![]() |
|
|
||||
|
||||
Wellicht een absurde vraag, maar waarom is Le Mans dit weekend?
Volgens traditie is Le Mans altijd in het langste weekend van juni, rondom de 21ste. Waarom is het dit jaar een weekend vroeger? Wat is daar de reden voor? Het heeft wellicht ergens gestaan maar dan heb ik dat gemist. Alvast dank voor jullie antwoord.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, Le Mans valt al jaren in het eerste weekend van de examens, laat dat diploma er maar snel komen!
![]() Het duel tussen Peugeot en Audi lijkt feller te worden dan ooit, de beste sectortijden van beide auto's lagen op 2 tienden van elkaar... Gelukkig maar, vorig jaar was Audi 2 seconden te langzaam, daar heb je als fan ook niet veel aan... |
|
||||
|
||||
Waarom heeft BMW in feite geen ART-car?
|
||||
|
||||
een art-car is misschien niet zo interessant voor de sponsors?
btw, voor volgend jaar organiseert de ACO uitzonderlijk een extra klasse voor de Delta Wing, het nieuwe concept voor IRL volgend jaar. ze gaan dan speciaal 56 wagens toelaten, voor die ene extra wagen. http://www.autosport.com/news/report.php/id/92080
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Uitslag van de kwalificaties: ![]() Live stream: livetv.ru Kronos racing: tijdens kwalificaties een aandrijfas vervangen dus tijdje stil gestaan maar alle rijders hebben gereden dacht ik. Last edited by Razornord; 09-06-2011 at 13:50. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die Corvettes blijven toch wel prachtige wagens ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Audi voorlopig op pole! Hopelijk mengen alle 6 de diesels zich in de strijd straks!
![]() |
|
|||
|
|||
Dat wordt weer een feest! Ik vermoed dat 't rond kwart voor 12 vuurwerk gaat zijn!
|
|
||||
|
||||
Crash van andy Priaulx in de BMW M3 tijdens Q2: http://www.youtube.com/watch?v=64wmU...layer_embedded
|
|
||||
|
||||
Weet er iemand iets meer over de velgen bij BMW? Hebben ze een speciale aerodynamische functies of dienen ze als koeling voor de remmen?
|
|
||||
|
||||
Dumas op pole! Alle officiële diesels binnen de seconde!
|
|
||||
|
||||
Laten we het erop houden dat ik even een kortsluiting heb gehad
![]() En nu weer verder kijken op Eurosport voor de mooie plaatjes. De trainingen en de eerste paar uur op zaterdag, dan heb ik het wel weer gezien ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wow, alle fabrieksauto's binnen de halve seconde...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|