![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hoop niet dat dit het einde is van de Peugeots in het WTCC. |
|
||||
|
||||
Hopelijk valt het Fia Gt 2u format zodanig mee dat de wtcc ook weer naar Spa komt...
|
|
|||
|
|||
Volgens de Italiaanse website www.corsanews.it gaat Nordauto volgend seizoen misschien SEAT's runnen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Fiat richt momenteel volledig aandacht op Punto Super 2000 rallywagen. Het zal volgend jaar walkover voor BMW worden. Of kan Seat toch wat weerwerk bieden? |
|
||||
|
||||
Je ziet dat ik't 13-09 niet uit m'n duim gezogen heb... Anderzijds weet ik dat Toöra in 2006 OZ als velgenleverancier zou vervangen bij Alfa Roméo maar dan moeten er wel auto's meedoen om ze op te zetten . Als er maar 2 fabrieks 147's meedoen wil dat nog niet zeggen dat er géén van de huidige 156's opduiken in een zgn. privéstructuur... JAS
heeft over 'n paar jaar Tom Ferrier onder de noemer Dart Team laten meedoen in een 156, Bigazzi, Clever Cats, Motortech, DB Antonelli, Conrero teams genoeg om een goeie piloot met geld à la Ruberti(die is Saleen-soap beu) te runnen . Nordauto lees N-technology is iets te gelinkt aan Fiat groep om naar Seat over te stappen (Alfa Romeo 156's, 147 Superturismo, 147 Gta-cup, Stilo rally-cup, Punto 1600, Punto S2000, Ferrari 575gtc, etc.)... |
|
|||
|
|||
Geruchten:
Volgens het blad Autopista gaat Dodge in 2007 deelnemen aan het WTCC. Dit zou me niets verbazen omdat het merk Dodge in 2006 opnieuw gelanceerd wordt in Europa. Bovendien zal het merk een "dynamsche" uitstraling krijgen. Hetzelfde blad zegt dat Autodelta 2 fabrieks 147's in gaat zetten in WTCC. Volgens Auto Hebdo Sport gaan BMW Italy-Spain en BMW UK stoppen met het WTCC project. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Dat lijkt me dan wel waarschijnlijk (ipv Jorg Muller of 3 Schnitzer BMW's?) want ik kan me niet voorstellen dat BMW Priaulx laat gaan.
|
|
||||
|
||||
3 Schnitzer BMW's is niet echt onlogisch. Niet dat ze daar veel te doen hebben voor de rest... Denk niet dat ze Jorg zo maar opgeven, heeft dit jaar een iets minder seizoen maar z'n prestaties van de vorige jaren veeg je niet van vandaag op morgen van tafel. Jorg heeft nu een jaar zoals Dirk er al een paar heeft gehad.
|
|
|||
|
|||
Kan me ook niet voorstellen dat ze Jorg Muller aan de kant zetten. Het zou wel jammer zijn voor RBM als Priaulx naar Schnitzer gaat.
|
|
||||
|
||||
Voor de liefhebbers c.q. haters van Hatchback's, het performance-nadeel van die wagens kon weleens reglementair opgelost worden. In de Autosport van 15-09-05 is e.e.a. te lezen. De oplossing weten ze nog niet.......wordt aan gewerkt
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
This must be a joke
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |