De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-04-2003, 13:39
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Quote:
Originally posted by Driesco
- zalfken voor uw gezichtje
??????????????????

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 02-04-2003, 13:52
Autosport.be's Avatar
Autosport.be Autosport.be is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by stijnconinx
Ik ben eens benieuwd voor zaterdag! Ik heb nog nooit in Antwerpen gekart, het wordt mijn eerste outdoor-ervaring, nog nooit in de regen gekart ( de kans op regen dit weekend is vrij groot). Dat belooft
De kans op regen zaterdagavond is bijna nul, dus daar zou ik me niet te veel zorgen om maken.
Reply With Quote
Old 02-04-2003, 14:41
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Werner333
??????????????????
Old 02-04-2003, 14:43
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Autosport.be
De kans op regen zaterdagavond is bijna nul, dus daar zou ik me niet te veel zorgen om maken.
Toch jammer eigenlijk, ik zou het wel zien zitten moesten de eerste twee uur droog verlopen gevolgd door een korte maar hevige regenbui (anders moet ik er vier uur in staan ) zodat de resterende twee uur op een kletsnat circuit moet gereden worden... spektakel verzekerd
Old 02-04-2003, 17:00
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

kan er iemand de timing posten?

ik geloof dat we ter plaatse moeten zijn tussen 16u en 17u, maar voor de rest weet ik het niet!
Old 02-04-2003, 17:04
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Hiere se:
16u00 - 17u00 Ontvangst en registratie van de piloten
17u15 - 17u45 Kwalificaties
17u50 Opstelling van de startgrid
18u00 Startschot van de race
22u00 Einde van de wedstrijd
22u15 Podium
Reply With Quote
Old 02-04-2003, 17:14
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

Dit heb ik vorige week naar elke teamverantwoordelijke gestuurd:

Beste piloten,

De dag van de race komt dichterbij en het is dan ook misschien gepast om alles nog even op een rijtje te zetten.

Zoals iedereen wel al weet kan men op zaterdag 29 maart tussen 20u en 22u het circuit nog komen verkennen samen met piloten uit andere teams.
Kartgrid heeft ervoor gezorgd dat voor deze vrije trainingen het tarief van de heats naar beneden werd gehaald waardoor je dus slechts 12 ipv 14 euro zal betalen. Indien je deze vrije training niet aan je neus wil voorbij zien gaan stuur dan snel een mailtje naar Flitser@kartgrid.be met de namen van de piloten die in je team zitten en duid daarbij aan wie van de deelnemende piloten zal aanwezig zijn op zaterdagavond 29 maart.
De betaling hiervoor gebeurt op de avond zelf aan Didier Hulders die aanwezig zal zijn om ervoor te zorgen dat jullie tegen het juiste tarief kunnen trainen.

5 april... De dag dat Kartgrid.be exact 1 jaar en 1 maand bestaat en tevens de dag waarop jullie zullen strijden tijdens de eerste editie van onze 4u race.
De dag verloopt als volgt;

16u00 - 17u00 Ontvangst en registratie van de piloten
17u15 - 17u45 Kwalificaties
17u50 Opstelling van de startgrid
18u00 Startschot van de race
22u00 Einde van de wedstrijd
22u15 Podium

Wie denk dat men alleen kans maakt op een beker als men bij de eerste drie finisht zit goed fout.
Er is eveneens een fair-race trofee en een troostprijs voor de pechvogels van de race.
Daarnaast zorgen we ervoor dat elke piloot ook nog een aandenken mee naar huis kan nemen.

Tijdens de race zullen de mensen van Antwerp Karting ervoor zorgen dat het u en uw supporters aan niets ontbreekt.
Indien men iets te eten wenst kan men natuurlijk altijd iets van de kaart bestellen OF een keuze maken uit volgende luchtige (vooral voor de piloten belangrijk) maaltijden die niet op de kaart staan:

- Gebakken rijst met kippeblokjes en curry saus
- Kipsla met brood
- Steak provenciaal met frietjes (de luchtigste van de drie )

Voor bovenstaande maaltijden zullen we ervoor zorgen dat we bonnetjes ter beschikking hebben om zo de bestellingen vlotter te laten verlopen.

Onze fotograaf van dienst zal uiteraard ook aanwezig zijn om dit hele gebeuren zo goed en zo kwaad mogelijk vast te leggen zodat alles op de site kan verschijnen. Het personaliseren van de kart is toegelaten alleen willen we wel vragen van GEEN papierstickers te gebruiken aangezien je alles achteraf ook zelf dient te verwijderen.

