De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 14-09-2003, 15:57
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Laskaat
Wat was er daar knap aan, saaie race vind ik, niks gebeurt, geen enkele degelijk inhaalmaneuver gezien (buiten DC dan). Je bedoelt waarschijnlijk knap omdat je Ferrari-fan bent.

McLaren bij de floppers zetten?? Amaai, 4de gestart,4de gefinishd, en Coulthard van 8 naar 5 en dan ja, pech. Hebben al meer het tegenovergestelde gezien hoor van de rode bolides!!

Renault zeker een flop.

Allé, na deze oersaaie race op naar de 2 laatste, nog 20 punten te verdelen voor de winnaars, en max 36 voor merk, kan nog (hopelijk) spannend worden.
Greetz
Sorry zele ..... Maar ik vond het een knap koerske omdat het bangelijk spannend was (verschil tussen nr 1 en nr 2 was gemiddeld slechts 2 seconden).... Afgezien van de laatste 5 ronden was alles nog mogelijke .... Hoe jij deze race dan als oorsaai kan beoordelen is mij een raadsel.
Dat er weinig ingehaald wordt is een predicaat dat je de laatste jaren op zowat elke F1-race kan kleven (afgezien van races met extreme regenomstandigheden). Maar om daarom deze race als oersaai te beoordelen

McLaren heb ik inderdaad bij de floppers gezet (zoals ik de voorbije GP's ook Ferrari als flopper beoordeelde).
Als je piloot op 3 races van het einde nog hoge titelkansen heeft, moet je hem een wagen kunnen geven waar hij zijn rechtstreekse concurrenten mee kan bestrijden. Dit pakket had Raikonnen vandaag niet .... Zowel Schumi als Montoya beschikten over een betere wagen. Dat ze nog 4e worden .... moet je daarvoor applaudiseren ? De titelkansen liggen (zo goed als) aan diggelen.
Old 14-09-2003, 17:07
Hakki's Avatar
Hakki Hakki is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by airco

McLaren heb ik inderdaad bij de floppers gezet (zoals ik de voorbije GP's ook Ferrari als flopper beoordeelde).
Als je piloot op 3 races van het einde nog hoge titelkansen heeft, moet je hem een wagen kunnen geven waar hij zijn rechtstreekse concurrenten mee kan bestrijden. Dit pakket had Raikonnen vandaag niet .... Zowel Schumi als Montoya beschikten over een betere wagen. Dat ze nog 4e worden .... moet je daarvoor applaudiseren ? De titelkansen liggen (zo goed als) aan diggelen.
ok, nu wil ik ook wel ff reageren(heb mij moeten inhouden...)
McLaren heeft in het begin van het jaar duidelijk gezegd dat ze in 2003 niet echt voor de titel gaan, dus waar kan je dan zeggen dat ze floppen, als één van hun wagens nog 3de staat in het kampioenschap, op een afstand die (weliswaar heel moeilijk) nog overbrugbaar is.
Iedereen kon trouwens ook wel voorspellen dat McLaren hier niet echt zou meespelen, is ook gebeleken, de 2wagens reden een 'anonieme race'
4de plek is dus zo slecht niet...er blijft 1betere wagen achter hem, de bmw van Gene, dus al bij al nog zo slecht niet...verre van ideaal...maar het was de bedoeling om er het ebste van te maken en dat heeft raikkonen(in mijn ogen) dan ook gedaan...beter kon (vandaag) gewoon niet!
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 20:10
Hakki's Avatar
Hakki Hakki is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Finish
Gené reed oké, maar het is nog geen Ralf Schumacher, hé ! Had Ralfke in topvorm meegereden, hij had niet ver van Montoya geëindigd. Wat McLaren als 'flopper' betreft, als je ze verdedigt met het argument dat ze met een inferieure wagen rijden, kan je bezwaarlijk zeggen dat McLaren dit seizoen 'goed bezig' was. Ze hebben gewoon het hele seizoen lekker geflaterd met die o zo revolutionaire MP4/18 en de enige reden dat ze nu nog kans kunnen maken op de wereldtitel voor coureurs, is te danken aan het supertalent Raikkonen, gecombineerd met een sterk pakketje Michelinbanden. Want van Coulthard moeten we duidelijk niet veel verwachten, meneer 'ik ga dit jaar voor de wereldtitel' kwalificeerde zich gisteren namelijk op een dikke seconde achterstand van Raikkonen, waarmee het voor mij nog altijd een raadsel blijft waarom McLaren de Schot z'n contract tot 2004 heeft verlengd. Ik hoorde Lammens vandaag nogal positief spreken over Coulthard, dat hij een 'mooie 5de plaats had'. Ik krijg bijna meelij met McLarenfans als ze beweren dat een 4de en 5de plaats 'mooi' zijn. Een topteam als McLaren hoort vooraan te zitten, hoort juist te vechten voor de overwinning, op het voorste schavotje te staan, ze hebben er immers de financiële middelen toe.
Als je na een mislukt jaar waar de schade (gelukkig voor McLaren) beperkt blijft, dan warempel nog kans maakt op een wereldtitel, hoor je je coureur een bolide te bieden die mee kan met de top.
ik geef toe dat McLaren geflopt heeft met de MP4-18, maar niet dit weekend, sorry, elk zijn mening...
en om te reageren om op uw laatste zin hierboven, een bolide wordt niet in 1dag gemaakt, dus ze kunnen niet zomaar in 1,2,3 een perfecte bolide aan raikkonen schenken om zijn titelambities waar te maken; ze hadden dan zelf ook niet verwacht dat ze zo 'goed' voor de dag zouden komen over het ganse seizoen gezien...noem jij dit falen=>goed voor mij; ik zie het anders...hopelijk wordt het dubbele werk van dit jaar vertaald in goede resultaten met de 19 volgend jaar...dan kan je toch niet spreken van een floppend mclaren, dan hebben ze hun strategie goed aangepast, na het minder gaan van de 18(van korte termijn naar lange termijn),maar dat wordt nog afwachten tot binnen een jaartje...
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 20:33
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

