![]() |
|
|
||||
|
||||
Bwa, ik zou Bari nu niet dadelijk een slachtoffer noemen, hij heeft er geen letsels aan over gehouden in tegenstelling tot Wilson.
Het is natuurlijk wel makkelijk om een slechte prestatie op dit systeem te steken (ik zeg niet dat dit HIER gebeurt is hè) Maar de FIA zal heus geen systeem verplichten dat extra gevaar oplevert hoor. En in Amerika klaagt er toch niemand over dit systeem? En in de F1 zijn het er ook maar een paar. Dit waait wel over. |
|
||||
|
||||
Benieuwd wat Wilson dan zal doen op Interlagos, na Sepang het zwaarste circuit op de F1kalender. Gaat pijnlijk zijn als hij over dat bultencircuit rijdt
![]()
|
||||
|
||||
als hij meerijdt hé. Een tijdelijk verlamde arm kan nadien naar het schijnt serieus pijn doen...
|
||||
|
||||
Quote:
geen extra gevaar .... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Dit is ook niet gebeurd onder normale omstandigheden hè, maar door een defecte HANS. Als gij met uwe auto moet remmen en uw remmen zijn defect dan hebt ge ook een probleem, zijn remmen daardoor extra gevaar??
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
rugblessure, tijdelijk verlamde arm ..... Dit alles op 1 GP .... HANS gezond ![]() HANS veilig ![]() Het is misschien tijd dat HANS terug naar grietje gaat ipv te rotzooien in de F1
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik he nooit het nut van HANS begrepen. Hoeveel ongelukken zijn er al in de F1 gebeurd ( In de jaren 90 ) waar het een blessure kon verkomen?
|
||||
|
||||
Gokje : Ronald Ratzenberger misschien ?
|
||||
|
||||
senna, wendlinger, burti, schumi, Zonta ... (ben er wss nog wel een paar vergeten)
|
||||
|
||||
En om het nog maar eens te heralen, in amerika gebruiken ze het al jaren en is er geen mens die erover klaagt
|
|
||||
|
||||
ratzenberger mischien, Senna denk ik niet, Schumi zeker niet, zonta ook niet en burti betwijfel ik ook sterk.
|
||||
|
||||
Als het HANS systeem in de volgende 10 jaar slechts 1 leven redt, is het de moeite van het ongemak wel waard geweest denk ik. Als het daarentegen tot 1 extra dode leidt door TOEDOEN van HANS dan is het de grootste vergissing van de F1-geschiedenis. Maar ... wie zal zeggen welk van de 2 mogelijkheden het zal worden? Ik heb geen glazen bol hoor...
Overigens denk ik dat zeker Reggazoni (voor altijd verlamd nu) en meer dan waarschijnlijk ook Dale Earnhart (doodsoorzaak : gebroken nek) mét HANS nu nog op de aarde zouden rondwandelen. Maar nogmaals : ik heb geen glazen bol. |
|
||||
|
||||
Diniz was in mijn ogen potdood als hij hans had gedragen bij zijn ongeval op de nurburgring in 1999.
Zijn sauber die ondersteboven ligt en de rollbar die afbreekt. Diniz overleeft daar enkel omdat hij met hoofd en al in zijn cockpit kan verdwijnen. Met HANS breekt ie daar zijn nek. Vermits ik zo geen geheugen heb om autosportmomenten te onthouden zal ik er ongetwijfeld nog wel een paar vergeten .... airco
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|