![]() |
|
|
||||
|
||||
Vrije training 22 april
Weet er iemand of er een mogelijkheid is tot testen volgende donderdag. Of wordt deze dag volledig ingenomen door de World Series?
|
|
||||
|
||||
De WS hebben dan uiteraard hun collectieve testen!!!
Maar er is nog 1 uur voorzien voor de rest. Als ik het goed voor heb, is de timing zo: 9.00 tot 12.00 >> WS testing 13.00 tot 15.30 >> WS testing 16.00 tot 17.00 >> vrije training (voor de belcar e.d. dus) |
|
|||
|
|||
pfff de belcar rijd toch ook in het weekend waarom krijgen die dan minder trainingstijd ?????
|
|
||||
|
||||
Simpel!! De WS zijn nu éénmaal de hoofdbrok van het weekend, de Belcar moet blij zijn dat ze gast mogen zijn in dit weekend!
Dat is uiteraard de reden dat collectieve testen van de WS niet gaan wijken voor nationale Belcar... Trouwens ze "geven" al een uurtje weg op donderdag aan "niet-WS" Trouwens je moet eens kijken in de timing van gans het weekend, er zijn verschillende wijziggingen in (o.a. Belcar) trainingen en kwali's qua tijdstip en vooral qua lengte. Daaraan zie je direct wie de gast is in het weekend (nl. de Belcar en de Mini), zij moeten zich aanpassen aan de vaste timing van de WS en de WS-light. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Last edited by bobcat; 20-04-2004 at 09:37. |
|
||||
|
||||
Luc (GMracing) heeft maandag gebeld met het circuit Zolder en inderdaad, het laatste uurtje is niet weggelegd voor iedereen. We konden met een TC wagen niet terecht op Zolder deze donderdag
![]() |
|
|||
|
|||
Wel mooi voorprogramma voor de Belcar kan ik zeggen hoor voor dit weekend
![]() |
|
|||
|
|||
bwa niet meer als bij de supermeetings he thomaske
nu zijn het ook formulekes maar dan iets sneller dan de F renault 1600 ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
wie gaat er morgen naar zolder??????
als ik geen stomme school had ging ik ![]() |
|
||||
|
||||
ik zal der in iedergeval zijn
![]()
|
||||
|
||||
Moi ook.
![]() |
|
||||
|
||||
me 2 ... als ik uit mijn bed geraak (heb deze week de nacht)
|
|||
|
|||
kan er mij iemand vertellen hoe de voormiddag geweest is?
toen ik in de klas zat stond de venster open en ik hoorde ze rijden tot in Heusden maar ik wi ze zien !!!! maar ja ik ben blij dat ik van 4 tot 5 nog kan gaan ![]() |
|
|||
|
|||
schijnt dat de pagani er is, iemand die dit kan bevestigen?
|
|
||||
|
||||
Kwestie jullie nog een beetje warm te maken voor de World Series volgt hier een kort klassement, dat ik doorkreeg van Mr. Dallara, die momenteel met KTR reeds op Zolder verblijft.
Dit zijn de tijden die vandaag tijdens de vrije training gereden werd: 1) Karthikeyan 2) Kovaleinen 3) Bernoldi 4) Pla 5) Felix Porteiro 6) Ravier 7) Fukuda 8) Gommedy 9) Monteiro 10) Firman 11) Vilarino 12) Valles 13) JOUANNY (KTR) 14) Alvarez 15) ANDRE (KTR) 16) Sperafico 17)Keohane 18) Dononso 19) Rodriges Dit zegt misschien niet zo veel, maar de World Series brengen wel een heleboel spektakel met zich mee. Tijdens deze vrije trainingssessies was er ongeveer om het kwartier wel ergens een rode vlag op het circuit te zien, met spins, spins en nog eens spins. Dononso maakte een crash in de chicane. Hopelijk krijgen we de komende dagen evenveel spektakel!!! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|