![]() |
|
|
||||
|
||||
Belcar Masters '05, de aanloop.......
Alweer een thread waar we heerlijk kunnen ouwehoeren
![]() Quote:
![]() Is er iemand in staat om een lijstje te maken met de mogelijke scenario's m.b.t. de strijd tussen SRT en TT? Kunnen we het langs de muur beter volgen. SRT op 1 => TT 4de algemeen en 1ste in de klasse om kampioen te worden SRT op 2 => TT 9de algemeen en 1ste in de klasse...... und so weiter.....
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
http://www.auto-rennsport-page.de/bi...005/2/17_A.JPG http://www.auto-rennsport-page.de/hi...und/NOLL_F.JPG Is deze wagen enigzins een tegenhanger van de BMW M3 GTR? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik me niet vergis, is dit de tussenstand na het RF: 1) TT Racing - 226,5 punten 2) SRT - 219 punten 3) Kuismanen - 197 punten Deze drie kunnen nog kampioen worden. Veronderstellend dat de Corvette buiten TT geen GTBs voor zich moet dulden hebben we dan het volgende: * Als SRT wint, dan hebben zij 259 punten. Kuismanen is er in dat geval aan voor de moeite. TT heeft echter genoeg aan 33 punten om kampioen te worden. Hiertoe volstaat het vierde algemeen te worden, op voorwaarde van winst in GTB. * Als SRT tweede wordt, heeft TT slechts 27 punten nodig. Bij winst in GTB volstaat dan 9e algemeen, bij een tweede plaats in GTB is 6e algemeen nodig. * Als SRT derde wordt, heeft TT genoeg aan 23 stuks. Dit is als volgt te verzamelen: 1e GTB en 13e algemeen, 2e GTB en 10 algemeen, 3e GTB en 8e algemeen. Nog steeds niks te rapen voor Pertti. * SRT 4e => 19 punten nodig voor TT. Dit via 1e GTB (algemeen dan geen belang meer), 2e GTB en 14e algemeen, 3e GTB en 12e algemeen of 4e GTB en 9e algemeen, enz. * SRT 5e => 15 punten nodig via top drie GTB of een andere combinatie. * SRT 6e => 13 punten nodig, te bereiken alleen al door in top 4 GTB te eindigen. Enzovoort. Pas als SRT slechter doet als zevende en TT slechter als zesde GTB, kan Kuismanen nog winnen. En nu bij uitvallers: Als SRT niet aankomt, is TT zowiezo kampioen, tenzij Kuismanen beter doet dan de vierde plaats. In dat geval moet TT nog wat puntjes halen. Als TT niet aankomt, heeft SRT genoeg aan 8 puntjes. Hiertoe volstaat een 8e plek algemeen. Dit zijn de meest waarschijnlijke scenario's. Voor de mensen op de muur zal ik een overzichtstabel maken. Ik laat iets weten als die af is. Last edited by Nicki_Mks; 12-10-2005 at 20:35. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ziezo, ik denk dat ik er ben. Hier staat de beloofde lijst. De handleiding:
* Selecteer het gewenste titelduel, voornamelijk TT-SRT. * Bepaal via de twee linkse kolommen de gepaste rij met het resultaat van de uitdager (meest waarschijnlijk SRT). * Selecteer de kolom met het gepaste resultaat van de andere in zijn klasse. * Het kruispunt van rij en kolom geeft de positie algemeen die voor de laatste volstaat om het duel te winnen. Voorlbeeld: als SRT 2e wordt, en ook 2e is in GTA, en TT is 2e in GTB, dan volstaat voor hen een 6e plaats algemeen: ![]() |
|
||||
|
||||
Mooi gedaan, dat ga ik zeker afprinten, want zo simpel als in de F1 is de Belcar-puntentelling nu ook niet
![]()
|
||||
|
||||
Bedankt, alle supporters zullen dit enorm weten te waarderen. Ik print het alvast ook af
![]() |
|
||||
|
||||
Inderdaad, sjiek gedaan
![]() Merci daarvoor |
|
||||
|
||||
Leuk dat het geapprecieerd wordt. Omdat ik ervoor vrees dat het tegen volgende week nog niet op de site zal staan, heb ik ook de huidige stand in GT toegevoegd.
|
|
||||
|
||||
Even vermelden dat de Affiche van de Belcar Masters er erg geslaagd uit ziet. 1 van de betere die ik al heb gezien. Ik kreeg hem vandaag bij men nieuwsbrief van Circuit Zolder.
|
||||
|
||||
De laatste keer de Mini in het mooie blauw:
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Ik hoop nog steeds in de Belcar. Maar sluit BTCS ook niet uit.
Engeland misschien want de tweede Mini die Qvick Motorsport heeft gebouwd is toch na daar gegaan als ik me niet vergis. mvg... |
|
|||
|
|||
Klopt, de ex Qvick Mini rijdt (na ja) af en toe eens bij de Britcar. Meestal staat hij wel ergens aan de kant.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|