![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Die NSX was ook niet mis, maar de snelheid was er helemaal niet aanwezig.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
kvond deze nsx nochtans prachtiger dan de supra van dexters
maar ik geef toe de supra is ook een machien da gezien mag worden |
|
||||
|
||||
heeft er iemand fotos van die nsx'en ??????
|
||||
|
||||
ja ik maar kweet ni hoe ik die hier op moet zetten en het is er maar van ene want den andere stond nog bij hun in de garage.
ik wil ze u wel doorsturen een deel, maar ik moet toegeven zitten maar weinig fotos bij waar op hij aan het rijden is. vooral in stilstand getrokken |
|
||||
|
||||
da maakt ni uit
mail ze maar
|
||||
|
||||
Die NSX word door Georg Severich klaargemaakt voor de 24 uren van de Nurburgring. Dit is in opdracht van het Duitse Sport Auto magazine, dat vorig jaar al een min of meer standaard NSX inzette tijdens deze 24 uren. Dit jaar gaan zij met de steun van Honda Duitsland een stapje verder en hebben ze dus vanuit Japan een NSX gehaald die geprepareerd werd door Toda Power en zo'n 420 pk heeft (bron : SportAuto nr.4/2004). De wagen wordt, zoals voorgaande jaren, gereden door een mix van Sport Auto journalisten en profs. Het duitse tijdschrift tracht ieder jaar een originele wagen aan de start te brengen. Voorgangers van deze NSX waren een Mitsu Evo6 en een BMW Z3 van bij Schnitzer. Verdere info op www.langstreckenpokal.de
|
|
||||
|
||||
De NSX zal ook te zien zijn in Goodwood en zal een paar dagen later in Brands Hatch rijden met als piloot.... Jenson Button!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Honda heeft dat circuit afgehuurd, reclame dus.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze site dus: Rrubinio's photopages |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |