|
|
||||
|
||||
no problem..
|
|
||||
|
||||
effkes gespit en... mijn antwoorden zijn verstuurd
|
|
||||
|
||||
Geen problemen mee
Maar wat als ik al op vakantie ben, voordat jij je vragen hebt gesteld? jan |
|
||||
|
||||
akkoord met de regels.
Maar ik speel mee met de olympische gedachte, meedoen is belangrijker dan winnen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
No problem...
Het enige probleem is dat ik 14 dagen moet wachten eer ik weet wat ik goed had. Jan. =--- En zeggen dat curieuze mensen niet lang leven en ik dat al 33 jaar heb volgehouden!!
|
||||
|
||||
Vanaf nu kan je op het tussenstand-blad ook zien of je antwoord goed binnengekomen is : je vakjes worden dan blauw ingekleurd. Op die manier weet iedereen op elk moment waar hij aan toe is, en ik heb een overzicht dat me vertelt van wie ik nog antwoorden moet binnenkrijgen.
Always at your service, guys! |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat heb ik verkeert gedaan. |
|
||||
|
||||
???
Jouw vakjes zijn blauw, toch? Je moet natuurlijk wel in de juiste vragen kijken eh. Vraag 1 en 2 heb je niet beantwoord (skiverlof dacht ik), vandaar dat ze rood zijn. Vraag 3 en 4 zijn blauw. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Even eraan herinneren op 1 week van de deadline dat ik nog antwoorden mis van :
[list=1][*]Joost[*]Johan[*]Raceboy[*]Oneliner[*]Mario[/list=1] Op zich niet erg natuurlijk, maar ik wil alleen vermijden dat je het gewoon zou vergeten zijn. Wat niet betekent dat je nu opgejaagd moet worden, je tijd tot aan de start van de GP van Maleisië is gegarandeerd |
|
||||
|
||||
Even eraan herinneren op 2 dagen van de deadline dat ik nog antwoorden mis van :
[list=1][*]Joost (10/10 tot nu toe, max score)[*]Oneliner (9/10 tot nu toe)[*]Mario (10/10 tot nu toe, max score)[/list=1] Dat kan je hier trouwens nakijken. Op zich nog altijd niet erg natuurlijk, maar ik wil alleen vermijden dat je het gewoon zou vergeten zijn. Wat niet betekent dat je nu opgejaagd moet worden, je tijd tot aan de start van de GP van Maleisië is gegarandeerd Last edited by Sennake; 21-03-2003 at 10:45. |
|
||||
|
||||
En als ze nu gewoonweg de antwoorden niet weten.....
jan |
|
||||
|
||||
Of ze zijn op vakantie?
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|