De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-10-2005, 14:05
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

update na alle pitstops:

1 SRT
2 RS Motors
3 Kuismanen
4 PSI Red Bull
5 GPR (Duez-Chouvel)
6 Penders 1ste GTB
7 Haane-Ceusters 2de GTB
8 Severich 1ste TA
9 Belgium Racing 3de GTB
10 Speedlover 4de GTB

De strijd voor P2 ligt open Tanghe heeft nog 8sec voorsprong op Vosse, 47 op PSI met nog 35 minuten racen op de klok

Last edited by Maarten; 23-10-2005 at 14:08.
Reply With Quote
Old 23-10-2005, 15:03
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

Olivier Tanghe heeft de druk van de Viper en PSI Porsche niet kunnen weerstaan en wordt vierde achter deze twee machines

SRT Kampioen lijkt me daar Penders-Lamot slechtst 6de zijn of 5de als de guests geen punten pakken

de top tien is dus als volgt:

1 7 Selleslagh Racing Team GOOSSENS Marc HART David Chevrolet Corv. C5R GTA ==74== 1:34.392 1:38.650 2
2 2 Kuismanen Competition KUISMANEN PerttiVOSSE Vincent Chrysler Viper GTS-R GTA ==73== 1:34.112 1:38.986 1
3 4 PSI Motorsport MENTEN Jos BOUVY Frederic Porsche 996 GT2 R GTA 19.174 1:34.830 1:41.402 2
4 3 RS Motors MAES Ruben TANGHE Olivier Porsche 996 Biturbo GTA 29.045 1:35.871 1:39.615 1
5 30 GPR Racing DUEZ Marc CHOUVEL Martial Porsche 996 Supercup G ==71== 1:39.449 1:46.808 1
6 31 Crauwels Marc LAMOT Franz PENDERS Rudi Porsche 996 GT3 RS GTB 1:11.065 1:38.205 1:51.797 2
7 34 Belgium Racing DERDAELE Patric EMPSEN Johan Ultima GTR GTB ==70== 1:40.639 1:46.798 1
8 32 S&P Racing CEUSTERS Patrick HAANE Henk Porsche 996 GT3 RS GTB 24.235 1:40.740 1:47.136 1
9 33 Bokkenrijders QVICK Erik GEOFFROY Christophe Ultima GTR GTB ==69== 1:39.035 1:42.604 1
10 21 Oosterlinck Motorsport THIERS Frank THIERS Hans Porsche 997 GT3 RS GTB 38.049 1:41.542 1:42.105 1

bron: ris-timing.be
Old 23-10-2005, 15:29
serge serge is offline
De Paddock Rookie

Waar op de site van RIS vind ik de live-timing?
Reply With Quote
Old 23-10-2005, 15:46
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

wat een corvette weekend eerst GLPK,nu SRT... !!!
wel mooi dat de srt corvette nu toch zeer goed begint te draaien na die moeizame start (wat redelijk lang heeft geduurt)...
Reply With Quote
Old 23-10-2005, 20:29
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Vandaag enkele mooie races gezien, maar toch ook weer een hoop negatiefs meegemaakt.

Om te beginnen heeft men de allerlaatste fotospot voor niet-geaccrediteerde amateurs (aan de REA) om zeep geholpen met een nutteloos tuinhek. Moest het nu een veiligheidshek zijn zou ik het nog begrijpen, maar nu zie ik niet in wat het nut is anders dan mensen pesten. Verder vraag ik me af waarom een braadworst aan de ene kant van het circuit drie euro kost, en aan de andere kant drie en een half, waar de laatste meneer nota bene geen ajuin of hotdogs meer heeft. Nog een beetje en ik ga voor Zolder hetzelfde prinicpe moeten toepassen dan ik al een tijdje in Spa doe: alleen nog komen als de toegang gratis is en een picknick meebrengen...

De races dan: proficiat aan SRT en Sarah Bovy. Die Legends mogen er wat mij betreft volgend jaar opnieuw bij zijn. Wat was het met Koen Wauters vandaag? Een vijftal keer rondgegaan in 15' qualif van de Legends, daarin laatste ge-eindigd, nog steeds laatste in de Legends race nadat anderen rondenlang doorbrachten in de zandbak, uitgevallen in dezelfde race en als kers op de taart de AD-Porsche vernield tijdens de opwarmronde (naar ik aanneem, daar hij in het klassement zelfs niet onder opgaves staat).
Reply With Quote
Old 23-10-2005, 20:34
Dimitri's Avatar
Dimitri Dimitri is offline
De Paddock Rookie

Inderdaad, ik wist niet wat ik zag toen ik aan de rea was ... is dit nu echt nodig? Zet dan een bordje aan de ingang, dat de amateurfotograaf/autosportfan niet meer gewenst is.
Een jaar of 2 geleden de eerste linkse die verdwijnt, nu de rea ... wat gaat het in april zijn?

Niet tegenstaande heb ik een mooie race gezien, die me na al dat negatiefs toch weer happy gemaakt hebben.

