen kreeg ik dit als resultaat Ook de voetplaat voor de piloot is gelakt en geplaatst
|
||||
|
||||
De pedalen zijn in de lak gezet en over het rempedaal is er een laagje carbon geplaatst
Ook zit er op de foto een, denk ik, soort steun voor de voet van de piloot. deze dus ook maar volledig gesratchd. Wat PE toegevoegd, carbon erover met dit als resultaat Het resultaat En ten slotte ben ik begonnen met het schuren en lakken van de rolkooi
|
||||
|
||||
Amaai die handrem is echt een verbetering.
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Philip,
Dat ziet er al lekker "druk" uit aan de bestuurderspost. Knappe toevoegingen die je gemaakt hebt. en zoals steeds zijn goede ref.-pics een absoluute noodzaak. Keep us posted, Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Sorry dat ik in herhaling val en ik weet dat je deze oproep al negatief beantwoord hebt, maar hoe langer ik deze thread bekijk, des te 'jammerder' ik het vind dat je de schakelaars niet gaat toevoegen. Dan wordt het zoiets als een mooi schilderij zonder kader...
Ik wil je anders best helpen, en in Jabbeke tonen hoe je op een eenvoudige maar goede manier schakelaars kan toevoegen. Ik wil zelfs mijn materiaal meebrengen zodat ik er een paar kan voordoen voor ik de fakkel overgeef en je je eerste schakelaars zelf laat uitvoeren 'onder deskundige leiding' zoals dat dan heet ![]() Aan jou (opnieuw) om te beslissen of je dit wil... |
|
||||
|
||||
Ewel voor mij mag je het zeker eens demostreren in Jabekke want ik weet verdorie ook niet hoe eraan te beginnen.
![]() Last edited by vinnie; 01-03-2010 at 17:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
die handrem hebt ge knap gemaakt. Een heel ander zicht.
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|