![]() |
|
|
||||
|
||||
Ben beniewd naar de corolla !
|
|
||||
|
||||
Voila, de Tsjoen-Corolla is af. Ik had de boel nog bijna naar de knoppen geholpen. Ik wou met een tandenstokertje wat verf aanbrengen op de ruitensproeiers maar het druppeltje was te dik en verspreide zich razendsnel over de voorste decals.
![]() Ik vond ook een vreemde fout is de decals: er zijn er teveel en de naam Tsjoen was fout geschreven: Tsjoens... Tjah... ![]() ![]() Ow en ik zie net dat ik de ruitenwissers er nog niet opgezet heb... ![]() Hierbij dan de pics: ![]() ![]() ![]() Hier zie wat alsnog misgelopen is... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Is mooi geworden, zeker als je ziet van waar hij komt
![]() ik heb net de zelvde kast staan ![]() |
|
||||
|
||||
Mooi modelletje geworden, maar er zit nog een foutje in de naam tsjoen .Je hebt nu een s vergeten denk ik.En bij chevailler is er een l tekort en een i teveel.
Last edited by P.Kadar; 02-12-2005 at 11:38. |
|
||||
|
||||
Loeten , mooi gedaan .
Vanwaar heb je die decals ? Ik zou die ook graag willen hebben . |
|
||||
|
||||
@ Kadar: Hehe, je hebt volledig gelijk! Ik had een fout opgemerkt: Tjoens ipv Tsjoen, maar die s ontbreekt idd... Van de co-rijder heb ik geen idee. Damn, dat ikzelf dit niet gezien heb... Dit wordt een boze mail naar de makers van deze decals...
@ Dragu: Ik haalde ze via internet (ebay). Het is een limited idition (15 stuks) van ME-design. Waarschijnlijk een modelclub, maar ik begin steeds meer te denken dat het gewoon van de verkoper gemaakt is. Want welke deftige modelbouwclub steekt nu fouten in de naam van Pieter??? Wordt zeker vervolgd !! ![]() |
|
||||
|
||||
KLOPT DUS...
![]() Last edited by Loeten; 02-12-2005 at 20:20. |
|
||||
|
||||
Zeer mooi gerestaureerd Loeten!! Idd jammer van die namen, maja...
![]()
|
||||
|
||||
Ik hoop dat ik er wat kan aan doen, want dit is echt geen zicht...
|
|
||||
|
||||
Bijna een jaar later komt er weer schot in deze zaak. Onze lieve Flame heeft me geholpen bij deze. Ik kreeg van hem de correcte namen voor op de zijruiten en een extra stukje Resin om op de motorkap te bevestigen.
Bij Domino haalde ik dan de correcte 11-spaaksvelgen. De oude velgen dienen als donor voor de Lancer van Pyck die 6-spaaksvelgen heeft. Mijn eerste werk is de Resin van alle reststukjes te ontdoen. Daarna volgen de grondlagen en de laagjes witte lak... Grtzzzz De duidelijkere pics: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ik zie er al naar uit , is altijd mooi om een corolla wrc te zien gemaakt worden
![]() |
|
||||
|
||||
Chevailier is toch ook mis geschreven? Het is Eddy Chevaillier toch, met dubbele "l"? Of heb je hiermee rekening gehouden? Mooie wagen
|
||||
|
||||
Quote:
Grtzz |
|
||||
|
||||
De correcte wielen zijn zo goed als klaar. Ze zijn geschuurd, kregen primer en de juiste lak over zich en moeten nu enkel nog de decals "michelin" krijgen. Daarna mogen ze onder de wagen.
![]() We zijn er dus bijna. Enkel de schade nog herstellen, de juiste naamdecals plaatsen en het resinstukje op de motorkap plaatsen. Het is geen supermodel maar wel een leukerd. De lak is verre van perfect, maar toen had ik er weinig ervaring in... Grtzzz
|
|