![]() |
|
|
||||
|
||||
Minder dan vorig jaar zou ik niet meteen durven zeggen. Ik vond dat er vorig jaar toen ook al weinig volk aanwezig was.
Handige eraan is dat je eens niet vastliep ter hoogte van de Jacky Ickx chicane. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() In de afgelopen dagen heb ik ook iets vergelijkbaars gezien op het gastenboek van 24u.be Ok, schelden en krachtermen zijn niet toegestaan en mogen verwijderd worden. Echter, mensen die een negatieve mening hebben over de 24u, belcar, bgtc, sro en CZ mogen gerust hun zegje doen zolang dat in correcte woorden is. Dat was bij deze mensen het geval voor zover ik me dat kan herinneren. Nu zie ik dat die reacties weg zijn met de volgende mededeling: Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ze hebben groot gelijk. Als er iemand in uw living op u staat te schelden smijt je die ook buiten! De negatieve reacties die ik gezien heb waren over het feit dat de site niet in het frans was.
|
|||
|
|||
Weinig volk, waaraan ligt het ?
Er zullen waarschijnlijk meerdere redenen zijn maar toch weer even een voorbeeld van communicatieproblemen n.a.v. deze wedstrijd. Op woensdag was het voor velen onduidelijk hoeveel er nu zou moeten betaald worden om de hele wedstrijd mee te maken. Let op : ikzelf had "alweer" vrijkaarten. ![]() Als vrienden, die zaterdagmorgen een ticket kochten, werd hen gevraagd : "een ticket enkel voor zaterdag of voor het hele weekend" ? Dus een ticket voor 25 € of 40 € ? Omdat deze vrienden op de camping bleven overnachten (en zondag dus toch niet meer naar buiten gingen) kochten zij een ticket voor 25 € en konden toch genieten van het hele weekend. Onbekwaam van CZ, of hoe moet ik het noemen ? En daarmee bedoel ik de communicatie over de prijzen, het gebruikte principe van ticket verkoop en het bepalen van de prijs voor een ticket. Misschien maak ik nu slapende honden wakker en gaan we met zijn allen volgend jaar de volle pot betalen. Op zich vind ik dat niet erg maar dan wil ik op voorhand wel de juiste voorwaarden kennen en dat was dit jaar helemaal niet het geval. Bovendien hebben we dit jaar alweer het één en het ander meegemaakt aan de inkom van CZ maar dat ga ik voorlopig nog voor mezelf houden. C U |
|
||||
|
||||
Quote:
heb het gehakketak gevolgd ivm het frans. verder denk ik niet dat ze veel uit het gastenboek gegooid hebben. Twouwens een gastenboek is om lief tegen elkaar te zijn en niet om met modder te gooien.
|
|||
|
|||
Ze krijgen bijna geen auto's aan de start, en voor het volk dan aan te trekken gaan ze geen weekendkaarten verkopen, voor een race die toch over 2 dagen gaat.
Vorig jaar kon je volgens mij voor 25 euro, kan ook verkeerd zijn, het hele weekend gaan, en nu was dat alleen voor zaterdag... :s
|
||||
|
||||
Quote:
Vriendin van me verliet het circuit op zaterdag rond 2 uur omdat ze in een Bed and Breakfast verbleef en mocht de volgende dag opnieuw 15 euro betalen. Zegt ze: 'Maar ik heb gisteren toch een weekendkaart van 25 euro gekocht?' Ja, dat was dus alleen geldig op zaterdag, dus mocht ze in totaal 40 euro afdokken. Toen gaf ze aan de verkoopster aan: 'Dat kan je toch niet maken, de inkom op één jaar tijd met 15 euro verhogen??' Maar uiteraard hadden ze daar geen horen naar en kreeg ze een 'I don't care-blik' teruggeworpen. En zo willen ze net meer volk aantrekken? Goed bezig daar hoor... ![]() |
|
||||
|
||||
die brandende ginetta geeft wel spektaculaire beelden, maar wat een zonde voor die wagen
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Wat me wel stoort is dat ze berichten verwijderen die negatief zijn over de race of mensen die op wat voor manier dan ook betrokken zijn bij SRO. De boel gaat naar de klote en ik mag daar niks over zeggen? Die mening mag je hebben maar hou er dan ook rekening mee dat ik een tandje bijschakel! Ikzelf heb geen reacties op dat gastenboek maar vond het geen al te strakke actie van de ""redactie" ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Toch ben ik krap twee uurtjes aanwezig geweest, mijn collega's op de post houden van een BBQ'tje op zijn tijd. Dus ja, dat haal ik dan wel en bezorg dat ter plekke. Let wel, rond 1400 uur was het zeer stil op de wegen rondom CZ. Nergens opstopping of wat dan ook, kon in 1 streep doorrijden..........dat is weleens anders geweest. Bij de start was het niet druk op de heuvel bij de eerste chicane..........lijkt me een aardige indicator. Podium voor de avondfuif was ook enkele maten kleiner (kun je zien aan de stroomvoorziening ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Aanrijding in Paddock
Heb juist gehoord dat er zaterdag een jonge toeschouwer is aangereden in de paddock door een racewagen.Als men de toeschouwers nu ook al gaat aanrijden dan blijft het volk zeker weg.In Francorchamps heb je hetzelfde probleem alleen zijn het daar wagens van baanposten,security enz die over de paadjes racen.
|
|
||||
|
||||
Ik vind dat het in Zolder nog reuze mee valt op dat gebied. Veel ligt ook aan de toeschouwers zelf. Ik heb soms de indruk dat er een hoop bijzijn die denken dat ze in een winkelstraat aan het lopen zijn i.p.v. een circuit!
![]() Last edited by Neo-242; 07-09-2008 at 01:59. |
|
||||
|
||||
tja, Zolder is nu eenmaal een "familie-circuit". je kan het de mensen niet kwalijk nemen als Zolder zichzelf promoot als een ideale familie-uitstap, dat de mensen zich daar ook naar gedragen.
de andere optie is véél meer delen van de paddock afsluiten, maar dat zal ook niet goed zijn
|
|