MP4/18 is geen flop.
De nieuwe Mclaren is een MP4/17,5, waar een hoop snufjes van de mp4/18 opzitte. Ik vind het zelf op gebied van tactiek geen slechte zet. Waarom risico's nemen met de MP4/18 als ge met de MP4/17D een wagen hebt die boven de verwachtingen presteert.
Ze hebben nu een basis voor de MP4/19. Ik verwacht dus vooral Mclaren volgend seizoen sterk voor de dag komen.

Over de race, sry maar ni gezien.
Daarnet een stukje van het journaal gezien. Het leek me een spannende eerste ronde, met een slap vervolg.

greetz
Old 14-09-2003, 20:36
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Oneliner
MP4/18 is geen flop.
De nieuwe Mclaren is een MP4/17,5, waar een hoop snufjes van de mp4/18 opzitte. Ik vind het zelf op gebied van tactiek geen slechte zet. Waarom risico's nemen met de MP4/18 als ge met de MP4/17D een wagen hebt die boven de verwachtingen presteert.
Ze hebben nu een basis voor de MP4/19. Ik verwacht dus vooral Mclaren volgend seizoen sterk voor de dag komen.

Over de race, sry maar ni gezien.
Daarnet een stukje van het journaal gezien. Het leek me een spannende eerste ronde, met een slap vervolg.

greetz
Het concept van de 18 is geen flop, juist zeer sterk, maar wat Mclaren er meer aangevangen heeft, kan wel een flop genoemd worden. De 18 had normaal gezien een zeer sterke wagen geweest, maar door allerhande zaken is hij niet ten tonele gekomen in een race en dat is de flop.
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 21:39
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

't gaat hier trouwens niet over de MP4/18 mannen, daarvoor moet je in die andere '28-pagnia's thread zijn'

Als McLaren onder flop wordt gecatalogeerd, dan zou je JPM daar ook onder moeten catalogeren. Immers, met 1 punt achterstand en nog 3 races te gaan starten met een 'air' van Ik wordt hier 2de en in USA en Japan pak ik MS wel, da's ook niet 'top'. Immers iedere coureur/team hoort volgens jullie toch voor de overwinning te gaan, of had ik dat mis. Wel JPM heeft heel even geprobeerd bij de 2de chicane, ging dan achter Schum en is daar niet mee achteruit gekomen. Monza is per definitie saai in de huidige wagenconfiguratie aangezien de boel flink onstabiel wordt als je korter dan 0,5 sec. komt. Kijk maar naar JPM én naar Kimi. Biede hebben flink achter de Ferrari's gezeten, maar van zodra ze binnen die afstand kwamen loste ze. En gelijk hebben ze. 'k zou eens willen zien wat een 2003 F1 wagen doet als je slipstreament Parabollica ingaat om goed te zitten voor het lange rechte stuk. Niks van. Wie in Monza eerste weg is en geen fouten maakt wint. Zo simpel is het. Zowel JPM als Kimi hebben geprobeerd maar't ging niet. Trouwens de Mercedes komt vermogen te kort om op Monza vooraan mee te kunnen.

McLaren een flop noemen en JPM top, getuigt van een wel erg duidelijk afkeer van de "zilveren pijlen", niet dat het nieuw is, maar nu ligt het er wel erg dik op.

In ieder geval vond ik Schum, JPM, Kimi en JV top. DC was gemiddeld, Gene te verwachten. Barichello was een flop. Die had 2de moeten zijn of toch veel dichter achter JPM. Kimi is nu voor 99% uitgeteld, een knappe prestatie om zo lang mee te draaien, maar JPM heeft nog alle kansen om MS te verslaan. Tenzij JPM in de US uitvalt en MS daar de 10 punten pakt, zullen we moeten wachten tot in Japan.
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 22:05
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
ach wel, een McLarenafkeer is dan het 'logische' antwoord op die hele rommel 'corrupte Ferrari' en 'arrogante Duitser' -onzin, die we de vorige weken weer eens te horen kregen

Montoya heeft trouwens in de eerste ronde wél geprobeerd om voorbij Schumacher te raken, en het was hem bijna gelukt.

Quote:
Montoya had hier echter evengoed kunnen winnen, als hij in de eerste ronde voorbij Schumacher had geraakt.
Raikkonen startte vierdes en had zowiezo al geen echte kans meer om als eerste de tweede ronde in te gaan. Monza is inderdaad, zoals je zelf zegt, geen echt inhaalcircuit. Startplaatsen zijn dus énorm belangrijk en mits een goede strategie hoef je niet de snelste wagen op het veld te hebben om toch nog een podiumplaats te krijgen. Me dunkt dat Raikkonen min of meer de gelijke was van een Barrichello, dit weekend.
McLaren was voor mij al één van de 'floppers' van het seizoen (met dat MP4/18-project waarmee ze een pak kostbare testtijd verloren hebben en zo hun 2003 seizoen konden vergeten), en dat weegt nu extra door in die laatste races. Hun prestatie van vandaag was misschien geen flop (hoewel ik toch wel even m'n bedenkingen heb bij de betrouwbaarheid van Coulthards McLaren), maar je moet toch toegeven dat hun kans op de wereldtitel vandaag toch een deuk kreeg. Ze hadden hier, met het oog op dat kampioenschap, beter moeten presteren, maar da's (begrijpelijk) niet gelukt.
Old 14-09-2003, 23:03
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
ach wel, een McLarenafkeer is dan het 'logische' antwoord op die hele rommel 'corrupte Ferrari' en 'arrogante Duitser' -onzin, die we de vorige weken weer eens te horen kregen
Dat laat ik dan voor die mensen hun rekening.

Quote:

Montoya heeft trouwens in de eerste ronde wél geprobeerd om voorbij Schumacher te raken, en het was hem bijna gelukt.
Dat bedoelde ik, verder dan dat is ie niet geraakt.

Quote:

Raikkonen startte vierdes en had zowiezo al geen echte kans meer om als eerste de tweede ronde in te gaan. Monza is inderdaad, zoals je zelf zegt, geen echt inhaalcircuit. Startplaatsen zijn dus énorm belangrijk en mits een goede strategie hoef je niet de snelste wagen op het veld te hebben om toch nog een podiumplaats te krijgen. Me dunkt dat Raikkonen min of meer de gelijke was van een Barrichello, dit weekend.
McLaren was voor mij al één van de 'floppers' van het seizoen (met dat MP4/18-project waarmee ze een pak kostbare testtijd verloren hebben en zo hun 2003 seizoen konden vergeten), en dat weegt nu extra door in die laatste races. Hun prestatie van vandaag was misschien geen flop (hoewel ik toch wel even m'n bedenkingen heb bij de betrouwbaarheid van Coulthards McLaren), maar je moet toch toegeven dat hun kans op de wereldtitel vandaag toch een deuk kreeg. Ze hadden hier, met het oog op dat kampioenschap, beter moeten presteren, maar da's (begrijpelijk) niet gelukt.
Ik stelde dat Kimi's kansen - als die er nog waren - nu voor 99% weg zijn. Het project MP4/18 is inderdaad geflopt, heel zeker, en dat is ook toegegeven. Maar McLaren heeft de titel niet in Monza verloren. Dat is mijn ondertoon. En gezien het debacle dat ze voor gehad hebben, heeft Kimi het vandaag nog lang zo slecht niet gedaan. En wat DC betreft, beter vroegtijdig naar de pits dan, zoals Vigneron het zei, "c'est pas necessaire de faire un barbecue sur la piste".

