![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is een second of 4 trager dan de n24 of de lotus. |
|
||||
|
||||
Dat zijn toch tyden ROND de 1'50, niet dan?
![]() |
|
|||
|
|||
De VDS Mustang FR500 GT4 aan de start van deze etmaal.
Bron: autosport.be |
|
||||
|
||||
Voor zover ik het snap: maar 1 GRI Mosler =>
Quote:
Al meer dan 2 jaar roep ik dat de 24U van Zolder niet past in het huidige concept van "endurance-racerij" op GT3-nivo. Altijd was, of ben, ik de azijnpisser des huizes. Krijg ik dan toch gelijk?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
De feiten bewijzen intussen wel ons gelijk. De Belcar is nog slechts een vage schaduw van wat het ooit is geweest. Het is een elitaire en zielloze bedoening geworden. Intussen is het ook duidelijk geworden dat het opzet om GT3 in een endurance-format te willen steken, een complete mislukking is. Alleen bij SRO en Circuit Zolder blijft men volharden in de boosheid. Ze doen maar. Als ze blijven vasthouden aan de huidige reglementering staan er volgend jaar nog hooguit 25 wagens op de startgrid van de 24 Uren. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Mark;236122]Voor zover ik het snap: maar 1 GRI Mosle./QUOTE]
Dat maak ik er ook uit op. Longin en Kumpen op de #25. Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind het goed dat de 24h nog steeds in het programma van de Belgian GT is opgenomen. Zo kan het kampioenschap een stuk spannender worden en plots een andere wending krijgen. Bij deze race kan de betrouwbaarheid en de degelijkheid van de wagen en het vakmanschap van het team ten minste nog een verschil maken. HIER WINT NIET DE SNELSTE, MAAR DE BESTE! ![]() Het is trouwens ook tof om de auto's in het donker te zien racen. Direct een heel andere sfeer met gloeiende remschijven en uitlaten, de lichten, het geluid, ... ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Hoelang blijft de Belcar nog bestaan? Mvg |
|
||||
|
||||
Technisch gesproken bestaat "De Belcar" al een poosje niet meer
![]() |
|
|||
|
|||
Hoe komt het dan dat vorig jaar de wagens wel de 24 uren uit reden en ook in francorchamps meedoen als ze er niet voor "gemaakt" zijn?
|
|
||||
|
||||
Tja, dan moeten de constructeurs dringend iets doen zodat hun auto's de 24h kunnen uitrijden. Porsche is toch al aardig op weg...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Voor een sprintrace of endurance race is de samenbouw van een wagen anders:
-sprint: moet niet zoveel uren kunnen werken alvorens revisie nodig is, vereiste is veel pk's -endurance: bij een porsche kun je dan minimum 30u rijden voor je moet reviseren, boite en versnellingsbak. Je hebt niet zozeer de pk's nodig, wel betrouwbaarheid en minder verbruik... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus de Porsches zijn wel efficiënter hé. PORSCHE 4EVER!!! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|