![]() |
|
|
||||
|
||||
Come back Schumi 'reloaded' - complot theorie??
Lees: http://www.bild.de/BILD/sport/motors...meback-ab.html
Iedereen kan weer terug in de motteballen en verder gaan met zijn zomerslaap.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Er zullen er nu een hele hoop vloeken die speciaal voor hem een ticket hadden gekocht voor Francorchamps
![]() Last edited by Rein; 11-08-2009 at 10:05. |
|
||||
|
||||
Ja, valt wel tegen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Was die "lost in translation" toch nog niet zo verloren. Soms kan ook ik wel eens tussen de regeltjes lezen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
Dit is echt lachen! Een maat van me zei het nog toen de Schumacher-comeback bekend gemaakt werd: dat is om de aandacht van het vertrek van BMW af te leiden én om de kaartverkoop te stimuleren. Uiteindelijk zal het wel niet doorgaan en met een sisser aflopen. Hij heeft nog gelijk ook!
![]() Volstrekt onbegrijpelijk dat een team als Ferrari en een man als Schumacher een rentree met zoveel media-belangstelling aankondigt om dan pas achteraf tot de conclusie te komen dat het niet meer gaat qua fysiek. Klinkt enorm amateuristisch. Wij passeren toch ook eerst de bedrijfsarts vóór we een job krijgen? ![]() Enfin, Luca Badoer dus. Ben benieuwd wat dat gaat worden. Ik kan me niet teveel herinneren van hem. Ik begrijp nog altijd niet waarom Ferrari geen jong scherp talent in de auto zet. Ik vraag me af wat Enzo Ferrari van deze vertoning zou gevonden hebben. ![]() Al die Duitsers die een ticketje Spa gekocht hebben, je zou er bijna medelijden mee krijgen ![]() |
|
|||
|
|||
Volgens mij heeft men van in het begin gezegd dat het zal afhangen van zijn nek of hij al dan niet zal starten.
Als het echt te doen was om de kaartverkoop te stimuleren hadden ze nog wel een week gewacht met de bekendmaking. Badoer kan men 's morgens bellen om 's middags te rijden dus ze hadden nog tijd genoeg. |
|
||||
|
||||
En jawel, Ferrari gaat weer vrienden maken:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
3 wagens voor 13 teams: 39 wagens maar er mogen er volgens het concorde agreement maar 26 starten; probleempje?
|
||||
|
||||
ik herinner mij een fantastische GP van Europa (toen nog op de nurburgring) '98, in de regen, waar hij voor de punten mee reed in een minardi. tot hij technische problemen kreeg en moest opgeven
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Zou het kunnen zijn omdat die nek veel te dik is? G force, you know
|
|
||||
|
||||
Ik hou hier toch een wrang gevoel aan over.
Dit is toch wel de autosport-klucht van het jaar. Ik ben nooit een Schumacher-fan geweest. Ik heb nooit een hoge pet opgehad van de kerel, noch als piloot, noch als mens. Mijn achting voor hem is nu nog verder gedaald. ![]() Al die Duitsers die nu met een ticket voor Francorchamps zitten, omdat ze dachten dat Schumacher daar ging rijden; moeten zich toch wel serieus bedrogen voelen. Goed bezig, Schumi! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Schumi kan er zelf toch ook niks aan doen dat de pers graag overdrijft. de meeste media hadden het meteen over een 100% zekere comeback, maar als men verder keek dan de neus lang was, kon je geweten hebben dat er nog medische testen etc moesten gebeuren.
dat bijna niemand dat tegenwoordig doet, kan je Schumacher moeilijk gaan verwijten
|
||||
|
||||
Er zijn toch al heel wat kaarten te koop op de Duitse eBay. Jammer voor die mensen die al een ticket hadden gekocht, maar Schumacher heeft van in het begin gezegd dat hij niet zou rijden als zijn nek het niet aankon.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|