De Belcar zit er weer op, see you in 2006
Reply With Quote
Old 23-10-2005, 21:01
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Mark
Benieuwd wat de dag van morgen gaat brengen.
Wat een rustig en lief weekend. Niet één rode vlag!! Clean en netjes rijden kan dan toch met die dikke bakken

Net niet gelukt voor TT om als "underdog" met alle prijzen te gaan lopen. Was toch wel een stunt geweest. Proficiat aan SRT en alle andere deelnemers voor een prachtig seizoen 2005. Goh, wat een rustige thread t.o.v. vorig jaar
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 23-10-2005, 22:01
Luuk S's Avatar
Luuk S Luuk S is offline
De Paddock Rookie

Tuinhek aan de Rea? waar hebben jullie het over?
Heb daar het hele weekend gezeten, geen tuinhek gezien.
Reply With Quote
Old 23-10-2005, 22:06
insanity's Avatar
insanity insanity is offline
De Paddock Regular

Belcar Masters

Inderdaad Mark, niet één rode vlag - dat was ook ons niet ontgaan

Mooie races gezien, verwoede duels in de Belcar (o.a Vincent Vosse die rondenlang streed met Marc Goossens en Ruben Maes vs Fred Bouvy )
En het weer was veeeeeeeeeel aangenamer dan gisteren ... hoewel de spray-foto's ook wel leuk waren
Het was een mooie titelstrijd - het hele seizoen lang... en nu maar wachten op het New Race Festival 2006 - wat betreft de Belcar althans

Wat betreft het Hek in de Bolderbergbocht ... dit werd geplaatst tussen de 24U van Zolder en de Truck GP. Wij hoopten dat het een eenmalige maatregel was met het oog op de Trucks maar helaas... niets is minder waar.
Natuurlijk komen we in de eerste plaats voor de races e, maar het zou leuk zijn mocht men hier en daar op plaatsen waar de veiligheid het toestaat (zoals boven in de eerste linkse ?), openingen voorzien zoals men heeft gemaakt in de Busstop in Francorchamps. Iedereen gelukkig en dan wordt misschien de draad niet steeds neergehaald (zoals tijdens de Truck GP)...

Wat AD Sport betreft, hier twee fotootjes van de auto - jammer jammer jammer ... De rest van de foto's zullen we in de fotorubriek posten

Anything After Is Just Waiting

Sportieve Groetjes,

Insanity & Infinity
http://users.skynet.be/autosport/
Reply With Quote
Old 24-10-2005, 12:37
Astra-fan Astra-fan is offline
De Paddock Rookie

Volgens mij is Wauters er niet afgegaan in de opwarmronde doch wel degelijk in de eerste wedstrijdronde.
Reply With Quote
Old 24-10-2005, 12:50
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Als je daar reden toe hebt wil ik dat best geloven, maar waarom staat hij dan niet in het klassement bij de uitvallers?

Hier trouwens een foto die mijn vader van de AD Porsche kunnen nemen heeft:

Last edited by Nicki_Mks; 24-10-2005 at 12:52.
Reply With Quote
Old 24-10-2005, 13:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Astra-fan
Volgens mij is Wauters er niet afgegaan in de opwarmronde doch wel degelijk in de eerste wedstrijdronde.
Wauters is in de eerste wedstrijdronde van de baan gegaan in de REA, in de opwarmronde was het Brother Racing met de brokstukken.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 24-10-2005, 13:49
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Op http://www.autosport.nl staat er bij het verslag van de Belcar-race een foto waarop je duidelijk kan zien dat de AD-Porsche er bij de start nog bij was. Nu, of hij er afgevlogen is in de opwarmronde of de eerste ronde maakt niet zo veel uit; Koen Wauters heeft gisteren een wanprestatie van formaat geleverd. Zijn geklungel tijdens de Legends Celebrities was ook al niet om aan te zien.
Reply With Quote
Old 24-10-2005, 15:33
lotuzzz's Avatar
lotuzzz lotuzzz is offline
De Paddock Rookie

Ik ben trots, want op weg naar Zolder heb ik David Hart een minuutje kunnen achterhouden met een Opel Corsa 1.4 Sport tegen zijn Bentley Continental GT...

(Niet expres hoor, ik moest een rijtje auto's voorbij, zag pas dat hij het was toen 'ie voorbijkwam)

Reply With Quote
Old 24-10-2005, 16:51
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Wat een zalige, maar superspannende ontknoping van het Belcar kampioenschap 2005. Ik zag het echt lang niet goedkomen hoor. AD, Palttala en de Stealth die al vroeg moesten opgegeven. Toen dan de andere PSI Porsche nog een probleempje hadden tijdens hun stop, hield ik hiet niet meer voor mogelijk, maar 't is dan toch allemaal goedgekomen! En zo SRT & Marc Goossens met hun 5 overwinningen de verdiende kampioenen! Nu kunnen ze bij TT-Racing hun petjes al wegsmijten of nog "GTB" laten bijstikken ofzo
Maar toch een héél knappe prestatie van die mannen dit seizoen

En nu weer tijd voor een lange winter .... :s

Currently Active Users Viewing This Thread: 8 (0 members and 8 guests)

Posting Rules