![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is hoogdringend dat er eens duidelijk namen genoemd worden. Horion staat idd. met stip op Nummer 1 in de cowboy-hitparade. Het is een echte schande dat deze kerel nog mag meerijden na alles wat hij al heeft uitgevreten. Bij Renault maken ze zichzelf natuurlijk ook grenzeloos belachelijk door iemand eerst een (oververdiende) levenslange schorsing op te leggen, om hem dan een jaar later opnieuw te laten meedoen. En het ergste is dat Horion zijn lesje nog steeds niet geleerd heeft. |
|
||||
|
||||
De enige die ik ooit een levenslange uitsluiting heb weten krijgen was Eric Groes in de MAzda Mx-5 throphy. Nu kunen we vanalles zeggen over die throphy toen (saai, geen auto,..) maar dat vond ik toch een duidelijk signaal.
|
|||
|
|||
Quote:
dan moet ge weten dat voor aanvang van spa euro al de renault piloten een brief moesten tekenen met daarin o.a. dat ze nog nooit om een of andere reden hun licentie kwijt geweest waren!!! HALLO!!?? Hoe heeft Horion dit kunnen tekenen?? Zat natuurlijk al lang in de doofpot!! Schandalig!!! |
|
||||
|
||||
vind ik ook wel
was het horion die in de uitloopronde een andere toen heeft geramd? en eric groes heb ik in de mazda cup ook wel eens iets vies zien doen, vooral in de raidillon tikken dat het niet schoon was. maar voor de rest moet eric toch nog redelijk rijden, in duitsland toch geen klachten gehoord denk ik!
|
|||
|
|||
Quote:
Ze konden niet verkroppen dat mathias viaene kampioen was dus reden ze er maar serieus op in na de race!! Remember de masters race daarvoor, wat er toen in de start gebeurd is met Marquet... Die onboard beelden heeft Baert toen nog uitgezonden van het gesprek wie ze waar van de baan wilden rijden!! Gevolg: marquet geschorsd Horion wordt ingehuurd en het vervolg kent ge al... Daarmee dat de piloten hun waarschijnlijk van al die sancties niks aan trekken, want een straf is toch geen straf!! En dit was erger dan eens over een lijntje rijden in blanchimont zulle!! waar ge dan voor uit koers gehaald wordt! Moet ge weten dat mathias heel het seizoen zonder brokken had gereden. Na Portugal...veel schade, voor veel geld. |
|
||||
|
||||
thx kelly, ben volledig terug up to date
![]() en als ik mij niet vergis zat thiry daar ook bij op die beelden van pitstop! in zo een gevallen, waar er geen twijfel over bestaat, zou je moeten verplichten om die schade te betalen, al is het onrechtstreeks via een boete, waarvan het geld gewoon aan die persoon wordt doorgestort! ne mens vergeet toch snel hé! t zou nie mogen! ik heb ook al close liggen racen en het op mijn heupen gekregen van iemand voor mij, maar dan reageer je toch niet zo! Amai als ik al die uniroyal gastrijders er moest afrijden, waar zijt ge dan mee bezig! Nee, mensen die zo reageren moet het racen verboden worden, daar zit iets niet goed in hun kopke!
|
|||
|
|||
Voor een prijsken wil ik ook wel eens meedoen met die cowboys. Enen tik, gewoon uitstappen, wagentje parkeren op het circuit en gewoon wachten tot ze weer voorbijkomen.
Rustig naar de start wandelen, de vlag afnemen en gewoon afvlaggen ![]() Allemaal rustig naar huis boeksken lezen, bezinnen en u afvragen waar ge allemaal mee bezig zijt. Zoek ook niet te veel andere disciplines in de autosport, want daar zal het ook fout lopen. Maak jullie ook allemaal geen zorgen, er zal niemand hoger komen dan momenteel het geval. Wees vooral blij dat Renault zoveel geduld heeft met jullie ( nu nog ). Verder onderschat ik ook de tuners niet, die veel te hoge bedragen vragen waardoor die gasten moeten presteren. Ik kan me moeilijk voorstellen dat tuners zeggen tegen hun piloten, " rij maar wat rond, plaats speelt geen rol ". Ook zij willen resultaten, want resultaten = veel bla bla en dat is dan weer gelijk aan veel nieuwe piloten het volgende seizoen. Ik weet niet wat ik er moet van denken, het zit totaal fout, zowel bij de piloot, bij de tuners en vooral bij de organisator die de touwtjes keihard moet aantrekken. Man, man, man, hebben we geen andere zorgen dan dit ![]() |
|
||||
|
||||
Het is een markt van vraag en aanbod he,
De bedragen worden voor zover ik weet voo aanvang afgesproken en betaald. Waar het belang van de tuner zit om ieder race-weekend met een wrak naar huis te gaan begrijp ik niet goed. Er worden wel verzekeringen afgesloten maar die dekken niet steeds alle uren ( voornamelijk de stukken ) De prijzen van de verzekeringen dalen niet bepaald door de heersende race-mentaliteit en de tuners moeten hun prijzen ook aanpassen om de te presteren uren te dekken. Persoonlijk denk ik niet dat de tuners gelukkig zijn met het heersende stock-car karakter van de cupraces, en ik denk eveneens niet dat ze er rijker van worden ( financieel of in aanzien ) |
|
||||
|
||||
aha Driesco nu zijn het de tuners die de piloten verplichten goeie resultaten te halen en daar dan ook maar bijnemen dat hun wagens elk raceweekend half afgebroken terugkeren... goei redenering alleen ik heb ze totaal niet...
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Renault België reageert eindelijk !!
Dit is een brief van Renault België, te lezen op www.autosport.be : Quote:
Dit is een zeer goede zaak voor de autosport in België, hoopelijk zullen de "coxboys" van de Clio Cup het nu door hebben, en kunnen we tijdens de 24 Uren van Spa mooie en fare races zien. Mvg, Vincent
|
|||
|
|||
Ik zie Horion nergens staan !!!
Knappe houding van Renault, genen zever maar keihard ingrijpen, maar wat doe je dan als piloot als je een gans seizoen betaald hebt. Mogen de wagens dan doorverhuurd worden ? Is de straf voor de piloot of voor de wagen ? Ikke wil met Vroman zijnen auto wel uitpakken ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
laat gaan die banaan!! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|