De commentaar op LaDeux maakte trouwens weer veel goed, zoals gewoonlijk
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 23:11
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
..wat me er aan doet denken dat f1world.be weer eens nadrukkelijk vermeld werd op canvas. Nuja, ze verdienden het deze keer ook wel, die bandenfoto was knap gedaan.
Als het goed is, moeten we het ook zeggen
Old 14-09-2003, 23:34
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
..wat me er aan doet denken dat f1world.be weer eens nadrukkelijk vermeld werd op canvas. Nuja, ze verdienden het deze keer ook wel, die bandenfoto was knap gedaan.
Als het goed is, moeten we het ook zeggen
Thanks. We werken er hard aan om goed te worden.
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 23:48
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Hakki
McLaren heeft in het begin van het jaar duidelijk gezegd dat ze in 2003 niet echt voor de titel gaan, dus waar kan je dan zeggen dat ze floppen, als één van hun wagens nog 3de staat in het kampioenschap, op een afstand die (weliswaar heel moeilijk) nog overbrugbaar is.
Kom ... ff serieus nu ....
- Een team dat een van de meest getalenteerde piloten in huis heeft
- Een team dat de F1 de afgelopen decennia de F1 heeft gedomineerd
- Een team dat technische partners heeft die een heel leger ingenieurs aan het werk hebben
- Een team dat niet op de financïele middelen moet kijken

En je komt dan zeggen dat je geen titelambities hebt .... Sorry .... maar dat zijn enkel loze praatjes. Praatjes om je in te dekken voor moest het toch eens misgaan.

Topteams als Ferrari, Williams en McLaren hebben per definitie altijd titelambities .... Dat zijn ze omwille van hun status gewoon verplicht.
Dat ze bij BAR en Toyota nog geen titelambities hebben kan geloofwaardig klinken .... Maar toppers als McLaren

Zie je Schumi in het begin van het seizoen al verklaren dat hij geen titelambities heeft Die is het omwille van zijn status ook verplicht om titelambities te hebben.

Quote:
McLaren een flop noemen en JPM top, getuigt van een wel erg duidelijk afkeer van de "zilveren pijlen", niet dat het nieuw is, maar nu ligt het er wel erg dik op.
Lees nu mijn verklaring waarom ik McLaren bij floppers zet ...

Quote:
Kwamen toch een tikje tekort op Williams en Ferrari .... Brachten Raikonnen nooit in een positie om zijn titelkansen te verdedigen. 7 punten achter met 2 races te gaan wordt een aartsmoeilijke opdracht. Absoluut slecht waren ze zeker niet .... Maar in de titelstrijd telt enkel de beste zijn ... en dat waren ze vandaag niet.
Soms ook eens tussen de regels lezen he Huudo .... Als je de verklaring leest merk je dat ik absoluut niet zaag over het feit dat Raikonnen slechts 4e wordt of over het feit Coulthard mechanische problemen kende ....
WEL staat daar heel duidelijk in dat (door het floppen van de MP4-18 (alleszins voor dit jaar)) Raikonnen nooit het materiaal heeft gekregen om zijn titelkansen te verdedigen. Deze fout ligt inderdaad niet op monza ......Maar hier is het geheel wel het duidelijkste aan de oppervlakte gekomen. Vandaar dat ik ze hier bij de floppers heb gezet.

Waarom Ik JPM niet bij de toppers zou mogen zetten is mij een raadsel ... JPMontoya heeft afgezien van een piepklein foutje in Q2 een nagenoeg perfect weekend gereden. Heeft Schumacher aangevallen als hij er de kans voor had (lap 1) en voor de rest de druk hoog gehouden op de Duitser.
Heeft zijn verstand gebruikt en zich niet laten verleiden tot "alles of niets"-pogingen met het risico om titelkansen te verknoeien. Als hij zijn talent als piloot op deze manier blijft combineren met verstand wordt hij een te duchten klant voor Schumi de komende jaren.

Blijkbaar heb ik (als ik die 2 vaststellingen doe) dan ineens een "afkeer" van McLaren .....
Hoe ik aan die titel kom is mij een raadsel (explain it to me)
- Misschien iets te kritisch geweest in de ogen van enkele Mercedes of McLaren fans ?

Last edited by airco; 14-09-2003 at 23:52.
Reply With Quote
Old 15-09-2003, 11:39
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:

Soms ook eens tussen de regels lezen he Huudo .... Als je de verklaring leest merk je dat ik absoluut niet zaag over het feit dat Raikonnen slechts 4e wordt of over het feit Coulthard mechanische problemen kende ....
WEL staat daar heel duidelijk in dat (door het floppen van de MP4-18 (alleszins voor dit jaar)) Raikonnen nooit het materiaal heeft gekregen om zijn titelkansen te verdedigen. Deze fout ligt inderdaad niet op monza ......Maar hier is het geheel wel het duidelijkste aan de oppervlakte gekomen. Vandaar dat ik ze hier bij de floppers heb gezet.

Sorry hoor, maar da's toch wel iets te veel gevraagd mijnen besten Airco. Zeker als het enige wat je hebt, geschreven tekst is. Het overkomt me nog wel eens, dat ik niet tussen de letters leest op fora, maar ik zal altijd alles letterlijk blijven interpreteren zoals het er staat. Want stel dat ik fout tussen jou regels lees. Als je schrijft dat Raikonnen nooit het materiaal heeft gekregen in een thread over 1 bepaalde race, dan slaat dat voor mij op die race. Als je genuanceerder had geschreven zoals in je laatste repliek had alles veel beter in perspectief gestaan en beter naar voor gebracht wat je precies bedoelde en kreeg ik het gevoel niet dat je nog maar weer eens achter McLaren aan zat.

Geschreven tekst is het enige wat we hier hebben, dus duidelijke en gedetailleerde uitleg is echt wel nodig als je een uitgesproken mening hebt. We kunnen immers niet veronderstellen dat andere wel zullen snappen wat we bedoelen.

Bedankt voor de verduidelijking en excuus als ik iets te hard van stapel ben gelopen en niet tussen de regels heb gelezen.

Reply With Quote
Old 15-09-2003, 11:41
Hakki's Avatar
Hakki Hakki is offline
De Paddock Regular

Quote:
Kom ... ff serieus nu ....
- Een team dat een van de meest getalenteerde piloten in huis heeft
- Een team dat de F1 de afgelopen decennia de F1 heeft gedomineerd
=>ups and downs zijn er altijd en overal
Quote:
- Een team dat technische partners heeft die een heel leger ingenieurs aan het werk hebben
=>hoeveelheid is niet alleen belangrijk, de kwaliteit ervan wel(ok, hebben ze ook wel...op lange termijn denken)
Quote:
- Een team dat niet op de financïele middelen moet kijken
=>geld is niet alles...
Quote:
En je komt dan zeggen dat je geen titelambities hebt .... Sorry .... maar dat zijn enkel loze praatjes. Praatjes om je in te dekken voor moest het toch eens misgaan.
=>als je weet dat je nieuwe wagen TENVROEGSTE halfweg het seizoen komt(in dit geval komt ie dus nietmeer), dan vind ik het tochwel slimmer om de ambities te minderen en gene grote praat te doen die niet te verwezenlijken is

Quote:
Zie je Schumi in het begin van het seizoen al verklaren dat hij geen titelambities heeft Die is het omwille van zijn status ook verplicht om titelambities te hebben.
=> tzou wel erg zijn moest juist hij geen ambities hebben, ze zijn bij ferrari al bezig van de helft van vorig seizoen aan de nieuwe auto + hadden vorig jaar al een sterk dominerende wagen om op verder te bouwen(is tochwel makkelijker dan een achterstand inhalen), daarenboven werkt zo goed als het gehele team voor hem (nee, ik zeg niet da barrichello minderwaardig materiaal krijgt, wel dat alles gedaan wordt in functie van schumacher en dan kijkt men pas naar barri) en surplus krijgt hij nog es een WAANZINNIG hoog loon...stel je voor dat ie dan in een team als ferrari zou zeggen dat het kampioenschap hem niets kan schelen...