Mag ik hierbij dan ook vragen aan alle teamverantwoordelijken deze mail door te sturen naar al hun piloten zodat iedereen goed op de hoogte is van wat er te gebeuren staat.

Alvast bedankt en tot binnenkort!!!

Met sportieve race-groeten,
Didier Hulders en het Kartgrid.be-Webteam.
www.kartgrid.be

PS(Aarzel niet om contact op te nemen indien er nog vragen mochten zijn.)

Last edited by Flitser; 02-04-2003 at 17:16.
Reply With Quote
Old 02-04-2003, 19:22
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

lolz, steak provencaal met frietjes, kwestie van wat extra gewicht mee te hebben (grip eh )
Reply With Quote
Old 03-04-2003, 18:56
Benklak's Avatar
Benklak Benklak is offline
De Paddock Regular

Ik zat met de oefensessie zo slecht, dat ik graag toch wa deftige tips had gehad! Ik dacht er ne mousse in te plakken in het stoeltje! Diejen Duck-tape waar kunde da kopen en hoe ziet dat er juist uit, met draden??? Allez liefst wa goeie tips van de master-karters hier opt forum...THX

Greetzzz
Reply With Quote
Old 03-04-2003, 20:29
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

Dit is DuckTape:

Je vindt het in de betere doe het zelf zaak.

Ik vind helaas geen afbeelding van de onderkant (ah nee want die kleeft ergens tegen ).
Vraag maar aa Mistery, die moet dat ook wel kennen, sommige racewagens hangen na een 24u meer met DuckTape aan elkaar dan met wat anders.
Old 03-04-2003, 20:44
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Kan der iemand iets doen met een Maxi Cosi ?
K'heb er hier zo 2 staan, met parapluuken voor de regen.

Zo een spel voor een slecht stoeleken mannen. Gaaas geven moet ge doen, de blauwe plekken krijgt ge er dan gratis bij. Gulle zijt toch geen stelletje mietjes hé
Reply With Quote
Old 06-04-2003, 00:20
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Net terug se: doodmoe! Een teleurstellende 12de plaats voor ons team doordat we ervoor opteerden om ieder 2X24 min te laten rijden ipv 48min aan één stuk. De race zelf was zeer leuk, alleen ga ik ze nog een paar dagen mogen voelen denk...
Reply With Quote
Old 06-04-2003, 00:53
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Wij (de makkers) zijn 9de geeindigd, 1.7s achter de 8ste. Het was een heel leuke race, maar enorm vermoeiend. Ik had de 'pech' dat ik bij het instappen mijn ribbenbeschermer en t-shirt van positie heb verplaatst zodanig dat ik 53min met mijn rug half bloot heb gereden. Ik kan u zeggen dat dat niet makkelijk zit
Ik vrees dat ik morgen half kreupel ga zijn (ben het eigenlijk nu al).
Proficiat aan al mijn teamleden. Zij zullen ook wel een verslagje hier posten.

Last edited by Speesman; 06-04-2003 at 00:57.
Reply With Quote
Old 06-04-2003, 10:52
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

eerst en vooral een pluim voor de organisatie, moest elke wedstrijd zo georganiseerd zijn, 't maakt het alleen maar toffer. Ik denk dat onzen teamchef het wedstrijdverhaal hier in geuren en kleuren zal vertellen, wij waren met de verwachting naar ginder vertrokken om top 10 te rijden, maar omdat ons team zeer goed samenpaste slaagden we erin om 5de te worden, dus een zeer geslaagde uitslag.
Het moeten niet allemaal toppers zijn om vooraan te kunnen eindigen
Reply With Quote
Old 06-04-2003, 10:56
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by flugel
eerst en vooral een pluim voor de organisatie, moest elke wedstrijd zo georganiseerd zijn, 't maakt het alleen maar toffer. Ik denk dat onzen teamchef het wedstrijdverhaal hier in geuren en kleuren zal vertellen, wij waren met de verwachting naar ginder vertrokken om top 10 te rijden, maar omdat ons team zeer goed samenpaste slaagden we erin om 5de te worden, dus een zeer geslaagde uitslag.
Het moeten niet allemaal toppers zijn om vooraan te kunnen eindigen

Spijtig dat er geen prijs was voor het team met het meeste 'ducktape' aan de kart, want die hadden wij met meters voorsprong gewonnen
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules