![]() |
|
|
|||
|
|||
Een verrassende wending: Farfus Jr. gaat naar Schnitzer.
Dat betekent zo goed als zeker dat Dirk Muller naar Audi (DTM) verhuist. |
|
|||
|
|||
Het gerucht dat Farfus naar BMW overstapt ging al een tijdje rond.
|
|
||||
|
||||
hhhm ben eens benieuwd wat hoe hij het daar gaat doen
![]() ![]() te hopen komt er nog een 2de bmw voor rbm in 2007 |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is er al enige berichtgeving daaromtrent? Want een tweede wagen voor RBM team zou mooi zijn. |
|
|||
|
|||
Alfa opnieuw met de 156?
Die Italianen weten ook niet wat ze willen. Het zou me niets verbazen dat, ondanks een boete, er geen Alfa (semi-)fabrieksteam aan de start staat in 2007. In een interview met een Spaanse krant heeft Porteiro gezegd dat hij een 2-jarig contract met BMW getekend heeft. Porteiro heeft deelgenomen aan het ETC Cup met een BMW van ROAL Motorsport. |
|
||||
|
||||
Dat Alfa Farfus laat gaan is'n teken aan de wand... Ik vrees dat ze nog 2 jaar gaan uitdoen met minimaal budget om er dan uit te stappen . Nu ook Seat op 2 fabrieks lijkt terug te vallen wordt het hopelijk geen itc-achtig doodbloeden van 't wtcc . Zou zonde zijn : meer strijd als in wtcc zie je zelden...
Porteiro gaf Zanardi al't nakijken in Estoril wat Costa noch Huisman konden... |
|
||||
|
||||
Ik denk dat seat de zelfde kant op wil gaan als bmw namelijk landen
ondersteuning van de importeur en hopelijk een goede sponser 6 autos was te veel van het goede. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hopelijk voor WTCC vinden ze de nodige fabrieksteams en steun van constructeurs... Of het zal blijken dat het verstandig was om een eigen weg te gaan weg van FIA GT moet nu komend jaar blijken...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Vandaag zou Alfa persconferentie geven op motorshow Bologna
|
|
||||
|
||||
Honda dan misschien dan toch officeel met de rijders muller en rydell
de nieuwe geruchten. |
|
||||
|
||||
d. muller en rydell naar jas honda zou wel mooi zijn.. en dan nog wat honda steun en hup..
hoe zit het eigelijk met sharp ? die reed in het begin mee, maar toen was het geld op ofzo.. maar heeft toch etcc 2006 weten te winnen.. heeft hij al een wtcc stoeltje voor 2007 ? nog een beetje s2000 achtig nieuws wat ik wel leuk vind.. opel/vauxhaal gaat ook wel redelijk fel richting de s2000 op. vauxhall in de btcc en opel (kissling) in de adac procar met de astra gtc (ik weet wel niet of die helemaal 100% s2000 is) http://img247.imageshack.us/img247/8...2006163co4.jpg maar toch er begint terug leven in de brouwerij te komen ![]() te hopen in 2008, btcc (s2000) vauxhalls in de wtcc.. (wishfull thinking ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Kunnen we uit deze foto concluderen dat Bastuck komend seizoen bij Kissling ipv bij Maurer (gaan waarschijnlijk WTCC doen) rijdt? Ik weet ook niet of deze volledig S2000 is. In het verleden was men vrij soepel wat betreft regels. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() bron: http://www.endurance-info.com/article.php?sid=2923 |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|