![]() |
|
|
||||
|
||||
One down, one more to go
![]() |
|
||||
|
||||
Prospeed staat mooi 4e in zijn klasse.
|
|
||||
|
||||
Derde dacht ik nu zelfs (door de onbegrijpelijke fout van Toni Vilander).
|
|
|||
|
|||
Mag ik effe klagen over vooral de nederlandse media betreffende de crash
van Mcnish.Teksten als Le Mans aan een drama ontsnapt en Toeschouwers en journalisten rennen voor hun leven...zijn zwaar overtrokken en alleen maar ziekelijke sensatiezucht!! Nooit eens aandacht voor de autosport alleen bij dit soort dingen staan ze weer vooraan.. |
|
||||
|
||||
Nog n zware off
![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er niet goed uit...
|
|
||||
|
||||
Wat is er precies gebeurd?? Was aan het studeren...
![]() |
|
|||
|
|||
@Rayvankeulen; Waarom doe je het dan niet gewoon zelf?
|
|
||||
|
||||
Rockenfeller probeerde een Ferrari in te halen op een heel flauw bochtje op de snelste stukken van Le Mans "exit of Mulsanne". Een rechtse, langs de binnenzijde, maar de Ferrari had hem niet gezien en week af naar de binnenkant...
Zware impact op de buitenkant van de bocht en eindigde op zijn dak daarna aan de overkant van het circuit. Rockenfeller is zelf uitgestapt. Dus OK. |
|
||||
|
||||
nou het VRT-nieuws om 19.00 deed niet aan sensatiezucht
zowat 30 à 60 seconden beeld en geen woord over het ongeval van McNish ! da's het andere uiterste hopelijk is Rockenfeller effectief ongedeerd ; 't is niet omdat hij zelf uit de wagen raakte, dat hij niets heeft
|
||||
|
||||
Ik zie de beelden nu op Youtube; McNish was duidelijk in fout naar mijn mening, Rocky hier niet. Het is niet omdat je op je racelijn moet blijven dat je plots van links naar rechts moet gaan als de snelste auto op de baan al 10 seconden duidelijk aan de rechterkant van de baan rijdt en met z'n koplampen flikkert...
|
|
||||
|
||||
Blijkbaar Rob Kauffman achter het stuur, die z'n licensie mogen ze ook intrekken in dat geval...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Audi en Peugeot dicht aan elkaar gewaagd. Ik zie Audi het eerlijk gezegd niet halen tegen 3 Peugeots die als het erop aan komt waarschijnlijk nog een stukske sneller kunnen.
|
||||
|
||||
Quote:
je kan misschien ook de verblindende koplampen van de audi's verbieden? of het versterkende verblindende effect van het flikkeren met de lichten? het is duidelijk niet de bedoeling van Kaufman om de audi van de baan te rijden. ik denk zelfs dat hij de audi niet geraakt heeft, aangezien de wagen geen schade vertoont.
|
||||
|
||||
En opnieuw een zware crash met de Corvette en de FelberMayr porsche...
opnieuw in mijn ogen een lange safety car periode ![]() Last edited by NetForce84; 12-06-2011 at 07:44. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|