![]() |
|
|
||||
|
||||
Toestemming ok, via een derogatie mogelijk, maar dan vertrekt de wagen toch vanuit de pits?
|
|
||||
|
||||
Als ik mij niet vergis, hadden ze toestemming om als laatste te mogen vertrekken op de grid.
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
En wat met de teamchefs die allemaal bij de koersdirectie moesten?
|
|
||||
|
||||
Ik ben niet akkoord dat het voor een leek allemaal moeilijk te volgen is, die snapt er toch niks van. Voor de echte race-fan is dit allemaal niet meer te volgen. Ik denk dat ze de reglementen aanpassen naargelang hun pet staat (of lees het aantal deelnemers)
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind het vooral moeilijk om 's nachts de wagens te volgen. De meeste wagens rijden met te weinig verlichting op hun nummer. Last edited by Ottooke; 28-08-2008 at 23:03. |
|
||||
|
||||
Aha ok duidelijk.
En dan is er nog mijn vraag over die Gentlemen drivers in de Guest Klasse. |
|
|||
|
|||
Daar is idd ook opschudding over geweest. Maar ik weet er het fijne niet van. Ik heb wel gehoord dat het er hard aan toe ging, met over en weer niet al te fraaie woorden, tussen organisatie/koersdirectie en enkele teamchefs.
C U |
|
|||
|
|||
Quote:
DIVISIE 4 “Guests” Guest wagens zijn wagens die niet volledig conform zijn aan het Technisch Reglement MVD 2008, maar die, op basis van een technisch dossier, uitzonderlijk voor één meeting aanvaard worden door RACB Sport en de promotor. Bij divisie 3 daarentegen wel... |
|
||||
|
||||
Ron Marchal kan goed rekenen...
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik ben al terug van de 24u, ik kon het niet meer aanzien...
![]() Al een geluk dat die Historic proto's er nog waren. Ironisch genoeg ging die McLaren sneller dan de moderne GT3's. Als afsluiter van m'n dag ben ik nog even in het museumpje van Zolder geweest. Jongens toch, met alle respect, maar is dat het beste wat we hier kunnen doen voor ons Vlaams circuit? Ik dacht dat ik met la Museé du circuit Spa-Francorchamps in Stavelot al veel gezien had, maar het museum van Zolder (als je het zo kan noemen) slaat alles. Dit is een clubhuis, maar niet meer dan dat. Vergelijk dat eens even met de Erlebniswelt op de Nürburgring ![]() Ik vond het alleszins hallucinant hoeveel volk er nog te zien was zeg. Het mooie weer zal er ook wel mee te maken hebben. Last edited by Neo-242; 30-08-2008 at 19:25. |
|
||||
|
||||
Het gaat lekker daar, 4 wagens die momenteel al even stationair in de pits staan. De Doncker die de A+ Viper #4 de banden in gereden heeft. Longin die net met de Mosler een brandje heeft gehad in de tankzone en nu in de box staat... En we zijn nog geen 4 uurtjes bezig
![]() Last edited by Brecht; 30-08-2008 at 19:44. |
|
||||
|
||||
Een triest dieptepunt was ook de stormloop voor de gridwalk. Ze laten iedereen door, alleen, wie houden ze tegen, juist ja... mij, de racefan met de kodak in de hand. "Hebt u gridkaarten?"... en bij de arm nemen. Hola, niet handtastelijk worden aub! Uiteindelijk gewoon doorgelopen, zelfs daar kunnen ze al niks meer aan doen
![]() ![]() Last edited by Neo-242; 30-08-2008 at 20:14. |
|
||||
|
||||
Spectaculaire foto's van de brandende Ginetta #350 op 24u.be gemaakt door Stefan Coppens
![]() |
|
||||
|
||||
Inderdaad, de juiste plaats op het juiste moment! Jammer van de wagen, vond ik de mooiste op de startgrid!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|