Quote:
Blijkbaar heb ik (als ik die 2 vaststellingen doe) dan ineens een "afkeer" van McLaren .....
=>afkeer vr mclaren...bwa nee...gewoon heel sterk pro-ferrari
Quote:
- Misschien iets te kritisch geweest in de ogen van enkele Mercedes of McLaren fans ?
=>kwestie van hoe je bepaalde dingen interpreteert...jij doet dat op een andere manier dan anderen...uw volste recht...elk zijn mening!

Last edited by Hakki; 15-09-2003 at 11:43.
Reply With Quote
Old 15-09-2003, 12:21
DJ Scorpio's Avatar
DJ Scorpio DJ Scorpio is offline
De Paddock Rookie

Tja McLaren vs. Ferrari zou een betere titel zijn voor deze thread!

Dan zal ik mijn mening ook maar eens zeggen:

Ik vind persoonlijk dat McLaren heel sterk gefaald heeft dit seizoen omdat McLaren bij de eerste berichten ivm de MP4/18 zelf verkondigde dat deze wagen supersnel zou gaan zijn en de rest van het veld het nakijken zou gaan hebben. Ettelijke maanden later blijkt hier nog steeds niets van te kloppen, akkoord de wagen zal misschien wel snel zijn maar om een aantal redenen blijkt die niet inzetbaar. Awel als je eerst verkondigd dat je voor de dag gaat komen met een nieuwe supersnelle wagen en je slaagt daar dan niet in dan heb je in mijn ogen serieus gefaald.

Verder vond ik het ook nogal straf dat Coulthard met zijn wagen weer eens uitgevallen is wegens technische problemen, men zou toch al aannemen dat ze de MP4/17 stilletjes aan onder controle zouden hebben. Ik meen me te herinneren dat Coulthard begin dit seizoen al woest was toen hij uitviel met zijn bolide, hij verkondigde toen zelf dat dit niet kan met een wagen waarmee je al zo lang rijdt.

En ja ik zal hier wel commentaar op krijgen omdat ik een ferrari-fan ben maarja dat hoort erbij hee, ik heb dat hier op depaddock nog niet anders geweten. Het is altijd maar Ferrari vs McLaren.

Enfin McLaren heeft volgend seizoen een nieuwe kans om zich te bewijzen, ze hebben toch al heel het seizoen gewerkt aan de nieuwe wagen dus nu zou het hun toch eens moeten lukken en verder is er nog een waterkansje voor de McLaren-fans hee, wie weet rijden montoya en schumi volgende races tegen elkaar (is niet ondenkbaar) en wordt Kimi alsnog kampioen.
Reply With Quote
Old 15-09-2003, 12:30
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Ach ja, ieder op zijnen tijd is niks te veel natuurlijk.

Ik herinner me nog het jarenlange gesukkel van Ferrari enz. van '79 tot 2000, was het niet zo ergens iets. da's wel heel lang natuurlijk. McLarens laatste title is van 1999. Dus 't zal ook nog wel niet voor volgend jaar zijn. 't zal me overigens eens benieuwen hoeveel "Ferrari-fans" er nog zullen overblijven, de'n dag dat Schumacher er mee ophoudt. Heb overigens al een McLaren lidkaart op zak sedert 1995 en geloof me, 't is al veel erger geweest. Ten tijde van de Peugeot motoren enz. Daarom dat we de huidige prestaties waarschijnlijk nog zo slecht niet vinden.

En natuurlijk, 't zal altijd wel zo blijven. Vergelijk het maar met supporters van Brugge en Anderlecht.

Ik vond het anders ook behoorlijk straf dat RB er 3 weken geleden afging, ....

en zo kunnen we natuurlijk blijven doorgaan.

Geniet er nog maar van zolang het duurt, want als het tij keert en dat zal het heus wel eens een keer, staan de anderen weer aan de feestdis.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules