|
|
|||
|
|||
We zullen der nog es een vervolg aan breien sé !
De producten voor het "verweren" van de chrome. en het resultaat van even sponsen met de tamiya en het smossen met olieverf. Het dak heeft zen stofbehandeling gehad. De ramen hebben eveneens stof op zich gehad... einde deel 1. Grtz, G |
|
|||
|
|||
Deel 2
Zo ziet dit alles eruit nu... Hoe heb ik dit aangepakt ? Awel op deze manier ; Het begin. de gebruikte producten. De AK producten er "puur" opzetten. Met een "waaierborstel" -of hoe dat ding ook mag heten- bevochtigd in WS alles naar beneden trekken (wel recht blijven éh) Meer is't nie. eind deel 2. Grtz, G |
|
|||
|
|||
Het derde en laatste deel voor vandaag...
De binnenkant heeft nog "iets" extra gekregen. Afgevallen bladeren... en dat doen we zo ; en nu ziet den binnenkant er iets "kleuriger" uit. Da's wat ik voor ogen had ! Tot de volgende update. Grtz, G |
|
|||
|
|||
Hej,
Geen foto-update nu. Jammer éh Vandaag is de DS definitief "dicht" gegaan. Vanaf nu gaat het "snel" gaan voor em klaar is. Enkel de voorwielen ,de deuren en de motorkap moeten nog hun plaats krijgen. (en zelfs die hebben hun "behandeling" al gehad) Dus... 'tzijn de laatste loodjes éh ! Grtz, G |
|
||||
|
||||
En daarna, restaureren???
|
|||
|
|||
Voila,
Het model is "klaar". De enige techniek die ik jullie nog kan tonen / bijbrengen ... is die van de mos en groenaanslag. De volgende pics zijn het resultaat van het aanbrengen van mos op het model dit dmv van de "algen-set" van lifecolor. Pic,s ; Da was het mannen... Meer valt der nie te zien Het model is "klaar". In de volgende posting ga ik een 5-tal pics zetten van het model op een plankske... Grtz, G |
|
|||
|
|||
Eindfoto's ;
Ik hoop da ge der iets aan gehad hebt. (ge moogt ook laten weten wa ge van het model denkt éh) Mogelijks...tot de volgende, Grtz, G |
|
||||
|
||||
Ja amaai ,
Zo'n model namaken heb ik nog nooit gedaan . Ik zou nogal sukkelen waarschijnlijk Goe bezeg . |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
5000 keer bekeken...
Hoe zot is da ! G |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
1% van die "5000 keer bekeken" is van mij...:-)
|
|
|||
|
|||
Hej,
De 'story' van de DS is reeds een tijdje "afgelopen". Althans toch het bouwen van het model. Het verhaal is echter nog niet volledig verteld... Dus,sta mij toe dit te vervolledigen; Na de bouw had ook de eigenaar recht op het bekijken van het model. Met op de achtergrond de "ster van het veld" (letterlijk dan) Nog es rap op grote broer gaan staan... Na wat praten met de man kwam het "typeplaatje" ter sprake... Da zou toch "schoon" zijn voor op het plankje...niet? Weet ge wa -zei hij-... neem da van den deze ! Ik kon mijn oren nie geloven... maar het is van den échte af...en zit op het plankske ! (ikke zo fier als een pauw) Daar waar het typeplaatje heeft gezeten op het model is nu ook een zwart plekje te zien waar dit heeft gezeten... Kwestie van de link te leggen met den échte en het model... Plezant toch éh ! Nu is het DS-verhaal écht helemaal geschreven... Grtz, G |
|
|||
|
|||
Wauw, wat een ontzettend gaaf dat het typeplaatje van het voorbeeld bij het (prachtige!) model is geëindigd!
Cheers JAn
|