![]() |
|
|
||||
|
||||
Twee keer in de muur?
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik snap de reglementen niet:
Quote:
Quote:
|
|||
|
|||
Uit een goed ingelichte bron van de RACB heb ik gehoord dat de 24 uren van Zolder in deze configuratie volgend jaar niet meer bestaat omdat de SRO de GT3-competitie europees gelijkvormig wilt krijgen zodat er per weekend enkel nog twee races van elk een uur zullen verreden worden. Dit wilt zeggen sprintraces dus daar hoort de 24 uren dus niet bij. Dit wilt ook zeggen dat de Dunlopcup de nieuwe configuratie zal worden voor de 24 uren.
Persoonlijk vind ik dit een uitstekende zaak. |
|
||||
|
||||
Dat zou ik in de carrefour nooit kopen "eenheidsworst"
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dus ik begin al te dromen naar volgend jaar 24h. 27.08 - 22:56 De deelnemers proberen het materiaal te sparen en beperken de rijtijd... Hebben ze nu al schrik dat het kapot gaat? Wat gaan ze dan zaterdag doen? |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Razornord;237231]Uit een goed ingelichte bron van de RACB heb ik gehoord dat de 24 uren van Zolder in deze configuratie volgend jaar niet meer bestaat omdat de SRO de GT3-competitie europees gelijkvormig wilt krijgen zodat er per weekend enkel nog twee races van elk een uur zullen verreden worden. Dit wilt zeggen sprintraces dus daar hoort de 24 uren dus niet bij. Dit wilt ook zeggen dat de Dunlopcup de nieuwe configuratie zal worden voor de 24 uren.
Persoonlijk vind ik dit een uitstekende zaak.[/QUOTE Wat een besluit!! Ik sta er zelf perplex van dat het zo snel gaat. Maak je geen zorgen, zo eenvoudig gaat dat niet. |
|
||||
|
||||
Ik ben net terug van het circuit. De opkomst was inderdaad redelijk goed voor een woensdagavond (tenminste toch aan de Villeneuve chicane waar ik stond).
Mark, de Scuderia Monza Ferrari is aan de Rea in de muur gegaan. Raceboy, voor de code 60 wordt een vlag gebruikt. Rijden de piloten misschien met nachtkijkers om deze vlag te zien? De andere vlaggen (geel, groen en rood) worden 's nachts vervangen door lampen. Inderdaad niet logisch om dit te doen. Guntha, de laatste uren was het zeer kalm op de baan. Als alle piloten hun verplichte tijd erop hebben zitten dan is het niet meer nodig om meer risico's te nemen. Morgen is er de kwalificatie en zullen enkele wagens om de pole strijden op een droge baan. Een snelle tijd rijden in het donker was dus geen must voor de teams omdat er morgen snellere chrono's gereden zullen worden. En nu mijn bed in, morgen sta ik weer paraat in Zolder vanaf 8u ![]() |
|
|||
|
|||
Scuderia Monza heeft hun witte Ferrari ook in de box staan, dus een kanshebber zal het niet zijn.
|
|||
|
|||
Wat is dat voor onzin. De tweede Ferrari staat daar voor eventuele wisselstukken af te halen als ze tijdens de race een aanraking krijgen ofzo.
Mvg |
|
|||
|
|||
Maak je maar geen zorgen, zo bedoelde ik het ook hoor. Daarom moet je niet over onzin te beginnen!
|
||||
|
||||
Weet iemand al waarom alle teammanagers naar de koersdirectie moesten?
Wat met de "guest klasse" waar normaal enkel gentlemen drivers in mogen rijden en waar je momenteel enkel grote namen kan terugvinden? Lamy komt pas op zaterdag? Moet deze dan niet verplicht trainen? of start deze wagen dan als laatste uit de pitlane? Als leek toch moeilijk te volgen vanop afstand ![]() |
|
|||
|
|||
Lees zojuist op pitstop.tv dat Pedro Lamy zaterdag zou aankomen....dacht dat iedereen verplicht was om een aantal ronden te rijden gedurende de nachttraining....of ben ik hier mis ?
|
|
|||
|
|||
Als ik me niet vergis heeft Pedro Lamy toestemming gekregen daar hij testen heeft bij Peugeot.
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Schandalig dat dit in een persreutel staat van SRO!! Inmiddels staat een copy van de print-screen op mijn HD.
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|