![]() |
|
|
||||
|
||||
*** 24 Uur van Zolder 2003 - FOTO'S ***
Zoals gebruikelijk, een gezamelijke foto-thread per evenement, dit keer de 24 Uur van Zolder 2003.
Mijn foto's staan online op http://crash.to/zandbak , veel kijkplezier.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Ook RTM-Racing plaatst zijn foto's van de startgrid en de race online... (er staan reeds 240 foto's online)
http://www.rtm-racing.be Alle RTM-Foto's die ik trouwens ontvang plaats ik op onze site, met uzelf als bronvermelding natuurlijk !!! |
|
|||
|
|||
Mijn foto's staan ook online, helaas zijn het er niet heel erg veel, omdat ik even moet wennen aan mijn nieuwe camera en omdat ik iets te optimistisch was met de mogelijkheden
![]() foto's te vinden op http://www.racefreaks.nl/zolder230803.htm |
|
||||
|
||||
Er staan al reeds veel foto's online via 24u.be en er zullen er nog meer volgen komende week.
Hier dus alleen een zeer kleine willekeurige selectie van racefoto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() grtz, Dex. |
|
||||
|
||||
Echt prachtige foto's Dex! Was trouwens een zeer aangename kennismaking dit weekend en vooral een openbaring
![]() Hopelijk komen we elkaar wel eens vaker tegen... En wat mijn foto's betreft : ik ga er vandaag aan werken, maar vooraf post ik er enkele van niet-auto's, t.t.z. wat foto's van het 24u.be team die tot op heden nog niet gepubliceerd waren, en die ik jullie ECHT niet wil onthouden (om evidente redenen) : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Nice pics Dex! Indien je er nog hebt van de nr 74 BMW mag je ze altijd mailen
![]() Alarma, I just love this one ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
[QUOTE]Originally posted by Dexter
[B] Hier dus alleen een zeer kleine willekeurige selectie van racefoto's: "een zeer kleine willekeurige selectie"??? Man man, hoe doe jij dat toch?! Tof! ![]() |
|
||||
|
||||
Prachtige foto's allemaal !
hier zijn er al enkelen van mij : ![]() ![]() ![]() ![]() morgen meer ... |
|
||||
|
||||
R@ceken, zou je je foto's willen beperken tot 800x600 aub? Dank u
![]() Sjieke foto's trouwens ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Amai da was rap!
Merciekes! |
|
||||
|
||||
guy,is daar geen fout te bespeuren... bovenaan ik dacht dat Hemroulle/Verbergt/Menten 2de waren geworden?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Guy en Dexter ,
proficiat voor jullie werk. Guy, wanneer je die foto's neemt aan de Jacky Ickx, met de auto's achteraan gefotografeerd richting rechte lijn, waar sta je dan juist en welke lens gebruik je, 300, 450 , 500 ? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|