![]() |
|
|
||||
|
||||
Geen Firman dit weekend
maar Baumgartner...Firman is vanmorgen zwaar gecrasht..achtervleugel eraf en naar het ziekenhuis. Hersenschudding.
Quote:
Baumgartner als Hongaar op Hongarije ![]() Een 'geluk' bij een ongeluk... ![]()
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 23-08-2003 at 14:33. |
|
||||
|
||||
Ze lieten de crash zien tijdes de kwalificaties... Firman brak gewoon alles af daar :s Hopelijk is hij er terug bij over 3 weken.
|
||||
|
||||
Zware crash. Zelfs de neus stond krom
![]()
|
||||
|
||||
Zou hij eigenlijk wel gemerkt hebben dat de vleugel eraf gevlogen was? -Lijkt mij dat hij niet erg vertraagde voor hij aan die bocht kwam.
Edit: nee dus, enkel dat de auto versnelde... artikel niet goed gelezen, sorry. Jan. =----
"It's for the fun." -Gilles Panizzi Last edited by Obi-Jan; 23-08-2003 at 20:25. |
|
||||
|
||||
Doet me denken aan de keren dat ik m'n achtervleugel verlies in EA Sports F1 Challenge. Eventjes rij je perfect op de baan, en dan stuurt je wagen compleet de verkeerde kant op, zonder dat je ook maar iets kan doen.
-dit geheel terzijde- ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Eigenlijk wordt het tijd dat men terug overgat naar een grotere mechanische grip ipv hun Aerodynamische grip nu ...
Die gasten hebben wel mooie aktiefoto's kunnen nemen ![]() Maar hebben ze niemand anders dan Zsolt ??? zelfs de Hongaren vinden hem maar middelmatig ...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
10 jaar geleden (toen er nog veel meer mechanische grip was als nu) zou een vleugel die afbreekt ook een gigantische klapper betekent hebben ..... Zulke crashes kan je enkel vermijden door vleugels te verbieden (dan kunnen ze niet meer afbreken)
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Het zou mij helemaal niet verbazen als Jordan Firman nu aan de kant schuift voor (meer) betalende rijders, daarbij roepend dat Firman niet fit genoeg meer is.
|
||||
|
||||
Ik blijf er bij: Verstappen zou een uitstekende keuze zijn voor Jordan. Niet dat ik zo'n supporter ben van deze ouwe rot, maar het sponsorgeld is meer dan welkom en Verstappen lijkt me toch nét iets sneller dan een Firman of een Sato. Jordan 2004: Verstappen en -waarom ook niet- Heidfeld ?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Welke discussie ?? ![]() cfr ITV-F1 ... Firman besefte maar dat hij zelf uit de wagen gestapt had toen hij de beelden zag op TV ... speaking of a big black out ![]()
|
||||
|
||||
Ik ben terug van de 24 uren en dan merk ik dat in de saaiste GP van het jaar ineens veel actie te zien is. Het is echt wel een heftige klap, hetzelfde voor Barichello tijdens de race. Zouden die fotografen ook XXL-balls hebben ?
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|