![]() |
|
|
||||
|
||||
Bouvy uitgesloten na 12u Francorchamps?
Een "hot bericht" van autosport.be, officiële mededeling van de RACB:
"Tengevolge van het verslag van de Technische Commissie van RACB Sport, twee uur na de aankomst van de 12 Uren van Spa-Francorchamps, heeft het College van Sportcommissarissen beslist om het voertuig nr. 2 dat werd ingeschreven door deelnemer Frederic Bouvy en met Frederic Bouvy, Greg Franchi en Vincent Vosse als rijders, uit te sluiten. De niet conformiteit van het voertuig nr. 2 heeft betrekking op het gebruik van schokdempers die niet conform zijn met de homologatie-steekkaart “RACB B-2007-01”, die werd goedgekeurd door RACB Sport op 1 maart 2007. De deelnemer heeft de intentie kenbaar gemaakt dat hij tegen deze beslissing in beroep zal gaan." Bron: autosport.be Dit heeft natuurlijk als gevolg dat Steve Van Bellingen wint indien het beroep word afgewezen... Word ongetwijfeld vervolgd!! |
|
||||
|
||||
Waren dat speciale scholdempers voor de 12 uur?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Toen ik onze wagenpas ging ophalen stond hij in de eerste box bij de RACB in het nieuwe Formule-1 gebouw voor controle. Volgens de RACB waren de schokdempers niet conform volgens het regelement, wat natuurlijk geen goed nieuws is voor de Red-Bull Mégane... Ik heb wel geen idee welke schokdempers er nu gebruikt zijn, misschien een speciale afstelling voor Spa-Francorchamps gebruikt??
|
|
||||
|
||||
Bouvy zou 4 way adjustable gehad hebben ipv 3 way, aldus een vriend van mij.
|
|
||||
|
||||
Ik lees net het volgende op http://www.turbomagazine.be/nldes_in...id=7518&back=1 :
Quote:
|
|
||||
|
||||
OK. Ik ben blij voor Fredje! Kijk al uit naar zaterdag!!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|