De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 27-08-2008, 22:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Twee keer in de muur?

Quote:
Net voor tien uur is de Scuderia Monza Ferrari van Guy Van Mol de muur ingegaan.

De Ferrari van Thiers-Thiers-Thiers-Van Mol is aan de rea de muur ingegaan en staat gehavend in de box.

http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=5732
Welke bocht is het nu?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 27-08-2008, 22:41
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Ik snap de reglementen niet:

Quote:
27.08 - 21:53 Jo Jamers heeft zijn "joker" gebruikt en de First Porsche blijft aan de leiding in Divisie 3. Met de joker mag een wagen één maal onder de normtijd duiken.
Jokers, wat is dit? Mariokart?

Quote:
7.08 - 21:59 Code 60 tijdens de kwalificaties!
gef dan rood dat is nog veiliger.

Reply With Quote
Old 27-08-2008, 22:44
Razornord Razornord is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Hopen dat dsmec volgend jaar de 24h voor zich heeft.
Uit een goed ingelichte bron van de RACB heb ik gehoord dat de 24 uren van Zolder in deze configuratie volgend jaar niet meer bestaat omdat de SRO de GT3-competitie europees gelijkvormig wilt krijgen zodat er per weekend enkel nog twee races van elk een uur zullen verreden worden. Dit wilt zeggen sprintraces dus daar hoort de 24 uren dus niet bij. Dit wilt ook zeggen dat de Dunlopcup de nieuwe configuratie zal worden voor de 24 uren.

Persoonlijk vind ik dit een uitstekende zaak.
Reply With Quote
Old 27-08-2008, 22:47
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Razornord View Post
omdat de SRO de GT3-competitie europees gelijkvormig wilt krijgen zodat er per weekend enkel nog twee races van elk een uur zullen verreden worden.
Dat zou ik in de carrefour nooit kopen "eenheidsworst"

Reply With Quote
Old 27-08-2008, 22:57
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Razornord View Post
Uit een goed ingelichte bron van de RACB heb ik gehoord dat de 24 uren van Zolder in deze configuratie volgend jaar niet meer bestaat omdat de SRO de GT3-competitie europees gelijkvormig wilt krijgen zodat er per weekend enkel nog twee races van elk een uur zullen verreden worden. Dit wilt zeggen sprintraces dus daar hoort de 24 uren dus niet bij. Dit wilt ook zeggen dat de Dunlopcup de nieuwe configuratie zal worden voor de 24 uren.

Persoonlijk vind ik dit een uitstekende zaak.
DAn hebben we terug gt en touring en wie weet een startveld van om en bij de 50 wagens
Dus ik begin al te dromen naar volgend jaar 24h.

27.08 - 22:56 De deelnemers proberen het materiaal te sparen en beperken de rijtijd...

Hebben ze nu al schrik dat het kapot gaat? Wat gaan ze dan zaterdag doen?
Old 27-08-2008, 23:37
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

[QUOTE=Razornord;237231]Uit een goed ingelichte bron van de RACB heb ik gehoord dat de 24 uren van Zolder in deze configuratie volgend jaar niet meer bestaat omdat de SRO de GT3-competitie europees gelijkvormig wilt krijgen zodat er per weekend enkel nog twee races van elk een uur zullen verreden worden. Dit wilt zeggen sprintraces dus daar hoort de 24 uren dus niet bij. Dit wilt ook zeggen dat de Dunlopcup de nieuwe configuratie zal worden voor de 24 uren.

Persoonlijk vind ik dit een uitstekende zaak.[/QUOTE

Wat een besluit!! Ik sta er zelf perplex van dat het zo snel gaat. Maak je geen zorgen, zo eenvoudig gaat dat niet.
Reply With Quote
Old 28-08-2008, 00:42
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Ik ben net terug van het circuit. De opkomst was inderdaad redelijk goed voor een woensdagavond (tenminste toch aan de Villeneuve chicane waar ik stond).

Mark, de Scuderia Monza Ferrari is aan de Rea in de muur gegaan.

Raceboy, voor de code 60 wordt een vlag gebruikt. Rijden de piloten misschien met nachtkijkers om deze vlag te zien? De andere vlaggen (geel, groen en rood) worden 's nachts vervangen door lampen. Inderdaad niet logisch om dit te doen.

Guntha, de laatste uren was het zeer kalm op de baan. Als alle piloten hun verplichte tijd erop hebben zitten dan is het niet meer nodig om meer risico's te nemen. Morgen is er de kwalificatie en zullen enkele wagens om de pole strijden op een droge baan. Een snelle tijd rijden in het donker was dus geen must voor de teams omdat er morgen snellere chrono's gereden zullen worden.

En nu mijn bed in, morgen sta ik weer paraat in Zolder vanaf 8u
Old 28-08-2008, 08:38
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
We hebben een kanshebber
Scuderia Monza heeft hun witte Ferrari ook in de box staan, dus een kanshebber zal het niet zijn.
Old 28-08-2008, 21:18
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Wat is dat voor onzin. De tweede Ferrari staat daar voor eventuele wisselstukken af te halen als ze tijdens de race een aanraking krijgen ofzo.

Mvg
Reply With Quote
Old 28-08-2008, 21:34
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Wat is dat voor onzin. De tweede Ferrari staat daar voor eventuele wisselstukken af te halen als ze tijdens de race een aanraking krijgen ofzo.

Mvg
Maak je maar geen zorgen, zo bedoelde ik het ook hoor. Daarom moet je niet over onzin te beginnen!
Old 28-08-2008, 21:40
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Weet iemand al waarom alle teammanagers naar de koersdirectie moesten?
Wat met de "guest klasse" waar normaal enkel gentlemen drivers in mogen rijden en waar je momenteel enkel grote namen kan terugvinden? Lamy komt pas op zaterdag? Moet deze dan niet verplicht trainen? of start deze wagen dan als laatste uit de pitlane?

Als leek toch moeilijk te volgen vanop afstand
Reply With Quote
Old 28-08-2008, 21:52
brr01 brr01 is offline
De Paddock Rookie

Lees zojuist op pitstop.tv dat Pedro Lamy zaterdag zou aankomen....dacht dat iedereen verplicht was om een aantal ronden te rijden gedurende de nachttraining....of ben ik hier mis ?
Reply With Quote
Old 28-08-2008, 22:22
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Als ik me niet vergis heeft Pedro Lamy toestemming gekregen daar hij testen heeft bij Peugeot.

Mvg
Reply With Quote
Old 28-08-2008, 22:27
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Quote:
We hebben tot het einde van de vierde en ultieme kwalificatiesessie moeten wachten om de poleman voor de dertigste editie van de Menzo 24 Uur van Spa, met start zaterdag om vier uur, te kennen.
Reply With Quote
Old 28-08-2008, 22:31
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
Schandalig dat dit in een persreutel staat van SRO!! Inmiddels staat een copy van de print-screen op mijn HD.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)

Posting Rules