![]() |
|
|
||||
|
||||
BWah, kdenk niet dat coronel veel moet onderdoen qua talent tov Leinders. En als ge dan ook nog eens ne grote sponsor meebrengt...
|
||||
|
||||
Quote:
Denk er zo ook over, enkel vermoed ik dat Wilux Coronel niet evenveel geld zal toestoppen als Trust, Muermans en de andere Nederlandse bedrijven bij Verstappen deden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wilux zou waarschijnlijk hoofdsponsor worden bij minardi en één van hun voorwaardes is dat Coronel derde rijder mag zijn. Over talent gesproken, denk ik niet dat Coronel onder moet doen voor Leinders. Coronel heeft ongeveer in elk formule kampioenschap waar hij in gereden heeft races gewonnen. En is ook verscheidene keren kampioen geworden. |
|
|||
|
|||
sjah eigenlijk wel,
en hij heeft ook ervaring met een LISTER ea maar eh wanneer gaat die dan testen voor zijn superlicentie??? hij moet hoe dan ook 250 km dacht ik, gereden hebben met een Formule 1 of zit ik fout ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Derde rijder(op vrijdag) kan minardi op dit moment toch niet betalen overal en dan hebben andere rijders meer kans dan onze noorderbuur Coronel ![]() |
|
||||
|
||||
Trek uw conclusie
![]() Quote:
Mijn voorspelling: Wat demo rondjes op Zandvoort tijdens de Marlboro Masters Formula 3 ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 26-02-2004 at 00:31. |
|
||||
|
||||
interview met Leinders op insidef1.nl:
Quote:
|
|