![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Anyway, ben dus begonnen met het weghalen van die mislukte raamrubber met thinner. Daarna opnieuw afgeplakt en geschilderd, net als de raamrubbers aan beide zijden. Ook aan de voorste bumper kwam een streepje mat zwart. Ondertussen zitten de koplampen erin (met oranje detail voor knipperlicht), de roosters zijn ook geplaatst, net als dat grijze camstuk naast de luchthapper. Straks of morgen het vervolg... ![]() |
|
||||
|
||||
Hij is zo goed als af. Deze avond komen nog:
- enkele decals op de ramen - het laatste lampenkapje - de antennes - enkele retouchkes Dus tegen 22.00 uur mag je een fotoreeks verwachten. Zal wel van binnen zijn aangezien er buiten een onweer langsgekomen is... Even een sneakpeak: ![]() Grtzzz |
|
||||
|
||||
Voila, we zijn er. Net voor middernacht is ie klaar. Op dat ene glaasje van het linkervoorlicht na, maar dat plaats ik morgen. Ik moet daarvoor in de voorraadkast van modellen en die kast staat bij het zoontje in de kamer...
Morgen probeer ik nog wat goeie foto's te maken bij daglicht. En dan krijg je een kort bouwverslagje met + en - . Nu vlug onder de wol... ![]() ![]() ![]() grtzzzz Owja, de ruitenwissers ontbreken nog hoor... Weer bijna vergeten... |
|
|||
|
|||
Heel knap gedaan.Ik kan het niet zo,maar ik heb een opmerking ,maak de antennes eens wat dunner.Als je geen draadjes hebt is dit zeer eenvoudig,je neemt een stuk afval waar de onderdelen aanhangen .verwarm deze met een aansteker en trekt deze uit dan krijg je heel dunne draagjes plastic ,maakt daar je antennes van ,het gaat nog toffer zijn.
Dit is geen kritiek want ik kan niet zo mooi bouwen. ![]() |
|
|||
|
|||
Mooi gedaan hoor! Mooie wagen, die van Loeb!!!
G. |
|
||||
|
||||
mooi mooi die xsara van Loeb
|
|
||||
|
||||
ondanks de nodige problemen die je gehad hebt, is ie toch heel goed geslaagd.
|
|
|||
|
|||
Heel mooie wagen hoor !
Knap gedaan , ik zou da ook nog nie zo mooi kunnen. Maar wie weet zal dat later wel lukken ![]() |
|
||||
|
||||
Ik kan alleen maar beamen wat hier gezegd wordt, inclusief wat Racer zegt natuurlijk : vervang die vreselijke antennes door dunne ijzerdraad of gerokken sprue; je model zal er de helft beter uitzien!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Komt zeker in orde, maar ik ga de onderste delen van de bijgeleverde antennes wel hergebruiken als voetstukje. Ik heb dat hier eens ergens gelezen. Grtzz en merci voor de vele hulp en tips ! Dit model kwam er goed uit dankzij jullie mening! Thanks !! |
|
||||
|
||||
toch nog een goed einde, knap
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Maar is heel mooie auto die je gemaakt hebt hoor ! En de Supra Bazar-auto ![]() |
|
||||
|
||||
Mooi model !!
|
|||
|
|||
prachtig model Loeten.
Na die raamrubbers dacht ik , verdomme t'is naar de kl..... maar geduld en gezond verstand brengt in vele gevallen de oplossing ![]() great work ![]() ps: die klein mannen kunnen dikwijls hard zijn hé ![]()
|
||||
|
||||
Mooie xsara ze
![]() vindt het aleen jammer dat je die "citroen en xsara" op de koffer zilver hebt gelaaten. en zou ook de binnenkant van de deuren zwart schilderen, gaat een mooier efect hebben. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|