![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
100% gelijk Sennake. En om Ickx' erelijst nog een beetje aan te vullen : de man werd ook nog Can Am kampioen, Europees kampioen Formule 2, en won o.a. ook nog de 24 Uren van Francorchamps. |
|
|||
|
|||
![]()
Den Eddy Merckx van de autosport dus...
|
|
||||
|
||||
en ook in het nieuwe seizoen blijven we dromen
![]() - 3-4 april: New Race Festival (Zolder) - 24-25 april: World Series (Zolder) moeilijk: - 3-4 juli: Eiffelrennen (Nürburgring) => ongetwijfeld promotionele activiteiten in Ieper - 25-26 september: Racing Festival (Spa) => week ervoor RAC, week erna Sardinië onmogelijk: - 5-6 juni: Spa Euro Race (Spa) => Acropolis - 21-22 augustus: 24 uren Zolder (Zolder) => Deutschland - 16-17 oktober: Belcar Masters (Zolder) => Tour de Corse |
|
||||
|
||||
een aantal jaren terug heeft toch ook een rally piloot (ik herriner zijn naam ni meer)deelgenomen aan de 24 uur van zolder met een lamborgini diablo...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Maar dit is natuurlijk wel ![]() Greetzz.. Corvetteboy Last edited by Brecht; 14-03-2004 at 17:42. |
|
||||
|
||||
Freddy Loix heeft toch de 24uren van Zolder gereden in '98 met een Porsche? Ook Snijers heeft Belcar gereden met een GLPK Porsche dus waarom zou hij het niet kunnen?
|
||||
|
||||
Harri Rovonpera...
|
|
||||
|
||||
Alamaki , meerdere malen 3e piloot bij kuismanen , is ook een ex rallyrijder , ik dacht zelfs wereldkampioen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heeft Duval vorig jaar niet meegereden in de 25 uren met de wagen van champion's? |
|
||||
|
||||
Quote:
of de wagen van seleccion met o.a. Bas Leinders, ik vermoed dat het deze zal geweest zijn
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Snijers is in '95 zelf derde geworden in de 24u van Francorchamps samen met Didier de Radiguès en Phillip Favre met een Honda Accord
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|