![]() |
|
|
||||
|
||||
tests
de afgelopen dagen(en de komende dagen) worden er veel tests gedaan, maar na het bekijken van een aantal foto's zit ik met een vraagje; met welke wagen rijdt Raikkonen rond? Hij heeft de 'ferrari'-uitlaten (wat wijst op de mp4-18, waar ze na een brandje ook weer zo'n uitlaatgat hebben gemaakt), maar rijdt met dezelfde neus en voorvleugel rond als de mp4-17/d(waar coulthard me rijdt.
Rijdt raikkonen met de mp4-18 of met de mp4-17/d, die nogmaals aangepast is, om hem sneller te krijgen(of toch te proberen)? ff enkele verduidelijkende fotos: dit is de uitlaat(of de vernieuwde achterkant) ![]() dit is een overzichtsfototje(neus niet zo fel naar beneden zoals bij de 18 en ook de voorvleugel is niet zo fel golvend, maar de achterkant is zoals hierboven) ![]() ![]() en dit is coulthard(geen extra uitlaten tezien): ![]() |
|
||||
|
||||
ff zelf verder opgezocht (kon niet wachten en had toch niks te doen)
=>op de site van mclaren staat niet vermeld wie met welke wagen rijdt, maar uit de gewoontes en de fotos af te leiden, rijdt raikkonen met de 18, aangezien alexander wurz ook met een wagen rijdt met die kenmerken(en wurz staat de laatste maanden gekend om enkel met de 18 te rijden...) wurz: ![]() =>als er iemand nog meer weet, mag het gerust geplaatst worden ![]() |
|
||||
|
||||
Lijkt mij toch een fel veranderde MP4-17/D te zijn. Misschien hebben ze de goeie ideeën die op de MP4-18 zaten op de MP417/D toegepast ?
![]()
|
||||
|
||||
Ja zeker de neus lijkt meer op de 17 dan de spitse 18.
|
||||
|
||||
Het is de 17D, met het nieuwe aeropakket dat ze testen (zoals aangekondigd). Dat aeropakket doet de wagen iets op de 18 gelijken. (de 18 wordt ondertussen in Spanje getest)
|
|
||||
|
||||
op monza rijden ze deze week enkel met de 17D
de 18 is voorbehouden voor (Jerez ?)
|
||||
|
||||
Het is de 17D gemixt me de 18.
![]() |
|
||||
|
||||
De wagen is in ieder geval heel goed in orde. Al twe dagen is Coulthard de snelste, vandaag voor Raikkonen. Maar wat dit betekend voor de volgende race weet ik niet want de Sauber van Frentzen was rapper dan de Ferrari van Schumacher. Veel zal natuurlijk afhangen van de hoeveelheid benzine dat ze bijhebben...
|
||||
|
||||
dat de sauber sneller is dan de ferrari zegt niets hoor. Het zijn tenslotte maar tests.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
vandaag niet veel actie, maar ferrari boven. Belooft een spannende GP te worden.
Quote:
|
|