|
|
||||
|
||||
Ik ga ook beginnen aan het inladen. Normaal ben ik er ook rond 9u. Tot dan !!
|
||||
|
||||
Live vanuit Lichtervelde:
Toffe beurs, voorlopig kleinschalig maar met veel groeimogelijkheden. Verslag met de nodige foto's volgt in de loop van volgende week
|
||||
|
||||
Het was inderdaad een zeer leuke en interessante beurs. Ik heb er wel even mijne klop gekregen, maar na een power nap in mijnen auto, was ik weer terug de oude. Zeker voor herhaling vatbaar.
|
||||
|
||||
Een kort verslagje met redelijk wat foto's.
Klein, gezellig, veel bekende gezichten, veel volk en een nieuwe locatie, dat is waar de 2de modelbouwbeurs, die Miniwheels organiseerde, voor stond. Zoals de club naam al laat vermoeden, is er redelijk veel civiel materiaal te bekijken, maar ook het militaire en het luchtvaartgedeelte komt aan bod. Er was ook een plaatske voorzien voor de liefhebbers van telegeleide voertuigen als ook slotracing. Buiten was er een crossparcours aangelegd voor telegeleide wagens op 1:8. Waren ook van de partij; de mannen van On The Road, Fabrice Marechal en nog enkele anderen waarvan ik de naam ben vergeten. Samen met Starmodel, Loixrallyfan, Eyckles, Loeten en mezelf hebben we onze tafels toch maar weer mooi aangekleed gekregen. Onze stand heeft aandacht gehad en we toch serieus ons best moeten doen om de nodige uitleg te mogen verschaffen aan de vele vragenstellers. En wat ons betreft, deze beurs is zeker een aanrader om ook volgende keer opnieuw present te zijn. De beurs zelf duurde tot 18 uur en het viel me op dat praktisch iedereen pas begon op te ruimen tegen 18 uur, wat op menige beurs wel eens anders afloopt. Nu, er was geen wedstrijd, misschien dat dat ook meespeelde. Genoeg geluld, hier zijn enkele sfeerbeelden;
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 18-02-2014 at 23:15. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Enkele paddockers in actie;
Overleg plegen; De fotograaf op heterdaad betrapt; Decallen, een schoon jobke; Na een lange zwempartij, zal ik de decal maar aanbrengen zekers; Fabrice wou absoluut met mij op de foto;
|
||||
|
||||
En we gaan eens bij de buren kijken;
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ja Dominique, er zijn nog liefhebbers van crème-karren
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 18-02-2014 at 23:33. |
|
||||
|
||||
Nog enkele om af te sluiten;
Bij deze wil ik de aanwezigen alsnog bedanken voor de medewerking. En voor ik het vergeet en zeker voor diegene die hem nog kennen, gijlle krijgt allemaal de groeten van den Djoene. Ik was blij hem nog eens tegen het lijf te zijn gelopen. Dat was het dan, de overige foto's zijn weldra op mijn FB-pagina te bekijken.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 18-02-2014 at 23:40. |
|
|||
|
|||
Hallo, het was idd een tijdje geleden maar uit het oog is niet uit het hart hé. Het was een leuk terug zien met enkele goeie vrienden . We zien elkaar terug in jabbeke. Op de beurs was idd veel te zien en ook enkele sterke bouwers aanwezig die zeker het niveau op tillen.
Dikke pluim aan de organisatie en de diegene die hun modellen tentoonstelden. Groeten djoene
|
||||
|
||||
Mooie foto's,Johnny. Hier nog eentje van de fotograaf in actie.
|
|
||||
|
||||
Het was een geslaagde dag. Ik had het voornemen om ofwel de Audi Quattro van Mouton af te werken ofwel om wat schuurwerk te doen aan de BMW's 323 van Vermeulen. Maar... Dat is me dus niet gelukt. En neen, ik ga het niet op de collega-bouwers steken, dat had ik beloofd... Maar toch hielden ze me van het schuren e. Ik had nochtans een plaatsje ver van de Paddockers voorzien...
Anyway, het was leuk om weer wat bij te praten en om bezoekers wat uitleg te geven over de hobby en de modellen. Wat mij persoonlijk opviel was dat de evo IX van Pyck heel vaak herkend en gefotografeerd werd. Dat doet deugd natuurlijk. Verder kregen we nog een vraag van iemand die zich bezighoudt met 50j Rally van Ieper. Men zoekt modellen op 1/24 van rallywagens die ooit deelnamen aan de rally van Ieper. Deze modellen zouden tentoon gesteld worden in afgeloten vitrinekasten op een expo van 29 mei tot eind juni. Alles zou verzekerd zijn... Ikzelf had al eerder toegezegd. Vrijdag meer hierover op de meeting. Grtzzzz
|
||||
|
||||
@ Starmodel; bedankt
@ Djoene; Gij hebt uw wachtwoord blijkbaar toch teruggevonden
|